Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011
Schwantz: «Θέλω τα MotoGP χωρίς ηλεκτρονικά»
Άσκησε κριτική στα συστήματα που περιορίζουν το θέαμα
Ο Kevin Schwantz σε δηλώσεις του επισήμανε ότι θα ήθελε τις μοτοσυκλέτες του MotoGP απαλλαγμένες από τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτουν.
Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί ο αριθμός των προσπεράσεων –και αντίστοιχα έχει χαθεί το θέαμα από τους αγώνες– έχει κάνει πολλούς να ασκούν κριτική στα ηλεκτρονικά συστήματα καθώς και στα ελαστικά.
Σε ό,τι αφορά τα τελευταία η κριτική αφορά τον περιορισμένο αριθμό επιλογών που έχουν οι αναβάτες και ακόμα και ο Valentino Rossi επέκρινε το γεγονός, καίτοι «πρεβευτής» της Bridgestone αναφορικά με τα ελαστικά δρόμου της εταιρείας.
Ο Schwantz, τον οποίο βλέπουμε στην φωτογραφία να οδηγεί την Honda του αείμνηστου Marco Simoncelli στην Valencia, ήταν επικριτικός για τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες και δήλωσε τα εξής:
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης κάνει τις καριέρες να διαρκούν περισσότερο καθώς οι μοτοσυκλέτες συγχωρούν περισσότερο τα λάθη των αναβατών. Από αυτή την προοπτική είναι πολύ καλό. Όμως από την άποψη του ανταγωνισμού, θέλω να βλέπω τους οδηγούς να κρέμονται από το πλάι της μοτοσυκλέτας και το πίσω λάστιχο να βγάζει καπνούς. Ασχέτως αν αυτό είναι σωστό ή όχι, αν είναι προς το καλό του σπορ ή όχι, θα ήθελα να δω το MotoGP χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα.
Βεβαίως σε ό,τι αφορά την ασφάλεια (των αναβατών), μια μοτοσυκλέτα με περισσότερους από 250 ίππους θα πρέπει να διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Και όπως πάνε τα πράγματα, όλα τείνουν προς τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Πριν από 10 χρόνια λίγα αυτοκίνητα είχαν σύστημα ABS. Πλέον το 90% των αυτοκινήτων έχουν ABS. Νομίζω ότι πρέπει να αφήνουμε τους κατασκευαστές να εξελίσσουν και να εφαρμόζουν νέες τεχνολογίες. Όμως δεν θεωρώ ότι υπάρχει ενδιάμεσος δρόμος, δεν υπάρχουν “λίγα” ηλεκτρονικά και “πολλά” ηλεκτρονικά. Ή θα πρέπει να τα απαγορέψουμε σε όλους ή θα πρέπει να τα επιτρέψουμε σε όλους. Πάντως πιστεύω ότι το traction control και ιδίως το σύστημα περιορισμού του σπιναρίσματος (του πίσω τροχού) θα πρέπει να είναι στην διάθεση του αναβάτη» κατέληξε ο Schwantz.
Πηγή:www.motograndprix.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου