Θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης
Δεν είναι ακόμη επίσημο από τη Volkswagen, όμως ο αμερικάνικος ειδικός τύπος αναφέρει ότι η εταιρεία ετοιμάζεται να μας παρουσιάσει την ταχύτερη εκδοχή του νέου σκαραβαίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η απόδοση θα κινείται μεταξύ 240-270 ίππων.
Σύμφωνα λοιπόν με τα σχετικά δημοσιεύματα, η έκδοση του σκαραβαίου που θα φέρει τον κωδικό R είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά σε μορφή concept και όχι σε τελική μορφή, με τα τεχνικά στοιχεία να διαφέρουν ελαφρώς από τις εκδόσεις παραγωγής. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η έκδοση θα έχει τα μηχανικά μέρη του Golf R, που σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθεί ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας.
Με την ιπποδύναμη όμως υπάρχει ένα θέμα, αφού ο αμερικανικός τύπος αναφέρει ότι το Beetle R θα έχει την κίνηση αποκλειστικά εμπρός, σε αντίθεση με το τετρακίνητο Golf R που χρησιμοποιεί σύστημα 4Motion με τεχνολογία Haldex 4ης γενιάς, γεγονός που πιθανόν να οδηγήσει την εταιρεία σε «μείωση» της ιπποδύναμης των 270 ίππων, ώστε το αυτοκίνητο να μην έχει προβλήματα πρόσφυσης. Κατά τα λοιπά, θα υπάρχει χαμηλωμένο αμάξωμα, αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγαλύτερες ζάντες, πιο σκληρή ανάρτηση, αλλά και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS.
Σύμφωνα λοιπόν με τα σχετικά δημοσιεύματα, η έκδοση του σκαραβαίου που θα φέρει τον κωδικό R είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά σε μορφή concept και όχι σε τελική μορφή, με τα τεχνικά στοιχεία να διαφέρουν ελαφρώς από τις εκδόσεις παραγωγής. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η έκδοση θα έχει τα μηχανικά μέρη του Golf R, που σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθεί ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας.
Με την ιπποδύναμη όμως υπάρχει ένα θέμα, αφού ο αμερικανικός τύπος αναφέρει ότι το Beetle R θα έχει την κίνηση αποκλειστικά εμπρός, σε αντίθεση με το τετρακίνητο Golf R που χρησιμοποιεί σύστημα 4Motion με τεχνολογία Haldex 4ης γενιάς, γεγονός που πιθανόν να οδηγήσει την εταιρεία σε «μείωση» της ιπποδύναμης των 270 ίππων, ώστε το αυτοκίνητο να μην έχει προβλήματα πρόσφυσης. Κατά τα λοιπά, θα υπάρχει χαμηλωμένο αμάξωμα, αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγαλύτερες ζάντες, πιο σκληρή ανάρτηση, αλλά και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου