Σε παρουσίαση στην Αίγλη του Ζαππείου η χημική μηχανικός της Shell Τζο Σμιθ μας ανέλυσε τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας V Power που διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά.
Πρόκειται για μια βενζίνη η οποία αποτελεί από κύριο προϊόν που έχει υποστεί ξεχωριστή διύλιση και στην οποία προστίθενται κάποιες χημικές ουσίες ώστε να πετυχαίνει όσα υπόσχεται.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της εταιρείας η νέα V Power περιέχει:
• Αυξημένο αριθμό οκτανίων – Η νέα σύνθεση της Shell V-Power με περισσότερα οκτάνια (minimum 97 Ron) σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και διάρκεια στην προστασία του κινητήρα. Τα επιπλέον οκτάνια που εμπλουτίζονται με την τεχνολογία ειδικών προσθέτων Shell V-Power βοηθούν αισθητά την καύση στον κινητήρα, προσφέροντας στον οδηγό ξεκούραστη οδήγηση λόγω της ομαλότερης λειτουργίας του κινητήρα από το πρώτο κιόλας γέμισμα.
• Τεχνολογία Μείωσης Τριβών (Friction Modification Technology) – Η τεχνολογία μείωσης τριβών χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά καύσιμα Shell που κινούν τα μονοθέσια της Ferrari στην Formula 1. Η ειδική αυτή τεχνολογία που ενσωματώνεται στη Shell V-Power είναι σχεδιασμένη να μειώνει τις τριβές στο εσωτερικό της μηχανής, επιτυγχάνοντας πιο αποτελεσματική μεταφορά ενέργειας στους τροχούς.
• Μοναδική τεχνολογία καθαριστικών προσθέτων – σχεδιασμένα να απομακρύνουν τα επιβλαβή ιζήματα που μειώνουν την ισχύ του κινητήρα, αλλά και να αποτρέπουν τη δημιουργία τους, αυξάνοντας τη ζωή του κινητήρα σας.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο γενικός διευθυντής της Coral A.E. (σ.σ: Η Coral A.E. αποτελεί τη συνέχεια της Shell Hellas Α.Ε., όταν αυτή μετονομάστηκε τον Ιούλιο του 2010 σε συνέχεια της εξαγοράς της από τη Motor Οil Ελλάς Α.Ε.) Γιώργος Θωμαΐδης.
Η συζήτηση όπως ήταν λογικό περιστράφηκε γύρω από την πτώση στην κατανάλωση καυσίμων μετά την επιβολή του έξτρα φόρου από την κυβέρνηση. Η πτώση αυτή είναι της τάξεως του 14% σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του διυλιστηρίου.
Όσον αφορά στην δυνατότητα κάλυψης των αναγκών της ελληνικής αγοράς με πετρέλαιο σε περίπτωση που επιτραπεί η χρήση του σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη ο κ. Θωμαΐδης ξεκαθάρισε: «Δεν πρόκειται να ανατραπεί θεαματικά η ζήτηση από τη μια μέρα στην άλλη. Ούτε όλοι οι Έλληνες μαζί θα αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους σε πετρελαιοκίνητα, ούτε θα αυξηθούν δραματικά τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου