ΔΕΙΤΕ: Με διακριτικές αλλαγές γίνεται πιο σπορτίφ και ελκυστικό
Το Scirocco είναι δεδομένο ότι αποτελεί σημείο αναφοράς σε επίπεδο αισθητικής για τα κόμπακτ κουπέ μοντέλα. Μέσα στο 2012, το μικρομεσαίο νεανικό VW θα ανανεωθεί πολύ διακριτικά, προκειμένου να παραμείνει ελκυστικό και να συνεχίσει να διεκδικεί το μερίδιο αγοράς που του αναλογεί.
Ουσιαστικά, θα υιοθετήσει μικροαισθητικές αλλαγές που στο εμπρόσθιο άκρο του εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στην ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα αλλά και στα διαφορετικά φωτιστικά σώματα που πλέον διαθέτουν και λειτουργία ημέρας με μια συστοιχία λαμπτήρων LED.
Οι σχεδιαστές της Volkswagen δεν παρέλειψαν να επέμβουν και στο πίσω άκρο του Scirocco, που απέκτησε φωτιστικά σώματα με διαφορετική διάταξη λαμπών αλλά και νέο προφυλακτήρα στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται μια διακριτική μαύρη επένδυση.
Αυτή η τελευταία λεπτομέρεια χαρίζει ακόμα πιο σπορτίφ ύφος στο αυτοκίνητο και συνδυάζεται ιδανικά με τη διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Σε τεχνολογικό επίπεδο ιδιαίτερες αλλαγές δεν αναμένονται να υπάρχουν. Στο προσκήνιο θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι κινητήρες TSI 1,4 και 2,0 λίτρων με ισχύ από 122 έως και 265 άλογα (έκδοση R), ρυθμισμένοι όμως για ακόμα καλύτερη διαχείριση καυσίμου και συγκρατημένες εκπομπές CO2.
Ουσιαστικά, θα υιοθετήσει μικροαισθητικές αλλαγές που στο εμπρόσθιο άκρο του εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στην ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα αλλά και στα διαφορετικά φωτιστικά σώματα που πλέον διαθέτουν και λειτουργία ημέρας με μια συστοιχία λαμπτήρων LED.
Οι σχεδιαστές της Volkswagen δεν παρέλειψαν να επέμβουν και στο πίσω άκρο του Scirocco, που απέκτησε φωτιστικά σώματα με διαφορετική διάταξη λαμπών αλλά και νέο προφυλακτήρα στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται μια διακριτική μαύρη επένδυση.
Αυτή η τελευταία λεπτομέρεια χαρίζει ακόμα πιο σπορτίφ ύφος στο αυτοκίνητο και συνδυάζεται ιδανικά με τη διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Σε τεχνολογικό επίπεδο ιδιαίτερες αλλαγές δεν αναμένονται να υπάρχουν. Στο προσκήνιο θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι κινητήρες TSI 1,4 και 2,0 λίτρων με ισχύ από 122 έως και 265 άλογα (έκδοση R), ρυθμισμένοι όμως για ακόμα καλύτερη διαχείριση καυσίμου και συγκρατημένες εκπομπές CO2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου