Αλλά και για τις CRT μοτοσυκλέτες και το μέλλον του
Ο Loris Capirossi ανέλαβε ήδη τα καθήκοντά του στην Dorna Sports ως Σύμβουλος Ασφαλείας των αναβατών και σε συνέντευξή του δήλωσε πως θα κάνει ό,τι μπορεί για να βελτιώσει την απόδοση των ελαστικών της Bridgestone. Όπως είπε:
«Θα έχω πολλά θέματα να ασχοληθώ όμως κυρίως θα εργαστώ στενά με τους ανθρώπους της Bridgstone για να βελτιώσουμε την κατάσταση που είδαμε πέρσι. Θα συνεχίσω να συλλέγω πληροφορίες από τους οδηγούς για να καταλάβουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να πάμε (αναφορικά με τα λάστιχα). Θα δημιουργήσουμε νέα τα οποία θα ζεσταίνονται πιο εύκολα και η Bridgestone συνεχώς αναβαθμίζει τα προϊόντα της».
Ο Capirossi θα παραβρεθεί στις δοκιμές της Sepang και θα τις παρακολουθήσει από κοντά. Όμως ο ίδιος φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα οδηγήσει εκεί. Όπως είπε:
«Θα πάω στην Μαλαισία για να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις αλλά δεν θα κάνω δοκιμές με τα νέα λάστιχα. Οδήγησα με αυτά το 2011 και τα γνωρίζω καλά. Θα μιλήσω με τους αναβάτες για να δω εάν αυτά ικανοποιούν τις απαιτήσεις τους και να δω τι χρειάζεται για να τα κάνουμε καλύτερα».
Για τις μοτοσυκλέτες CRT και τα ελαστικά που αυτές θα πρέπει να έχουν, ο βετεράνος αναβάτης με τις 328 συμμετοχές σε Grand Prix και τους τρεις Παγκόσμιους Τίτλους δήλωσε:
«Ακόμα προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιο θα είναι το μέλλον του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, οι μοτοσυκλέτες MotoGP ή αυτές της κατηγορίας CRT. Προς το παρόν, φαίνεται ότι μόνο η ομάδα της Forward Racing και ο Colin Edwards θα είναι στην Μαλαισία. Έχει μεγάλη εμπειρία και θα δουλέψουμε μαζί του για να καταλάβουμε τι χρειάζεται.
Σίγουρα, τα ελαστικά για το 2012 θα είναι μια καλή αρχή για το πώς θα πρέπει να δουλέψουμε.Ως οδηγός, το 2011 ήταν δύσκολο να έχω καλή αίσθηση από τα ελαστικά ιδίως όταν η θερμοκρασία ήταν χαμηλή και αυτό το πρόβλημα είχαν πολλοί οδηγοί, ασχέτως της μοτοσυκλέτας που οδηγούσαν».
Για την απουσία του από την φετινή εκδήλωση Wrooom, o Capirossi είπε:
«Είμαι ένας πρώην οδηγός της Ducati και μεγάλος οπαδός αυτής. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργήσουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Έχουν τον Valentino Rossi, έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Ωστόσο τα ελαστικά θα εξελιχθούν το ίδιο για όλους».
Ο «Capirex» αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα καθήκοντα που θα έχει, πέραν της συμβολής του στην βελτίωση των ελαστικών, και τόνισε:
«Θα είμαι παρών στις συνεδριάσεις της Επιτροπής Ασφαλείας, στην οποία μετείχα για πολλά χρόνια, για να βελτιώσουμε την ασφάλεια στις πίστες. Επίσης θα επιθεωρώ τα νέα σιρκουί (που πρόκειται να ενταχθούν στο αγωνιστικό ημερολόγιο), ιδίως αυτά της Αργεντινής και της Ινδίας. Επίσης θα δουλέψω πάνω σε θέματα που αφορούν τους Τεχνικούς Κανονισμούς. Τον Μάιο θα αποφασίσουμε τι θα ισχύσει στο μέλλον. Βεβαίως, το 2013 αυτοί μπορεί να αλλάξουν, αν και ελπίζω να μην συμβεί τότε επειδή για τη χρονιά αυτή έχουν προγραμματιστεί σημαντικές καινοτομίες».
Για τις μοτοσυκλέτες των 1,000cc αλλά και αυτές της κατηγορίας CRT δήλωσε:
«Οι κινητήρες των 1,000cc υπήρξαν στο παρελθόν και ήρθαν για να μείνουν. Επιστρέψαμε στον σωστό δρόμο, έστω κάνοντας ένα βήμα πίσω.
Για τις μοτοσυκλέτες CRT είναι νωρίς να κάνουμε οποιαδήποτε κουβέντα. Πρέπει να βρεθούν στην πίστα μαζί με τις πρωτότυπες και εκεί να δούμε τα όποια προβλήματα και να τα λύσουμε. Σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο ανταγωνιστικές (CRT) αλλά η ύπαρξή τους είναι μια καλή αρχή για να βρούμε μια λύση για το μέλλον του σπορ το οποίο δεν είναι βιώσιμο όπως είναι τώρα».
Τέλος, σε σχετική ερώτηση για το επαγγελματικό του μέλλον, ο Capirossi απάντησε:
«Δεν ξέρω για πόσο θα έχω αυτόν τον ρόλο (Σύμβουλος Ασφαλείας). Θα το κάνω για όσο μου δίνεται ο “χώρος” και η ευκαιρία να το πράττω, χωρίς παρεμβάσεις. Αν δεν μου αρέσει, θα κάνω κάτι δαφορετικό. Αλλά ως τώρα η σχέση μου με την Dorna και την Bridgestone είναι πολύ θετική και μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση».
Πηγή:www.motograndprix.gr
«Θα έχω πολλά θέματα να ασχοληθώ όμως κυρίως θα εργαστώ στενά με τους ανθρώπους της Bridgstone για να βελτιώσουμε την κατάσταση που είδαμε πέρσι. Θα συνεχίσω να συλλέγω πληροφορίες από τους οδηγούς για να καταλάβουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να πάμε (αναφορικά με τα λάστιχα). Θα δημιουργήσουμε νέα τα οποία θα ζεσταίνονται πιο εύκολα και η Bridgestone συνεχώς αναβαθμίζει τα προϊόντα της».
Ο Capirossi θα παραβρεθεί στις δοκιμές της Sepang και θα τις παρακολουθήσει από κοντά. Όμως ο ίδιος φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα οδηγήσει εκεί. Όπως είπε:
«Θα πάω στην Μαλαισία για να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις αλλά δεν θα κάνω δοκιμές με τα νέα λάστιχα. Οδήγησα με αυτά το 2011 και τα γνωρίζω καλά. Θα μιλήσω με τους αναβάτες για να δω εάν αυτά ικανοποιούν τις απαιτήσεις τους και να δω τι χρειάζεται για να τα κάνουμε καλύτερα».
Για τις μοτοσυκλέτες CRT και τα ελαστικά που αυτές θα πρέπει να έχουν, ο βετεράνος αναβάτης με τις 328 συμμετοχές σε Grand Prix και τους τρεις Παγκόσμιους Τίτλους δήλωσε:
«Ακόμα προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιο θα είναι το μέλλον του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, οι μοτοσυκλέτες MotoGP ή αυτές της κατηγορίας CRT. Προς το παρόν, φαίνεται ότι μόνο η ομάδα της Forward Racing και ο Colin Edwards θα είναι στην Μαλαισία. Έχει μεγάλη εμπειρία και θα δουλέψουμε μαζί του για να καταλάβουμε τι χρειάζεται.
Σίγουρα, τα ελαστικά για το 2012 θα είναι μια καλή αρχή για το πώς θα πρέπει να δουλέψουμε.Ως οδηγός, το 2011 ήταν δύσκολο να έχω καλή αίσθηση από τα ελαστικά ιδίως όταν η θερμοκρασία ήταν χαμηλή και αυτό το πρόβλημα είχαν πολλοί οδηγοί, ασχέτως της μοτοσυκλέτας που οδηγούσαν».
Για την απουσία του από την φετινή εκδήλωση Wrooom, o Capirossi είπε:
«Είμαι ένας πρώην οδηγός της Ducati και μεγάλος οπαδός αυτής. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργήσουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Έχουν τον Valentino Rossi, έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Ωστόσο τα ελαστικά θα εξελιχθούν το ίδιο για όλους».
Ο «Capirex» αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα καθήκοντα που θα έχει, πέραν της συμβολής του στην βελτίωση των ελαστικών, και τόνισε:
«Θα είμαι παρών στις συνεδριάσεις της Επιτροπής Ασφαλείας, στην οποία μετείχα για πολλά χρόνια, για να βελτιώσουμε την ασφάλεια στις πίστες. Επίσης θα επιθεωρώ τα νέα σιρκουί (που πρόκειται να ενταχθούν στο αγωνιστικό ημερολόγιο), ιδίως αυτά της Αργεντινής και της Ινδίας. Επίσης θα δουλέψω πάνω σε θέματα που αφορούν τους Τεχνικούς Κανονισμούς. Τον Μάιο θα αποφασίσουμε τι θα ισχύσει στο μέλλον. Βεβαίως, το 2013 αυτοί μπορεί να αλλάξουν, αν και ελπίζω να μην συμβεί τότε επειδή για τη χρονιά αυτή έχουν προγραμματιστεί σημαντικές καινοτομίες».
Για τις μοτοσυκλέτες των 1,000cc αλλά και αυτές της κατηγορίας CRT δήλωσε:
«Οι κινητήρες των 1,000cc υπήρξαν στο παρελθόν και ήρθαν για να μείνουν. Επιστρέψαμε στον σωστό δρόμο, έστω κάνοντας ένα βήμα πίσω.
Για τις μοτοσυκλέτες CRT είναι νωρίς να κάνουμε οποιαδήποτε κουβέντα. Πρέπει να βρεθούν στην πίστα μαζί με τις πρωτότυπες και εκεί να δούμε τα όποια προβλήματα και να τα λύσουμε. Σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο ανταγωνιστικές (CRT) αλλά η ύπαρξή τους είναι μια καλή αρχή για να βρούμε μια λύση για το μέλλον του σπορ το οποίο δεν είναι βιώσιμο όπως είναι τώρα».
Τέλος, σε σχετική ερώτηση για το επαγγελματικό του μέλλον, ο Capirossi απάντησε:
«Δεν ξέρω για πόσο θα έχω αυτόν τον ρόλο (Σύμβουλος Ασφαλείας). Θα το κάνω για όσο μου δίνεται ο “χώρος” και η ευκαιρία να το πράττω, χωρίς παρεμβάσεις. Αν δεν μου αρέσει, θα κάνω κάτι δαφορετικό. Αλλά ως τώρα η σχέση μου με την Dorna και την Bridgestone είναι πολύ θετική και μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση».
Πηγή:www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου