Αξιόλογη η προσπάθεια του Λάμπρου Αθανασούλα
Με μαεστρική… οδήγηση ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen ήταν ο μεγάλος νικητής του ράλι Ακρόπολις και φυσικά δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του για την κατάληψη της πρώτης θέσης στο πόντιουμ:«Ήταν πολύ ωραίος αγώνας, αλλά δύσκολο να βρεις ρυθμό από την αρχή. Χθες, στη δεύτερη τουλίπα, οδηγήσαμε πολύ καλά, πιέσαμε και σήμερα φθάσαμε σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα».
Ο Γάλλος οδηγός με Citroen όχι απλώς υπερασπίστηκε το προβάδισμα των 10,5 δευτερολέπτων που είχε έναντι του Σεμπαστιάν Λεμπ από την 17η ειδική διαδρομή, αλλά στη σούπερ ειδική που έγινε παρουσία πολλών φίλων του WRC στο Λουτράκι είχε καλύτερο χρόνο κατά 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή (2:22,7).
Στη δεύτερη θέση έμεινε ο ομόσταβλός του Σεμπαστιάν Λεμπ. «Δεν ξέρω γιατί χάσαμε. Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Όλη η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. Δεν μπορούσαμε περισσότερο. Μια ιδιωτική ομάδα είναι πάντα μια ιδιωτική ομάδα», είπε ο Αλσατός, ο οποίος εξακολουθεί να προπορεύεται στην βαθμολογία.
Την τρίτη θέση στη σούπερ ειδική (2:23,1), αλλά και στη γενική κατάταξη κατέλαβε ο Μίκο Χιρβόνεν με Ford σε απόσταση 13,4 δευτερολέπτων από τον Οζιέ και 2,9 δευτερολέπτων από τον Λεμπ. O Λάμπρος Αθανασούλας με Ford ήταν ο πρώτος Έλληνας στην κατάταξη, καταλαμβάνοντας τη 19η θέση.
Αξιόλογη ήταν η προσπάθεια του Λάμπρου Αθανασούλα με Ford Focus, που παρά τις αντίξοες συνθήκες, ήταν ο πρώτος Έλληνας (19ος συνολικά) στην τελική κατάταξη: «Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...», υποσχέθηκε.
Η τελική κατάταξη
1. Σεμπαστιάν Οζιέ,Citroen, 4:04:44.3
2. Σεμπαστιάν Λεμπ, Citroen, +10.5
3. Μίκο Χιρβόνεν, Ford, +13.4
4. Πέτερ Σόλμπεργκ, Citroen, +38.7
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ, Ford, +5:24.7
6. Μάθιου Γουίλσον, Ford, +6:54.6
7. Κίμι Ραϊκόνεν, Citroen, +8:29.3
8. Γιούχο Χάνινεν, Ford, +11:34.6
9. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, Ford, +13:08.8
10. Ντένις Κιούπερς, Ford, +15:10.0
11. Μπερνάρντο Σόουζα, Ford, +16:29.2
12. Μαντς Όστμπεργκ, Ford, +17:17.3
13. Φρίγκιες Τουράν, Ford, +17:51.9
14. Χέρμαν Γκάσνερ, Skoda Fabia, +18:43.3
15. Μάρτιν Πρόκοπ, Ford, +20:33.0
16. Νάσερ Αλ Ατίγια, Ford, +21:39.5
17. Ρενέ Κούιπερς, Ford, +31:12.3
18. Έιβιντ Μπρίνιλντσεν, Skoda Fabia, +32:57.2
19. Λάμπρος Αθανασούλας, Ford, +35:24.4
20. Εβγκένι Νόβικοφ, Ford, +41:47.4
21. Νικίτα Κοντράχιν, Mitsubishi Lancer, +42:02.2
22. Δημήτρης Ψύλλος, Mitsubishi Lancer, +42:53.3
23. Άλμπερτ Γιοβέρα, Fiat Abarth, +1:06:06.2
24. Πάνος Κωνσταντάκος, Mitsubishi Lancer, +1:07:54.3
25. Πάουλο Νόμπρε, Mitsubishi Lancer, +1:08:48.7
26. Χάρης Καλτσούνης, Opel Corsa, +1:10:57.8
27. Τερασίνο, Subaru Impreza, +1:35:10.5
28. Κάρλο Κόβι, Subaru Impreza, +1:37:16.4
29. Νίκος Μοσχόπουλος, Toyota Yaris, +1:44:03.1
30. Πάολο Σεμεράρο, Renault Clio, +1:44:41.1
31. Έντιθ Βάις, Mitsubishi Lancer, +1:48:28.6
Βαθμολογία οδηγών
1. Σεμπαστιάν Λεμπ 146
2. Μίκο Χιρβόνεν 129
3. Σεμπαστιάν Οζιέ 124
4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα 76
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 73
6. Μαντς Όστμπεργκ 48
7. Μάθιου Γουίλσον 36
8. Κίμι Ράικονεν 24
9. Φεντερίκο Βιγιάγκρα 20
10. Χένινγκ Σόλμπεργκ 20
Ο Γάλλος οδηγός με Citroen όχι απλώς υπερασπίστηκε το προβάδισμα των 10,5 δευτερολέπτων που είχε έναντι του Σεμπαστιάν Λεμπ από την 17η ειδική διαδρομή, αλλά στη σούπερ ειδική που έγινε παρουσία πολλών φίλων του WRC στο Λουτράκι είχε καλύτερο χρόνο κατά 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή (2:22,7).
Στη δεύτερη θέση έμεινε ο ομόσταβλός του Σεμπαστιάν Λεμπ. «Δεν ξέρω γιατί χάσαμε. Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Όλη η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. Δεν μπορούσαμε περισσότερο. Μια ιδιωτική ομάδα είναι πάντα μια ιδιωτική ομάδα», είπε ο Αλσατός, ο οποίος εξακολουθεί να προπορεύεται στην βαθμολογία.
Την τρίτη θέση στη σούπερ ειδική (2:23,1), αλλά και στη γενική κατάταξη κατέλαβε ο Μίκο Χιρβόνεν με Ford σε απόσταση 13,4 δευτερολέπτων από τον Οζιέ και 2,9 δευτερολέπτων από τον Λεμπ. O Λάμπρος Αθανασούλας με Ford ήταν ο πρώτος Έλληνας στην κατάταξη, καταλαμβάνοντας τη 19η θέση.
Αξιόλογη ήταν η προσπάθεια του Λάμπρου Αθανασούλα με Ford Focus, που παρά τις αντίξοες συνθήκες, ήταν ο πρώτος Έλληνας (19ος συνολικά) στην τελική κατάταξη: «Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...», υποσχέθηκε.
Η τελική κατάταξη
1. Σεμπαστιάν Οζιέ,Citroen, 4:04:44.3
2. Σεμπαστιάν Λεμπ, Citroen, +10.5
3. Μίκο Χιρβόνεν, Ford, +13.4
4. Πέτερ Σόλμπεργκ, Citroen, +38.7
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ, Ford, +5:24.7
6. Μάθιου Γουίλσον, Ford, +6:54.6
7. Κίμι Ραϊκόνεν, Citroen, +8:29.3
8. Γιούχο Χάνινεν, Ford, +11:34.6
9. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, Ford, +13:08.8
10. Ντένις Κιούπερς, Ford, +15:10.0
11. Μπερνάρντο Σόουζα, Ford, +16:29.2
12. Μαντς Όστμπεργκ, Ford, +17:17.3
13. Φρίγκιες Τουράν, Ford, +17:51.9
14. Χέρμαν Γκάσνερ, Skoda Fabia, +18:43.3
15. Μάρτιν Πρόκοπ, Ford, +20:33.0
16. Νάσερ Αλ Ατίγια, Ford, +21:39.5
17. Ρενέ Κούιπερς, Ford, +31:12.3
18. Έιβιντ Μπρίνιλντσεν, Skoda Fabia, +32:57.2
19. Λάμπρος Αθανασούλας, Ford, +35:24.4
20. Εβγκένι Νόβικοφ, Ford, +41:47.4
21. Νικίτα Κοντράχιν, Mitsubishi Lancer, +42:02.2
22. Δημήτρης Ψύλλος, Mitsubishi Lancer, +42:53.3
23. Άλμπερτ Γιοβέρα, Fiat Abarth, +1:06:06.2
24. Πάνος Κωνσταντάκος, Mitsubishi Lancer, +1:07:54.3
25. Πάουλο Νόμπρε, Mitsubishi Lancer, +1:08:48.7
26. Χάρης Καλτσούνης, Opel Corsa, +1:10:57.8
27. Τερασίνο, Subaru Impreza, +1:35:10.5
28. Κάρλο Κόβι, Subaru Impreza, +1:37:16.4
29. Νίκος Μοσχόπουλος, Toyota Yaris, +1:44:03.1
30. Πάολο Σεμεράρο, Renault Clio, +1:44:41.1
31. Έντιθ Βάις, Mitsubishi Lancer, +1:48:28.6
Βαθμολογία οδηγών
1. Σεμπαστιάν Λεμπ 146
2. Μίκο Χιρβόνεν 129
3. Σεμπαστιάν Οζιέ 124
4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα 76
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 73
6. Μαντς Όστμπεργκ 48
7. Μάθιου Γουίλσον 36
8. Κίμι Ράικονεν 24
9. Φεντερίκο Βιγιάγκρα 20
10. Χένινγκ Σόλμπεργκ 20
Πηγή : http://www.newsbeast.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου