Φροντίδα μοτοσικλέτας
Όταν ο κινητήρας της μοτοσικλέτας σας αρχίσει απότομα να διαμαρτύρεται, με δισταγμούς, κλωτσιές και να αρνείται να πάρει εύκολα μπροστά, θα πρέπει να αρχίσετε να υποψιάζεστε. Και μάλιστα ιδίως αν πριν λίγη ώρα είχατε επισκεφτεί το βενζινάδικο.
Τι έχει γίνει λοιπόν; Πολύ απλά, μόλις πέσατε ή θύματα συνειδητοποιημένης νοθείας, ή θύματα μιας κακοσυντηρημένης και βρώμικης δεξαμενής. Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να αδειάσετε όλο το ρεζερβουάρ. Στη δεύτερη όμως, αρκεί να αδειάσετε μόνο ένα μικρό μέρος του. Με ένα κατσαβίδι μόνο, μέσα σε 5 λεπτά, θα έχουμε τελειώσει…
Προσοχή
Το ρουμπινέτο πρέπει να είναι γυρισμένο στη θέση off. Αν όμως δεν υπάρχει, όπως για παράδειγμα στις μεγάλες μοτοσικλέτες (πολυκύλινδρες), ευτυχώς κάπου στο κύκλωμα, μετά το ρεζερβουάρ και πριν το καρμπυρατέρ, μεσολαβεί η αντλία βενζίνης, που λόγω υποπίεσης δεν επιτρέπει στο καύσιμο να τρέξει. Στην περίπτωση του CBR υπάρχει βαλβίδα υποπίεσης. Επίσης, μήπως το λάστιχο της τάπας του ρεζερβουάρ έχει χάσει τις στεγανοποιητικές του ικανότητες; Ελέγξτε το.
Τι θα πρέπει να ξέρετε:
Το νερό είναι πιο βαρύ απ’ τη βενζίνη. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στο λεκανάκι του καρμπυρατέρ η βενζίνη θα επιπλέει πάνω και το νερό θα έχει κάτσει κάτω. Το κακό της υπόθεσης είναι τα ζιγκλέρ ρουφάνε βενζίνη από το πάνω μέρος της λεκάνης. Δηλαδή το νερό θα διατηρείται στη θέση του, που σημαίνει με τη σειρά του απλά, ότι όσο αυξάνεται η ποσότητα νερού, τόσο θα πλησιάζει το επίπεδο των ζιγκλέρ. Όταν το φτάσει, ο κινητήρας θα πάψει να λειτουργεί, αφού πλέον όλο το καζανάκι θα είναι γεμάτο νερό. Για τη συσσώρευση νερού μπορεί να ευθύνονται και οι βρώμικες δεξαμενές του βενζινάδικου. Προτιμήστε τα πρατήρια με μεγάλη κίνηση.
Πηγή: mototriti.gr
Τι έχει γίνει λοιπόν; Πολύ απλά, μόλις πέσατε ή θύματα συνειδητοποιημένης νοθείας, ή θύματα μιας κακοσυντηρημένης και βρώμικης δεξαμενής. Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να αδειάσετε όλο το ρεζερβουάρ. Στη δεύτερη όμως, αρκεί να αδειάσετε μόνο ένα μικρό μέρος του. Με ένα κατσαβίδι μόνο, μέσα σε 5 λεπτά, θα έχουμε τελειώσει…
Προσοχή
Το ρουμπινέτο πρέπει να είναι γυρισμένο στη θέση off. Αν όμως δεν υπάρχει, όπως για παράδειγμα στις μεγάλες μοτοσικλέτες (πολυκύλινδρες), ευτυχώς κάπου στο κύκλωμα, μετά το ρεζερβουάρ και πριν το καρμπυρατέρ, μεσολαβεί η αντλία βενζίνης, που λόγω υποπίεσης δεν επιτρέπει στο καύσιμο να τρέξει. Στην περίπτωση του CBR υπάρχει βαλβίδα υποπίεσης. Επίσης, μήπως το λάστιχο της τάπας του ρεζερβουάρ έχει χάσει τις στεγανοποιητικές του ικανότητες; Ελέγξτε το.
Τι θα πρέπει να ξέρετε:
Το νερό είναι πιο βαρύ απ’ τη βενζίνη. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στο λεκανάκι του καρμπυρατέρ η βενζίνη θα επιπλέει πάνω και το νερό θα έχει κάτσει κάτω. Το κακό της υπόθεσης είναι τα ζιγκλέρ ρουφάνε βενζίνη από το πάνω μέρος της λεκάνης. Δηλαδή το νερό θα διατηρείται στη θέση του, που σημαίνει με τη σειρά του απλά, ότι όσο αυξάνεται η ποσότητα νερού, τόσο θα πλησιάζει το επίπεδο των ζιγκλέρ. Όταν το φτάσει, ο κινητήρας θα πάψει να λειτουργεί, αφού πλέον όλο το καζανάκι θα είναι γεμάτο νερό. Για τη συσσώρευση νερού μπορεί να ευθύνονται και οι βρώμικες δεξαμενές του βενζινάδικου. Προτιμήστε τα πρατήρια με μεγάλη κίνηση.
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου