Έρχεται με αισθητικές αλλαγές και 135 ίππους
Μια νέα, ακόμη πιο γρήγορη έκδοση του Fiesta με τον κινητήρα 1,6 λίτρων ανακοίνωσε η Ford.
Πρόκειται για την έκδοση Fiesta Sport Special Edition που παρουσιάζεται για τον εορτασμό των 35 χρόνων του μοντέλου, η οποία θα παραχθεί αποκλειστικά σε 3θυρη μορφή. Το αυτοκίνητο θα διατεθεί σε δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το πρώτο είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρων Duratec Ti-VCT, με την ιπποδύναμη να ανεβαίνει στους 134 ίππους στις 6.700 σ.α.λ. και στα 160 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Το μοντέλο έχει επίσης πιο κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, καθώς και επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης που του επιτρέπουν 0-100 χ.α.ω. σε 8,7 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 195 χ.α.ω. Εναλλακτικά η έκδοση Sport Special Edition θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα επίσης 1,6 λίτρων Duratorq TDCi, με την ιπποδύναμη στους 95 ίππους. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου και οι εκπομπές ρύπων CO2, δεν αλλάζουν με τα μεγέθη να παραμένουν στα 4,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα και 107 γρ./χιλιόμετρο.
Τέλος, το μοντέλο διαθέτει και αισθητικές αλλαγές όπως τα νέα πλευρικά μαρσπιέ, και τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός/πίσω, οι λεπτομέρειες χρωμίου σε γκρίλ μάσκας-φανούς ομίχλης-εξατμίσεις, και ζάντες σχεδίασης «Panther Black» 17 ιντσών (16 ιντσών στο πετρελαιοκίνητο). Εσωτερικά υπάρχουν δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα με ασημένιες ραφές (επίσης δερμάτινο τιμόνι-λεβιέ ταχυτήτων-χειρόφρενο), καθώς και λεπτομέρειες αλουμινίου όπως τα πετάλια.
Η Ford αναφέρει ότι το Fiesta Sport Special Edition θα διατεθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, και πως μεταξύ άλλων χωρών θα είναι: η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Ελβετία.
Πρόκειται για την έκδοση Fiesta Sport Special Edition που παρουσιάζεται για τον εορτασμό των 35 χρόνων του μοντέλου, η οποία θα παραχθεί αποκλειστικά σε 3θυρη μορφή. Το αυτοκίνητο θα διατεθεί σε δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το πρώτο είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρων Duratec Ti-VCT, με την ιπποδύναμη να ανεβαίνει στους 134 ίππους στις 6.700 σ.α.λ. και στα 160 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Το μοντέλο έχει επίσης πιο κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, καθώς και επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης που του επιτρέπουν 0-100 χ.α.ω. σε 8,7 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 195 χ.α.ω. Εναλλακτικά η έκδοση Sport Special Edition θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα επίσης 1,6 λίτρων Duratorq TDCi, με την ιπποδύναμη στους 95 ίππους. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου και οι εκπομπές ρύπων CO2, δεν αλλάζουν με τα μεγέθη να παραμένουν στα 4,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα και 107 γρ./χιλιόμετρο.
Τέλος, το μοντέλο διαθέτει και αισθητικές αλλαγές όπως τα νέα πλευρικά μαρσπιέ, και τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός/πίσω, οι λεπτομέρειες χρωμίου σε γκρίλ μάσκας-φανούς ομίχλης-εξατμίσεις, και ζάντες σχεδίασης «Panther Black» 17 ιντσών (16 ιντσών στο πετρελαιοκίνητο). Εσωτερικά υπάρχουν δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα με ασημένιες ραφές (επίσης δερμάτινο τιμόνι-λεβιέ ταχυτήτων-χειρόφρενο), καθώς και λεπτομέρειες αλουμινίου όπως τα πετάλια.
Η Ford αναφέρει ότι το Fiesta Sport Special Edition θα διατεθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, και πως μεταξύ άλλων χωρών θα είναι: η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Ελβετία.
Πηγή : http://www.newsbeast.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου