ΔΕΙΤΕ: Τις εντυπωσιακές επιδόσεις
Η δεύτερη γενιά της BMW σειρά 1 θα παρουσιαστεί επισήμως τον Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη. Ωστόσο η γερμανική εταιρία φρόντισε να δημοσιοποιήσει ορισμένα βασικά χαρακτηρίστηκα του νέου μοντέλου.
Η νέα BMW 1 είναι μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις από το απερχόμενο μοντέλο με γραμμές που έχουν «γλυκάνει» και στρογγυλοποιηθεί. Είναι μακρύτερη κατά 85mm, πλατύτερη κατά 41mm μπροστά και 75mm πίσω, ενώ το μεταξόνιό της είναι 30mm μεγαλύτερο, φθάνοντας περίπου τα 2,6 μέτρα. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται πλέον σε 330 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1.260, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Το μπροστινό τμήμα της BMW χαρακτηρίζεται από τη χαρακτηριστική μάσκα και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, αλλά και το φουσκωμένο καπό. Πλέον παραπέμπει ελαφρώς σε μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας (όπως π.χ. τις 5άρες). Το πίσω τμήμα συγγενεύει περισσότερο σχεδιαστικά με το τρέχον μοντέλο, ενώ συνολικά η BMW δείχνει πιο μυώδης, πιο συμπαγής, γεγονός που οφείλεται όχι μόνο στις μεγαλύτερες διαστάσεις αλλά στη σχεδίαση.
Το εσωτερικό του μοντέλου ισορροπεί μεταξύ της πολυτέλειας και των σπορ γραμμών. Το ταμπλό και το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένα, ενώ η αναδιπλούμενη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών δίνει αίσθηση hi tech.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται ενεργητικά φωτιστικά σώματα, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, cruise control που ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης, όπως επίσης αισθητήρες προειδοποίησης για την αλλαγή λωρίδας και το ενδεχόμενο σύγκρουσης.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά (βενζινοκίνητα) σύνολα ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει μεταξύ δύο τετρακύλινδρων συνόλων με υπετροφοδότηση. Το μικρότερο θα είναι το μοτέρ των 1,6 λίτρων με ιπποδύναμη 136 αλόγων στις 4.400 στροφές και τελική ταχύτητα περί τα 210χλμ. Τα πρώτα 100χλμ από στάση έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα.
Το ισχυρότερο των 1,8 λίτρων έχει ιπποδύναμη 170 άλογα στις 4.800 στροφές, τελική ταχύτητα στα 225χλμ και επιτάχυνση (0-100) σε 7,4 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν επίσης οι επιλογές πετρελαίου και συγκεκριμένα μοτέρ 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων πάντα με τη συνοδεία υπετροφοδότησης.
Είναι προφανές ότι αυτοί οι κινητήρες (αναφερόμαστε κυρίως στους βενζίνης) θα αποτελέσουν μόνο την αρχή σε μια μεγάλη γκάμα κινητήρων που παραδοσιακά προσφέρει η BMW στα μοντέλα της.
Η άφιξη του νέου μοντέλου στην Ελλάδα και η τιμή του δεν έχουν ανακοινωθεί, ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις (urban και sport).
Λόγω της αναμενόμενα χαμηλής τιμής της (τηρουμένων πάντοτε των αναλογιών) η νέα σειρά 1 της BMW θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των αγοραστών καθώς, εκτός των άλλων, δείχνει να αποτελεί ένα δελεαστικό και ισορροπημένο πακέτο. Άλλωστε και η τρέχουσα σειρά 1 κέρδισε τις συμπάθειες του ελληνικού κοινού, παρά το γεγονός ότι έχει ένα σχήμα που «ξένισε» πολλούς φίλους της βαυαρικής φίρμας.
Πηγή : www.newsbeast.gr
Η νέα BMW 1 είναι μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις από το απερχόμενο μοντέλο με γραμμές που έχουν «γλυκάνει» και στρογγυλοποιηθεί. Είναι μακρύτερη κατά 85mm, πλατύτερη κατά 41mm μπροστά και 75mm πίσω, ενώ το μεταξόνιό της είναι 30mm μεγαλύτερο, φθάνοντας περίπου τα 2,6 μέτρα. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται πλέον σε 330 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1.260, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Το μπροστινό τμήμα της BMW χαρακτηρίζεται από τη χαρακτηριστική μάσκα και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, αλλά και το φουσκωμένο καπό. Πλέον παραπέμπει ελαφρώς σε μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας (όπως π.χ. τις 5άρες). Το πίσω τμήμα συγγενεύει περισσότερο σχεδιαστικά με το τρέχον μοντέλο, ενώ συνολικά η BMW δείχνει πιο μυώδης, πιο συμπαγής, γεγονός που οφείλεται όχι μόνο στις μεγαλύτερες διαστάσεις αλλά στη σχεδίαση.
Το εσωτερικό του μοντέλου ισορροπεί μεταξύ της πολυτέλειας και των σπορ γραμμών. Το ταμπλό και το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένα, ενώ η αναδιπλούμενη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών δίνει αίσθηση hi tech.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται ενεργητικά φωτιστικά σώματα, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, cruise control που ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης, όπως επίσης αισθητήρες προειδοποίησης για την αλλαγή λωρίδας και το ενδεχόμενο σύγκρουσης.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά (βενζινοκίνητα) σύνολα ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει μεταξύ δύο τετρακύλινδρων συνόλων με υπετροφοδότηση. Το μικρότερο θα είναι το μοτέρ των 1,6 λίτρων με ιπποδύναμη 136 αλόγων στις 4.400 στροφές και τελική ταχύτητα περί τα 210χλμ. Τα πρώτα 100χλμ από στάση έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα.
Το ισχυρότερο των 1,8 λίτρων έχει ιπποδύναμη 170 άλογα στις 4.800 στροφές, τελική ταχύτητα στα 225χλμ και επιτάχυνση (0-100) σε 7,4 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν επίσης οι επιλογές πετρελαίου και συγκεκριμένα μοτέρ 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων πάντα με τη συνοδεία υπετροφοδότησης.
Είναι προφανές ότι αυτοί οι κινητήρες (αναφερόμαστε κυρίως στους βενζίνης) θα αποτελέσουν μόνο την αρχή σε μια μεγάλη γκάμα κινητήρων που παραδοσιακά προσφέρει η BMW στα μοντέλα της.
Η άφιξη του νέου μοντέλου στην Ελλάδα και η τιμή του δεν έχουν ανακοινωθεί, ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις (urban και sport).
Λόγω της αναμενόμενα χαμηλής τιμής της (τηρουμένων πάντοτε των αναλογιών) η νέα σειρά 1 της BMW θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των αγοραστών καθώς, εκτός των άλλων, δείχνει να αποτελεί ένα δελεαστικό και ισορροπημένο πακέτο. Άλλωστε και η τρέχουσα σειρά 1 κέρδισε τις συμπάθειες του ελληνικού κοινού, παρά το γεγονός ότι έχει ένα σχήμα που «ξένισε» πολλούς φίλους της βαυαρικής φίρμας.
Πηγή : www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου