Οι αλλαγές που έγιναν δεκτές
H Επιτροπή των Grand Prix, αποτελούμενη από τους, Carmelo Ezpeleta (CEO της Dorna), Ignacio Verneda (Εκτελεστικό Διευθυντή της FIM για το σπορ), Herve Poncharal (IRTA), Takanao Tsubouchi (MSMA), Javier Alonso (Dorna), Mike Trimby (IRTA) και Paul Butler (εκτελών χρέη Γραμματέα της συνάντησης), συνεδρίασε και αποφάσισε τα εξής:
Σε ό,τι αφορά τον Αγωνιστικό Κανονισμό:
• Έγιναν δεκτές οι αλλαγές για τις ιδιωτικές δοκιμές που κάνουν οι ομάδες. Πλέον όλοι οι οδηγοί τους θα μπορούν να μετέχουν σε αυτές. Έτσι οι εργοστασιακοί οδηγοί ή αυτοί που έχουν υπογράψει συμβόλαιο θα μπορούν εφεξής να παίρνουν μέρος στις ιδιωτικές δοκιμές για την εξέλιξη των μοτοσυκλετών.
Βεβαίως, σε αυτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν έως 240 ελαστικά το χρόνο, ανά ομάδα. Ως τώρα, ιδιωτικές δοκιμές έκαναν μόνο οι οδηγοί-δοκιμαστές των ομάδων. Πάντως, σε ό,τι αφορά τους εργοστασιακούς οδηγούς, τέθηκε όριο χρήσης έως 120 ελαστικά ανά οδηγό το χρόνο, για να υπάρχει πιο δίκαιη αντιμετώπιση.
• Συμφωνήθηκε ότι όποιος αναβάτης δεν καταφέρει να πάρει χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές για τον αγώνα, να μπορεί να λάβει μέρος σε αυτόν εάν ο χρόνος του στο Ζέσταμα πριν το Grand Prix είναι εντός του 107% του χρόνου που θα σημειώνει ο πρώτος αναβάτης σε αυτή τη διαδικασία. Έτσι το Ζέσταμα παύει να θεωρείται ως μια διαδικασία ελεύθερων δοκιμών και έχει πιο ουσιαστικό ρόλο.
• Ως τώρα, όσοι αναβάτες της κατηγορίας MotoGP άλλαζαν κινητήρα πριν τον αγώνα, ξεκινούσαν σε αυτόν από τα πιτς. Πλέον αποφασίστηκε ότι σε μια τέτοια περίπτωση η εκκίνηση θα εξακολουθήσει να γίνεται από τα πιτς, αλλά δέκα δευτερόλεπτα έπειτα από την στιγμή που θα ανάβει το πράσινο φως που βρίσκεται στην έξοδο των πιτς.
• Οι αναβάτες σε όλες τις κατηγορίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν «μίζα» για να εκκινήσουν τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας τους στην αφετηρία. Πλέον οι θερμαντικές «κουβέρτες» που τοποθετούνται στα ελαστικά για να τα διατηρούν ζεστά θα μπορούν να παραμένουν μέχρι να σηκωθεί η πινακίδα με την ένδειξη «1 λεπτό». Όμως οι γεννήτριες των «κουβερτών» πρέπει να αφαιρούνται από αυτές όταν φανεί η ένδειξη «3 λεπτά».
Σε ό,τι αφορά τον Τεχνικό Κανονισμό:
• Το ελάχιστο βάρος για τις μοτοσυκλέτες των 1000cc παύει να είναι τα 153 κιλά. Για το 2012 γίνεται 157 κιλά και από το 2013 θα αυξηθεί στα 160 κιλά.
• Οι επιτρεπόμενοι τροχοί για την κατηγορία Moto3 είναι: 2.50" x 17" εμπρός, 3.50" x 17" πίσω.
Τέλος, η Επιτροπή ενέκρινε την συμμετοχή εννέα ομάδων «CRT» για την επόμενη χρονιά και μία επιλαχούσα.
Σε ό,τι αφορά τον Αγωνιστικό Κανονισμό:
• Έγιναν δεκτές οι αλλαγές για τις ιδιωτικές δοκιμές που κάνουν οι ομάδες. Πλέον όλοι οι οδηγοί τους θα μπορούν να μετέχουν σε αυτές. Έτσι οι εργοστασιακοί οδηγοί ή αυτοί που έχουν υπογράψει συμβόλαιο θα μπορούν εφεξής να παίρνουν μέρος στις ιδιωτικές δοκιμές για την εξέλιξη των μοτοσυκλετών.
Βεβαίως, σε αυτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν έως 240 ελαστικά το χρόνο, ανά ομάδα. Ως τώρα, ιδιωτικές δοκιμές έκαναν μόνο οι οδηγοί-δοκιμαστές των ομάδων. Πάντως, σε ό,τι αφορά τους εργοστασιακούς οδηγούς, τέθηκε όριο χρήσης έως 120 ελαστικά ανά οδηγό το χρόνο, για να υπάρχει πιο δίκαιη αντιμετώπιση.
• Συμφωνήθηκε ότι όποιος αναβάτης δεν καταφέρει να πάρει χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές για τον αγώνα, να μπορεί να λάβει μέρος σε αυτόν εάν ο χρόνος του στο Ζέσταμα πριν το Grand Prix είναι εντός του 107% του χρόνου που θα σημειώνει ο πρώτος αναβάτης σε αυτή τη διαδικασία. Έτσι το Ζέσταμα παύει να θεωρείται ως μια διαδικασία ελεύθερων δοκιμών και έχει πιο ουσιαστικό ρόλο.
• Ως τώρα, όσοι αναβάτες της κατηγορίας MotoGP άλλαζαν κινητήρα πριν τον αγώνα, ξεκινούσαν σε αυτόν από τα πιτς. Πλέον αποφασίστηκε ότι σε μια τέτοια περίπτωση η εκκίνηση θα εξακολουθήσει να γίνεται από τα πιτς, αλλά δέκα δευτερόλεπτα έπειτα από την στιγμή που θα ανάβει το πράσινο φως που βρίσκεται στην έξοδο των πιτς.
• Οι αναβάτες σε όλες τις κατηγορίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν «μίζα» για να εκκινήσουν τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας τους στην αφετηρία. Πλέον οι θερμαντικές «κουβέρτες» που τοποθετούνται στα ελαστικά για να τα διατηρούν ζεστά θα μπορούν να παραμένουν μέχρι να σηκωθεί η πινακίδα με την ένδειξη «1 λεπτό». Όμως οι γεννήτριες των «κουβερτών» πρέπει να αφαιρούνται από αυτές όταν φανεί η ένδειξη «3 λεπτά».
Σε ό,τι αφορά τον Τεχνικό Κανονισμό:
• Το ελάχιστο βάρος για τις μοτοσυκλέτες των 1000cc παύει να είναι τα 153 κιλά. Για το 2012 γίνεται 157 κιλά και από το 2013 θα αυξηθεί στα 160 κιλά.
• Οι επιτρεπόμενοι τροχοί για την κατηγορία Moto3 είναι: 2.50" x 17" εμπρός, 3.50" x 17" πίσω.
Τέλος, η Επιτροπή ενέκρινε την συμμετοχή εννέα ομάδων «CRT» για την επόμενη χρονιά και μία επιλαχούσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου