Σε ελληνικά χέρια η νίκη!
Μπορεί οι «γείτονες» μας Ιταλοί να είναι μετρ του είδους στην άσφαλτο, αλλά όταν πρόκειται για χωμάτινες επιφάνειες, οι Έλληνες οδηγοί αποδεικνύεται ότι έχουν την ταχύτητα να διακριθούν και να κερδίσουν.
Αυτό απέδειξαν σήμερα οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης, που στην πρώτη τους παρουσία με την Toyota Celica 2000 GT Rally κατάφεραν στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές πάνω από τη Λαμία να επικρατήσουν στο δεύτερο αγώνα που ουσιαστικά ολοκλήρωσε το 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Το ελληνικό πλήρωμα, ήταν από την πρώτη ειδική του αγώνα στη μάχη και πέρασε στην κορφή στα μέσα της ημέρας, καταφέρνοντας να διατηρηθεί εκεί ως το τέλος, παρά την πίεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους, Bianchini-Baldaccini με την πανίσχυρη Lancia 037. Μία πολύ σημαντική επιτυχία, ειδικά αν αναλογιστούμε τη διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Η σημερινή ημέρα αποδείχθηκε πολύ δύσκολη για ανθρώπους και μηχανές, με τις πολλές εγκαταλείψεις να είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά του αγώνα. Σημειώστε, ότι μετά την ακύρωση της ε.δ. Παλαιοχώρι, τα πληρώματα αγωνίστηκαν 3 φορές στις ε.δ. Ρεγγίνι.
Οι Πίτσος – Καραπαπάζης, όμως, ήταν αυτοί που έμειναν μακριά από τα προβλήματα και οδήγησαν ταχύτατα, με αποτέλεσμα να δικαιωθούν στο τέλος με την επιτυχία τους. Το πλήρωμα της 037 έχασε πολύτιμο χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, όταν και είχε επιλέξει λάθος ρυθμίσεις για την ανάρτηση της Lancia. Χρόνο, που το ελληνικό πλήρωμα δεν τους επέτρεψε να καλύψουν. Πιο πίσω, ο Αμερικανός-Ιρλανδός Frank Cunningham με το Ford Escort MKII φανέρωσε ένα τελείς διαφορετικό πρόσωπο σήμερα, αφού ήταν ταχύτατος και ανταγωνιστικός, καταφέρνοντας έτσι να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Δύο ιταλικά πληρώματα, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, αμφότεροι με Porsche 911. Τέταρτοι, ανέβηκαν οι Passuti-Bosil, ενώ τους ακολούθησαν οι Rossi-Beltrame. Αμφότεροι, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα σήμερα, και εκμεταλλευόμενοι προβλήματα των αντιπάλων τους, κατάφεραν να πλασαριστούν ψηλά στη γενική κατάταξη. Πίσω τους, ακολούθησε ακόμα ένα ελληνικό πλήρωμα με Ford Escort MKI RS 2000. Ο λόγος για τους Οικονόμου-Γαρυφάλλη, οι οποίοι σήμερα βρέθηκαν στις επιφάνειες που προτιμούν, καταφέρνοντας έτσι να σημειώσουν πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές και μία πολύ καλή επίδοση σε επίπεδο γενικής, όντας και πρώτοι στην κλάση τους.
Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε Στέλιος Γιαμαλάκης με τον Νίκο Σάμιο δίπλα του, οι οποίοι σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και από το μπάκετ του Renault 5 Turbo, πέρασαν σε αυτό του Talbot Lotus Sunbeam. Και αν η 13η θέση στον ασφάλτινο αγώνα, η έκτη γενικής στο χωμάτινο αγώνα και η δεύτερη στην κλάση τους πίσω από την πανίσχυρη Porsche των Rossi-Beltrame, αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που μπορεί να σημειώσει κανείς, πάντως, είναι τα εντυπωσιακά τους περάσματα με το λευκό Talbot.
Κάτι, όμως, που ισχύει σε κάθε περίπτωση και για τον Χρήστο Πλατή, που συμμετείχε μόνο στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα, έχοντας δίπλα του τον El-Nak Jr. στο πράσινο Toyota Starlet KP60. Ο πολύπειρος οδηγός είμαι ταχύτατος στις χωμάτινες επιφάνειες και το απέδειξε σήμερα απογειώνοντας το Starlet, τερματίζοντας στην 8η θέση της γενικής(!) και φυσικά επικρατώντας στην κλάση τους. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Χρυσόστομος και Κωνσταντίνος Καρέλης με ακόμα ένα Ford Escort MKI, ακολουθούμενοι από τους δύο φορές νικητές του Ιστορικού Ακρόπολις, Laaksonen-Kristeri με Mazda RX-7. Το φινλανδικό πλήρωμα, που στην άσφαλτο σημείωσε μέτριες ως κακές επιδόσεις, ταλαιπωρήθηκε σήμερα από ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, αφού πολύ νωρίς έμειναν χωρίς 3η σχέση στο κιβώτιο.
Όπως αναφέραμε, όμως, και πιο πάνω, η σημερινή ημέρα χαρακτηρίστηκε από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι από τους κορυφαίους συνδυασμούς.
Oι Brazzoli-Trutalli με την Porsche 911, είχαν μία έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου και να κολλήσουν. Όμως, για καλή τους τύχη βρέθηκαν εκεί οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι και τους βοήθησαν να βγουν από το δρόμο και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους, έχοντας χάσει όμως περισσότερα από 20 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Το πλήρωμα του Escort, που είχε επικρατήσει στον αγώνα το 2009, στάθηκε και σήμερα πολύ άτυχο, αφού λίγο νωρίτερα είχαν βγει στο ίδιο σημείο με το ιταλικό πλήρωμα, αλλά το Ford ήταν αδύνατο να επιστρέψει στο δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Η ατυχία σε όλο της το μεγαλείο.
Στην ίδια ειδική, κάθε ελπίδα για διάκριση έχασαν και οι Graham-Parsons με το Ford Escort, αφού αντιμετώπισαν προβλημα με την ανάφλεξη του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να περιοριστούν με καλούς στη συνέχεια και μόλις την 21η θέση της γενικής.
Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, όμως, εγκατέλειψαν και οι Κουτσίκος-Παυλή με την BMW 2002 ti από έξοδο. Στη 2η ειδική, ήταν οι σειρά των Harrach-Beck με το Mitsubishi Lancer να τεθούν εκτός μάχης από σπασμένο διαφορικό. Στο δεύτερο πέρασμα από το Ρεγγίνι, η αρχή έγινε με τους Σπάρταλη-Πολυζώη, οι οποίοι σταμάτησαν στην άκρη του δρόμου από σπασμένο διαφορικό, την ώρα που αξίζει να σημειώσουμε ότι ο οδηγός ήταν και άρρωστος.
Στην ίδια ειδική, οι Καροτσιέρης-Κατάρας (που σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και βρέθηκαν στο εσωτερικό του Ford Escort MKI) είχαν μία έξοδο, η οποία προκάλεσε σημαντικό πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα μετά την ολοκλήρωση της να εγκαταλείψουν. Από έξοδο, τέθηκαν εκτός στην 3η ειδική και οι Mapenzana-Torlasco με την Porsche 911, αλλά και οι Myrsell-Juntilla με την 911 RS από σπασμένο κιβώτιο.
Το πλήρωμα της Porsche, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά τις δύο πρώτες ειδικές, κινούμενοι ταχύτατα, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους. Μακριά από την κορυφή, όμως, βρέθηκαν οι Janota-Dresler με το Opel Kadett, αφού στην 4η ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να τερματίσουν μόλις στην 18η θέση της γενικής. Στην ίδια ειδική, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης με το Ford Escort MKI από σπασμένο κινητήρα και ενώ βρίσκονταν στην 8η θέση της γενικής.
Όμως, η μάχη ολοκληρώθηκε και στην κατηγορία Regularity, με τον Αποστόλη Παπανίκο και τον Αριστοτέλη Γεωργίου να επικρατούν στον ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα, οδηγώντας ένα Triumph GT6. Αυτή ήταν και η σημαντικότερη επιτυχία τους στους αγώνες Regularity. Πίσω τους, ακολούθησαν οι περσινοί Πρωταθλητές Ευρώπης Κατσαούνης-Μανσόλας με την εντυπωσιακή Porsche 911 R, την ώρα που οι Καρούμπας-Μάρκου συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα με το Fiat 124 Spider.
Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το 10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο όλοι θα θυμόσαστε τόσο για την ποιότητα των συμμετοχών, όσο και για το συναγωνισμό στις ειδικές διαδρομές. Ακρόπολις, όμως, έχουμε και σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα από σήμερα, αλλά στη σύγχρονη μορφή του…
Αυτό απέδειξαν σήμερα οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης, που στην πρώτη τους παρουσία με την Toyota Celica 2000 GT Rally κατάφεραν στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές πάνω από τη Λαμία να επικρατήσουν στο δεύτερο αγώνα που ουσιαστικά ολοκλήρωσε το 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Το ελληνικό πλήρωμα, ήταν από την πρώτη ειδική του αγώνα στη μάχη και πέρασε στην κορφή στα μέσα της ημέρας, καταφέρνοντας να διατηρηθεί εκεί ως το τέλος, παρά την πίεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους, Bianchini-Baldaccini με την πανίσχυρη Lancia 037. Μία πολύ σημαντική επιτυχία, ειδικά αν αναλογιστούμε τη διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Η σημερινή ημέρα αποδείχθηκε πολύ δύσκολη για ανθρώπους και μηχανές, με τις πολλές εγκαταλείψεις να είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά του αγώνα. Σημειώστε, ότι μετά την ακύρωση της ε.δ. Παλαιοχώρι, τα πληρώματα αγωνίστηκαν 3 φορές στις ε.δ. Ρεγγίνι.
Οι Πίτσος – Καραπαπάζης, όμως, ήταν αυτοί που έμειναν μακριά από τα προβλήματα και οδήγησαν ταχύτατα, με αποτέλεσμα να δικαιωθούν στο τέλος με την επιτυχία τους. Το πλήρωμα της 037 έχασε πολύτιμο χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, όταν και είχε επιλέξει λάθος ρυθμίσεις για την ανάρτηση της Lancia. Χρόνο, που το ελληνικό πλήρωμα δεν τους επέτρεψε να καλύψουν. Πιο πίσω, ο Αμερικανός-Ιρλανδός Frank Cunningham με το Ford Escort MKII φανέρωσε ένα τελείς διαφορετικό πρόσωπο σήμερα, αφού ήταν ταχύτατος και ανταγωνιστικός, καταφέρνοντας έτσι να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Δύο ιταλικά πληρώματα, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, αμφότεροι με Porsche 911. Τέταρτοι, ανέβηκαν οι Passuti-Bosil, ενώ τους ακολούθησαν οι Rossi-Beltrame. Αμφότεροι, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα σήμερα, και εκμεταλλευόμενοι προβλήματα των αντιπάλων τους, κατάφεραν να πλασαριστούν ψηλά στη γενική κατάταξη. Πίσω τους, ακολούθησε ακόμα ένα ελληνικό πλήρωμα με Ford Escort MKI RS 2000. Ο λόγος για τους Οικονόμου-Γαρυφάλλη, οι οποίοι σήμερα βρέθηκαν στις επιφάνειες που προτιμούν, καταφέρνοντας έτσι να σημειώσουν πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές και μία πολύ καλή επίδοση σε επίπεδο γενικής, όντας και πρώτοι στην κλάση τους.
Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε Στέλιος Γιαμαλάκης με τον Νίκο Σάμιο δίπλα του, οι οποίοι σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και από το μπάκετ του Renault 5 Turbo, πέρασαν σε αυτό του Talbot Lotus Sunbeam. Και αν η 13η θέση στον ασφάλτινο αγώνα, η έκτη γενικής στο χωμάτινο αγώνα και η δεύτερη στην κλάση τους πίσω από την πανίσχυρη Porsche των Rossi-Beltrame, αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που μπορεί να σημειώσει κανείς, πάντως, είναι τα εντυπωσιακά τους περάσματα με το λευκό Talbot.
Κάτι, όμως, που ισχύει σε κάθε περίπτωση και για τον Χρήστο Πλατή, που συμμετείχε μόνο στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα, έχοντας δίπλα του τον El-Nak Jr. στο πράσινο Toyota Starlet KP60. Ο πολύπειρος οδηγός είμαι ταχύτατος στις χωμάτινες επιφάνειες και το απέδειξε σήμερα απογειώνοντας το Starlet, τερματίζοντας στην 8η θέση της γενικής(!) και φυσικά επικρατώντας στην κλάση τους. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Χρυσόστομος και Κωνσταντίνος Καρέλης με ακόμα ένα Ford Escort MKI, ακολουθούμενοι από τους δύο φορές νικητές του Ιστορικού Ακρόπολις, Laaksonen-Kristeri με Mazda RX-7. Το φινλανδικό πλήρωμα, που στην άσφαλτο σημείωσε μέτριες ως κακές επιδόσεις, ταλαιπωρήθηκε σήμερα από ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, αφού πολύ νωρίς έμειναν χωρίς 3η σχέση στο κιβώτιο.
Όπως αναφέραμε, όμως, και πιο πάνω, η σημερινή ημέρα χαρακτηρίστηκε από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι από τους κορυφαίους συνδυασμούς.
Oι Brazzoli-Trutalli με την Porsche 911, είχαν μία έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου και να κολλήσουν. Όμως, για καλή τους τύχη βρέθηκαν εκεί οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι και τους βοήθησαν να βγουν από το δρόμο και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους, έχοντας χάσει όμως περισσότερα από 20 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Το πλήρωμα του Escort, που είχε επικρατήσει στον αγώνα το 2009, στάθηκε και σήμερα πολύ άτυχο, αφού λίγο νωρίτερα είχαν βγει στο ίδιο σημείο με το ιταλικό πλήρωμα, αλλά το Ford ήταν αδύνατο να επιστρέψει στο δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Η ατυχία σε όλο της το μεγαλείο.
Στην ίδια ειδική, κάθε ελπίδα για διάκριση έχασαν και οι Graham-Parsons με το Ford Escort, αφού αντιμετώπισαν προβλημα με την ανάφλεξη του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να περιοριστούν με καλούς στη συνέχεια και μόλις την 21η θέση της γενικής.
Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, όμως, εγκατέλειψαν και οι Κουτσίκος-Παυλή με την BMW 2002 ti από έξοδο. Στη 2η ειδική, ήταν οι σειρά των Harrach-Beck με το Mitsubishi Lancer να τεθούν εκτός μάχης από σπασμένο διαφορικό. Στο δεύτερο πέρασμα από το Ρεγγίνι, η αρχή έγινε με τους Σπάρταλη-Πολυζώη, οι οποίοι σταμάτησαν στην άκρη του δρόμου από σπασμένο διαφορικό, την ώρα που αξίζει να σημειώσουμε ότι ο οδηγός ήταν και άρρωστος.
Στην ίδια ειδική, οι Καροτσιέρης-Κατάρας (που σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και βρέθηκαν στο εσωτερικό του Ford Escort MKI) είχαν μία έξοδο, η οποία προκάλεσε σημαντικό πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα μετά την ολοκλήρωση της να εγκαταλείψουν. Από έξοδο, τέθηκαν εκτός στην 3η ειδική και οι Mapenzana-Torlasco με την Porsche 911, αλλά και οι Myrsell-Juntilla με την 911 RS από σπασμένο κιβώτιο.
Το πλήρωμα της Porsche, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά τις δύο πρώτες ειδικές, κινούμενοι ταχύτατα, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους. Μακριά από την κορυφή, όμως, βρέθηκαν οι Janota-Dresler με το Opel Kadett, αφού στην 4η ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να τερματίσουν μόλις στην 18η θέση της γενικής. Στην ίδια ειδική, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης με το Ford Escort MKI από σπασμένο κινητήρα και ενώ βρίσκονταν στην 8η θέση της γενικής.
Όμως, η μάχη ολοκληρώθηκε και στην κατηγορία Regularity, με τον Αποστόλη Παπανίκο και τον Αριστοτέλη Γεωργίου να επικρατούν στον ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα, οδηγώντας ένα Triumph GT6. Αυτή ήταν και η σημαντικότερη επιτυχία τους στους αγώνες Regularity. Πίσω τους, ακολούθησαν οι περσινοί Πρωταθλητές Ευρώπης Κατσαούνης-Μανσόλας με την εντυπωσιακή Porsche 911 R, την ώρα που οι Καρούμπας-Μάρκου συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα με το Fiat 124 Spider.
Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το 10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο όλοι θα θυμόσαστε τόσο για την ποιότητα των συμμετοχών, όσο και για το συναγωνισμό στις ειδικές διαδρομές. Ακρόπολις, όμως, έχουμε και σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα από σήμερα, αλλά στη σύγχρονη μορφή του…
Πηγή: www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου