Εντυπωσιακές επιδόσεις στην οικονομία καυσίμου από το Leap Concept
Ένα υβριδικό scooter σε μορφή πρωτότυπου παρουσίασε η Hero Moto στην έκθεση Auto Expo στο Νέο Δελχί της Ινδίας, που διαθέτει εντυπωσιακές επιδόσεις στην οικονομία καυσίμου.
Το υβριδικό Leap Concept διαθέτει τόσο ηλεκτροκινητήρα όσο και κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο τελευταίος έχει αναλάβει τη φόρτιση της μπαταρίας, την ενίσχυση των επιδόσεων και φυσικά την αύξηση της αυτονομίας όταν το scooter βρίσκεται σε κίνηση.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που έχει αναλάβει κυρίως την κίνηση του Leap με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δρα σε δεύτερο ρόλο. Αυτή είναι και η τελευταία μόδα στο χώρο των υβριδικών…αυτοκινήτων και το μεγάλο ατού του Leap Concept που οδηγεί στην εξοικονόμηση καυσίμου.
Μέχρι τώρα, στα υβριδικά, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ήταν αυτός που έπαιζε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Με βάση την ανακοινώσιμη κατανάλωση η αυτονομία του εν λόγω πρωτότυπου αγγίζει τα 380 χλμ. έχοντας καταναλώσει μόλις 4 λίτρα βενζίνης.
Η Hero ήδη μελετά το ενδεχόμενο να εξάγει το Leap, όταν αυτό μπει τελικά στην παραγωγή, και δεν αποκλείεται να το δούμε και στους δρόμους της Ευρώπης.
Το υβριδικό Leap Concept διαθέτει τόσο ηλεκτροκινητήρα όσο και κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο τελευταίος έχει αναλάβει τη φόρτιση της μπαταρίας, την ενίσχυση των επιδόσεων και φυσικά την αύξηση της αυτονομίας όταν το scooter βρίσκεται σε κίνηση.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που έχει αναλάβει κυρίως την κίνηση του Leap με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δρα σε δεύτερο ρόλο. Αυτή είναι και η τελευταία μόδα στο χώρο των υβριδικών…αυτοκινήτων και το μεγάλο ατού του Leap Concept που οδηγεί στην εξοικονόμηση καυσίμου.
Μέχρι τώρα, στα υβριδικά, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ήταν αυτός που έπαιζε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Με βάση την ανακοινώσιμη κατανάλωση η αυτονομία του εν λόγω πρωτότυπου αγγίζει τα 380 χλμ. έχοντας καταναλώσει μόλις 4 λίτρα βενζίνης.
Η Hero ήδη μελετά το ενδεχόμενο να εξάγει το Leap, όταν αυτό μπει τελικά στην παραγωγή, και δεν αποκλείεται να το δούμε και στους δρόμους της Ευρώπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου