Οδηγός ο δύο φορές νικητής του βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλι Jonny Milner
Προηγουμένως, η Celica χρειάστηκε να αναμετρηθεί με πολλά διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία και πρόσφατα μονοθέσια της Formula 1. Το αυτοκίνητο οδήγησε και προετοίμασε ο δύο φορές νικητής του βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλι, Jonny Milner. Ο Milner είχε χάσει στο νήμα τις προηγούμενες χρονιές και επέστρεψε το 2011 με 100 ίππους επιπλέον για να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Η πίστα, με υψομετρική διαφορά 100 μέτρων από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, είναι εξαιρετικά τεχνική και αποτελεί πραγματική πρόκληση. Ένα μικρό λάθος στέρησε στον Milner τη νίκη στο απογευματινό σκέλος της Κυριακής που μεταδόθηκα ζωντανά από την τηλεόραση, αλλά ο χρόνος που είχε σημειώσει νωρίτερα ήταν ταχύτερος και από τα 200 αυτοκίνητα που είχαν λάβει μέρος στο τριήμερο φεστιβάλ.
Βασισμένο στην έκτη γενιά Celica, το αυτοκίνητο του Milner ζυγίζει μόλις 1050kg. Για καλύτερη κατανομή βάρους, η θέση του οδηγού έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 12 ίντσες περίπου, ενώ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει. Το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση.
Ο κινητήρας προέρχεται από μια Corolla WRC και η μέγιστη ισχύς του υπερβαίνει τους 800 ίππους, με τη βοήθεια υπερτροφοδότη της Rotrex και συστήματος ψεκασμού πρωτοξειδίου του αζώτου (νίτρο). Τα πολύ μαλακά ελαστικά slick προδιαγραφών rally cross της Michelin έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταφορά της ιπποδύναμης στο δρόμο.
Η πίστα, με υψομετρική διαφορά 100 μέτρων από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, είναι εξαιρετικά τεχνική και αποτελεί πραγματική πρόκληση. Ένα μικρό λάθος στέρησε στον Milner τη νίκη στο απογευματινό σκέλος της Κυριακής που μεταδόθηκα ζωντανά από την τηλεόραση, αλλά ο χρόνος που είχε σημειώσει νωρίτερα ήταν ταχύτερος και από τα 200 αυτοκίνητα που είχαν λάβει μέρος στο τριήμερο φεστιβάλ.
Βασισμένο στην έκτη γενιά Celica, το αυτοκίνητο του Milner ζυγίζει μόλις 1050kg. Για καλύτερη κατανομή βάρους, η θέση του οδηγού έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 12 ίντσες περίπου, ενώ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει. Το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση.
Ο κινητήρας προέρχεται από μια Corolla WRC και η μέγιστη ισχύς του υπερβαίνει τους 800 ίππους, με τη βοήθεια υπερτροφοδότη της Rotrex και συστήματος ψεκασμού πρωτοξειδίου του αζώτου (νίτρο). Τα πολύ μαλακά ελαστικά slick προδιαγραφών rally cross της Michelin έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταφορά της ιπποδύναμης στο δρόμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου