Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011
Η νέα Suzuki GSX-R 1000 του 2012...???
Εδώ και κάποια χρόνια, η κατάσταση δεν φαίνεται ρόδινη για την Suzuki, τόσο από την άποψη ανταγωνισμού στα MotoGp όσο και από την παραγωγή. Η κινητήριος δύναμή της το GSX-R για χρόνια είχε το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής παραγωγής. Όμως δεν είναι πλέον ανάμεσα στα όνειρα των Ιταλών και των υπόλοιπων Ευρωπαίων. Οι δύο εκδόσεις 600/750 και 1000 τους επέτρεπαν να ακολουθούν την τεχνολογία αλλά όχι να την καθοδηγούν. Για το 2012 όμως τα πράγματα θα αλλάξουν μετά την παρουσίαση της νέας 1000, η οποία θα προσπαθήσει να επαναφέρει στο άθλημα της Χαμαμάτσου την παλιά του αίγλη.
Οι συνεργάτες του Moto Revue έχουν ερμηνεύσει τη αισθητική του Gixxer: Γραμμές τεντωμένες προς τα εμπρός, αεροδυναμικό φέρινγκ και προετοιμάζονται για ένα καλά σχεδιασμένο σασί. Όλο αυτό προσθέτει λίγο περίεργη αεροδυναμική "τρύπα", Η έκπληξη βέβαια έρχεται από την εξάτμιση . Η ουρά είναι ταιριαστή με το νέο μοντέλο, και το ρεζερβουάρ, απλά αναπροσαρμόζεται για να ταιριάζει με το νέο κουστούμι.
Αλλά θα είναι μοτοσυκλέτα πίστας ή περισσότερο μοτοσυκλέτα δρόμου; Αυτό είναι το δίλημμα των σχεδιαστών που βλέπουν στην αγορά ένα μεγάλο ερωτηματικό.
Οι αγοραστές προτιμούν περισσότερο μία μοτοσικλέτα supersport γι 'αυτό θα αξίζει η κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας μέσα από τους αριθμούς της πίστας, αλλά και τον εξαιρετικό χειρισμό σε όλες τις καταστάσεις ( όπως άλλωστε όλες οι μοτοσικλέτες Suzuki είναι καλές). Τα Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι ακόμα διαθέσιμα. Aλλά τα ΑΒS και τα Brembo είναι ευδιάκριτα, όπως και η πανέμορφη ζάντα . Περιμένουμε τα σχόλια σας......!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ειναι το κατι αλλο το εργαλειο!!! το ονειρο καθε αναβατη.
ΑπάντησηΔιαγραφήωχ αμαν αμαν το μαυρο τα σπαει
ΑπάντησηΔιαγραφήτιμη εχουμε καθολου ιδεα? pangi
ΑπάντησηΔιαγραφήposa aloga einai
ΑπάντησηΔιαγραφή?