Σελίδες

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Η επόμενη γενία Audi quattro "e-tron".









Η Audi με το νέο Quattro συνδυάζει e-tron γοητεία με τις σπορ επιδόσεις και την αποτελεσματικότητα. Έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον.....
πίσω άξονα και βοηθά να κατανέμει τις δυνάμεις και στους δύο τροχούς. Η προσέγγιση αυτή επιτρέπει στο αυτοκίνητο να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του νέου Quattro που είναι είτε εξ ολοκλήρου ή εν μέρει ηλεκτρική.

Το Quattro e-tron έχει ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα μετάδοσης συμπληρώνεται κΙ από ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα. Το κύριο κινητήρα του υψηλής απόδοσης βενζινοκινητήρα - το 2.0 TFSI με απόδοση  211ps μεταξύ 1500 και 4200 στροφών.

Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον κινητήρα. Ο κινητήρας αναπτύσσει μια μόνιμη ιπποδύναμη 45ps. Ένα ξηρός συμπλέκτης, με ευέλικτες και έξυπνες, συνδέει τον ηλεκτροκινητήρα, με τον TFSI κινητήρα. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει στον κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα τόσο κίνησης στους τροχούς. Ενέργεια αποθηκεύεται με μια σειρά από επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου-ιόντων. Οι συγκεκριμένες μπαταρίες τοποθετούνται στο κεντρικό τούνελ, η βέλτιστη λύση για το κέντρο βάρους, και να αποθηκεύσετε μέχρι και 9,4 kW των οποίων 6,5 kW, μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου