Η προτίμηση που δείχνει το ελληνικό κοινό στα παπιά οπωσδήποτε δεν είναι τυχαία. Τα παπιά διαθέτουν μια πλειάδα θετικών χαρακτηριστικών που τα καθιστούν κατάλληλα για την κίνηση στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις. Πρώτα απʼ όλα είναι ευκολοδήγητα. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις από τους αναβάτες τους στους τομείς της εμπειρίας ή της σωματικής δύναμης. Είναι κατάλληλα για όλους και αποτελούν συνήθως το πρώτο βήμα των νεαρών αναβατών στον κόσμο των δύο τροχών. Επιπλέον, προσφέρουν μεγάλη ευκολία, χάρη στην ευελιξία τους. Μέσα στην πόλη, τα παπιά θα χωθούν ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, θα χωρέσουν παντού και σπάνια θα βρουν αξεπέραστο εμπόδιο. Πρόκειται για ένα σημαντικό προσόν, ειδικά για κάποιον που ο χρόνος μετρά. Επίσης, είναι πρακτικά. Μπορεί να μην έχουν τις επιδόσεις μιας μοτοσικλέτας ή τους χώρους ενός scooter, αλλά μπορούν να κινηθούν γρήγορα μέσα στην πόλη και να φορτωθούν με οτιδήποτε! Τέλος, το σημαντικότερο ίσως χαρακτηριστικό τους, το οποίο αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία στις μέρες μας, είναι η οικονομία που προσφέρουν. Η τιμή ενός παπιού μπορεί να ξεκινά χαμηλότερα και από τα 1.000 ευρώ, ενώ κάθε κάτοχος παπιού (ακόμη και του ακριβότερου) γνωρίζει πως η συντήρησή του και το κόστος κατανάλωσης είναι πολύ μικρά. Συνδυάζοντας όλες αυτές τις αρετές, τα παπιά παραμένουν πάντα αγαπημένα στο ελληνικό κοινό και δικαιώνουν καθημερινά τους ιδιοκτήτες τους για την επιλογή τους. Κι αν έχετε καμιά αμφιβολία για το τελευταίο, δεν έχετε να ρίξετε μια ματιά στους δρόμους μιας πηγμένης από την κίνηση μεγαλούπολης. Οι λιγότερο προβληματισμένοι θα οδηγούν ένα παπί. Ταξινομήσεις: Στο club των εκλεκτών
Μπορεί τα παπιά να μην αποτελούν, ως κατηγορία, τους βασιλιάδες των δικύκλων, μιας και έχασαν πρόσφατα την πρωτιά από αυτή των scooter, ωστόσο, παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή με 13.783 ταξινομήσεις μέσα στο 2012 (σε σύνολο 46.615 ταξινομήσεων). Για την εξαιρετική επίδοση αυτής της κατηγορίας ευθύνονται οι λόγοι που αναφέραμε παραπάνω, αλλά και οι έντονες προσωπικότητες των δημοφιλέστερων παπιών.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | |||
ΘΕΣΗ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | 2011 | Ποσοστό (%) |
1. | Scooter | 25377 | 54,43 |
2. | Παπιά | 13659 | 29,3 |
3. | On-Off | 2112 | 4,53 |
4. | ATV | 1739 | 3,73 |
5. | Street | 1700 | 3,64 |
6. | Supersport | 625 | 1,34 |
7. | Enduro | 412 | 0,88 |
8. | Super Motard | 316 | 0,67 |
9. | Touring | 222 | 0,47 |
10. | Custom | 180 | 0,38 |
11. | Micro | 66 | 0,14 |
12. | Διάφορα / άγνωστα | 207 | 0,44 |
Σύνολο | 46615 | 100 |
Τοp 20 Ταξινομήσεων παπιών για το 2012
Οι τάσεις της αγοράς είναι αυτές που επηρεάζουν περισσότερο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των παπιών και η ελληνική αγορά, η οποία έχει αγαπήσει από την πρώτη στιγμή τη συγκεκριμένη κατηγορία, μοιάζει αντιπροσωπευτική των εξελίξεων. Όπως μπορούμε να δούμε και στον παρακάτω πίνακα, ο οποίος παρουσιάζει τα 20 δημοφιλέστερα παπιά της ελληνικής αγοράς για το 2011, το Ιnnova της Honda παρέμεινε το δημοφιλέστερο της κατηγορίας και τη χρονιά που μας πέρασε, κάτι που οφείλεται κυρίως στην αξιοπιστία του μοντέλου και την πρακτικότητα που προσφέρει. Εξίσου καλά τα καταφέρνουν και τα υπόλοιπα δοκιμασμένα στην ελληνική αγορά παπιά, όπως είναι τα Daytona Sprinter 125 και Nova 100 (στην 4η και 7η θέση αντίστοιχα) Modenas Kriss (στην 5η θέση), Suzuki Address 125 (στην 9η θέση) και Kymco Jetix 125 (στη 10η θέση).Στη δεύτερη θέση, αλλά και σε άλλες μέσα σε αυτό το Top 20, αντιπροσωπεύεται η νέα μόδα των παπιών. Υπερκυβισμένα μοντέλα με sport διαθέσεις και αιχμηρή αισθητική φαίνεται πως έχουν καταφέρει να προσεγγίσουν τους νεότερης ηλικίας αναβάτες, οι οποίοι επικεντρώνονται στις επιδόσεις και την εμφάνιση. Συναντάμε, λοιπόν, εκτός από το Yamaha Crypton-X 135 στη δεύτερη θέση, και άλλα παπιά αυτής της κατηγορίας, όπως τα Kawasaki ZX-130 (στην 6η θέση) και Modenas GT 135 και X-Cite 135 (στην 8η και 17η θέση αντίστοιχα). Η τρίτη τάση που επικρατεί στην ελληνική αγορά έχει να κάνει με την επιστροφή των οικονομικών παπιών. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από την τρίτη θέση που κατέκτησε το Yamaha Crypton 110, ένα πρακτικό και οικονομικό παπί, αλλά και μοντέλα όπως τα Kymco Visa-R 110 (στην 13η θέση) και το Kawasaki Joy 125R (στη 14η θέση). Υπάρχουν, τέλος, και οι εκπρόσωποι της κινέζικης αγοράς, οι οποίοι προσφέρουν υψηλά επίπεδα οικονομίας και προτιμούνται κατά κόρον από αυτούς που επιθυμούν ένα οικονομικό μέσο για την καθημερινή τους μετακίνηση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ TOP 20 ΠΑΠΙΑ | ||
1. Honda | Innova 125i | 2.458 |
2. Yamaha | Crypton-X 135 | 2.436 |
3. Yamaha | Crypton 110 | 1.653 |
4. Daytona | Sprinter 125 | 804 |
5. Modenas | Kriss | 785 |
6. Kawasaki | ZX-130 | 556 |
7. Daytona | Nova 110 (& S) | 545 |
8. Modenas | GT135 | 369 |
9. Suzuki | Address 125 | 352 |
10. Kymco | Jetix 125 | 347 |
11. Daytona | DY 125RR | 213 |
12. Skyjet | SJ 100-7 | 190 |
13. Kymco | Visa-R 110 | 176 |
14. Kawasaki | Joy 125R | 168 |
15. Shineray | XY 150-18 | 140 |
16. Kymco | Nexxon 125 | 132 |
17. Modenas | X-Cite 135 | 122 |
18. Skyjet | SJ125-16D | 119 |
19. TCB | TCB 125-16A | 109 |
20. Yinxiang | YX 125RS | 107 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου