H Ducati δεν άφησε κανένα να πλησιάσει, ούτε στους γύρω λόφους!!
Ούτε Έλληνας κυβερνητικός πολιτικός που θα ήθελε να περπατήσει στην Σταδίου, δεν θα έβαζε τέτοιο καμουφλάζ και δεν θα έπερνε τόσα μέτρα ασφαλείας, όσα πήρε η Ducati, ώστε κανείς να μην πλησιάσει την πίστα της Jerez!
Οι κριτές ορκισμένοι να μην πουν τίποτε, για να μην σας πούμε ότι τους είχαν πάρει τα ρολόγια, για να μην πιάνουν χρόνους γύρου!!
Η Ducati πήγε στην νότιο Ισπανία με την GP12 (αυτή είναι πια η επίσημη ονομασία της) και δύο οδηγούς δοκιμών, τους Franco Battaini που θα κάνει τα τεστ αντοχής και Carlos Checa, που ο ρόλος του θα είναι να πιέζει περισσότερο για καλούς χρόνους, όπως μας αποκάλυψε σε αποκλειστική συνέντευξη ο Vittoriano Guareschi, o Team Manager της εργοστασιακής ομάδας, που βρίσκεται στην πίστα, αλλά δεν οδήγησε, ούτε προβλέπεται να οδηγεί φέτος, αφού τα καθήκοντά του δεν του το επιτρέπουν πια.
Ο Filippo Preziosi περιμένει πολλά από αυτό το τεστ και έχει ελπίδες ότι το τελικό αποτέλεσμα θα αρέσει στους Rossi και Hayden σε 13 ημέρες στην Μαλαισία. Σε χρόνο ρεκόρ οι τεχνικοί του Borgo Panigale κατάφεραν να επτοιμάσουν για τις σημερινές δοκιμές μια Desmosedici που θέλει να αρχίσει μια νέα εποχή για την ομάδα, μετά τα περσινά μεγάλα προβλήματα.
Η δουλειά που ξεκίνησε σήμερα έχει σκοπό να επιβεβαιώσει την σωστή λειτουργία της νέας μοτοσυκλέτας, να ελέγξει την αξιοπιστία των νέων μερών και να τσεκάρει ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στα διάφορα μέρη, είναι μέσα στο ανεκτό εύρος. Μαζί ο Checa θα πρέπει να δοκιμάσει τις ρυθμίσεις στα νέα όρια του σχεδιασμού, όπως και μερικά στοιχεία οδηγησιμότητας.
Η μεγάλη δουλειά είνα στην κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας ζυγίζει περίπου 48 κιλά, το ρεζερβουάρ γεμάτο 20 κιλά και ο οδηγός, μαζί με τα δερμάτινα και το κράνος περίπου 75 κιλά. Οι τρεις αυτές μάζες πρέπει να λειτουργήσουν, χωρίς να αλλάξει η διάταξη του “L” της Ducati, με τη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων να παραμένει στις 90 μοίρες. Σύμφωνα με τον Filippo Preziosi, οι οπτικές διαφορές από την μοτοσυκλέτα της Βαλένθια, που βλέπουμε στην φωτογραφία – δεν θα είναι μεγάλες. Για παράδειγμα οι πληροφορίες μας μιλάνε για πιο στενό και πιο ψηλό ρεζερβουάρ.
Ο γενικός στόχος είναι να φορτιστούν όσο περισσότερο γίνεται τα λάστιχα με μηχανικό τρόπο και μετά να αναλάβουν τα ηλεκτρονικά να περιορίσουν τις σούζες, οι οποίες θα είναι πρόβλημα για όλους, με τις πιο ροπατες και δυνατές χιλιάρες.
Προς το παρόν υπάρχουν μόνο δύο Desmosedici, μια για τον Rossi και μια για τον Hayden. Ίσως άυριο και μεθαύριο οι κατάσκοποι μας να έχουν περισσότερα στοιχεία, αν και δεν νομίζουμε ότι η Ιταλική εταιρία θα μειώσει τα μέτρα ασφαλείας στην Jerez.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Οι κριτές ορκισμένοι να μην πουν τίποτε, για να μην σας πούμε ότι τους είχαν πάρει τα ρολόγια, για να μην πιάνουν χρόνους γύρου!!
Η Ducati πήγε στην νότιο Ισπανία με την GP12 (αυτή είναι πια η επίσημη ονομασία της) και δύο οδηγούς δοκιμών, τους Franco Battaini που θα κάνει τα τεστ αντοχής και Carlos Checa, που ο ρόλος του θα είναι να πιέζει περισσότερο για καλούς χρόνους, όπως μας αποκάλυψε σε αποκλειστική συνέντευξη ο Vittoriano Guareschi, o Team Manager της εργοστασιακής ομάδας, που βρίσκεται στην πίστα, αλλά δεν οδήγησε, ούτε προβλέπεται να οδηγεί φέτος, αφού τα καθήκοντά του δεν του το επιτρέπουν πια.
Ο Filippo Preziosi περιμένει πολλά από αυτό το τεστ και έχει ελπίδες ότι το τελικό αποτέλεσμα θα αρέσει στους Rossi και Hayden σε 13 ημέρες στην Μαλαισία. Σε χρόνο ρεκόρ οι τεχνικοί του Borgo Panigale κατάφεραν να επτοιμάσουν για τις σημερινές δοκιμές μια Desmosedici που θέλει να αρχίσει μια νέα εποχή για την ομάδα, μετά τα περσινά μεγάλα προβλήματα.
Η δουλειά που ξεκίνησε σήμερα έχει σκοπό να επιβεβαιώσει την σωστή λειτουργία της νέας μοτοσυκλέτας, να ελέγξει την αξιοπιστία των νέων μερών και να τσεκάρει ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στα διάφορα μέρη, είναι μέσα στο ανεκτό εύρος. Μαζί ο Checa θα πρέπει να δοκιμάσει τις ρυθμίσεις στα νέα όρια του σχεδιασμού, όπως και μερικά στοιχεία οδηγησιμότητας.
Η μεγάλη δουλειά είνα στην κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας ζυγίζει περίπου 48 κιλά, το ρεζερβουάρ γεμάτο 20 κιλά και ο οδηγός, μαζί με τα δερμάτινα και το κράνος περίπου 75 κιλά. Οι τρεις αυτές μάζες πρέπει να λειτουργήσουν, χωρίς να αλλάξει η διάταξη του “L” της Ducati, με τη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων να παραμένει στις 90 μοίρες. Σύμφωνα με τον Filippo Preziosi, οι οπτικές διαφορές από την μοτοσυκλέτα της Βαλένθια, που βλέπουμε στην φωτογραφία – δεν θα είναι μεγάλες. Για παράδειγμα οι πληροφορίες μας μιλάνε για πιο στενό και πιο ψηλό ρεζερβουάρ.
Ο γενικός στόχος είναι να φορτιστούν όσο περισσότερο γίνεται τα λάστιχα με μηχανικό τρόπο και μετά να αναλάβουν τα ηλεκτρονικά να περιορίσουν τις σούζες, οι οποίες θα είναι πρόβλημα για όλους, με τις πιο ροπατες και δυνατές χιλιάρες.
Προς το παρόν υπάρχουν μόνο δύο Desmosedici, μια για τον Rossi και μια για τον Hayden. Ίσως άυριο και μεθαύριο οι κατάσκοποι μας να έχουν περισσότερα στοιχεία, αν και δεν νομίζουμε ότι η Ιταλική εταιρία θα μειώσει τα μέτρα ασφαλείας στην Jerez.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου