Ευκαιρίες σε νέους και ταλαντούχους οδηγούς
Όταν στη Σαρδηνία η VW ανακοίνωνε την επίσημη εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2013 και έπειτα, είχε κάνει γνωστές τις διαθέσεις της για την αναζήτηση νέων ταλέντων στο χώρο. Παράλληλα, δια στόματος του επικεφαλής του τμήματος, Kris Nissen, είχε επισημοποιήσει τη συμμετοχή της στους φετινούς αγώνες του θεσμού στην Ευρώπη με δύο Skoda Fabia S2000, έτσι ώστε η ομάδα να προσαρμοστεί πιο ήπια στις απαιτήσεις του WRC. Αυτές οι δύο ενέργειες, είναι και επίσημο πλέον ότι θα συνδυαστούν.
Έτσι, στη Φινλανδία η VW Motorsport δήλωσε δύο αυτοκίνητα, τα οποία θα οδηγήσουν οι Andreas Mikkelsen και Joonas Lindroos. Οι δύο οδηγοί είναι οι πρώτοι που θα έχουν την δυνατότητα να αποδείξουν στους Γερμανούς ιθύνοντες ότι αξίζουν μία θέση στην ομάδα. Βέβαια, στη συνέχεια αναμένεται και άλλη οδηγοί να έχουν αυτή τη δυνατότητα, σε ένα πρόγραμμα που έχει ξεκάθαρο στόχο την αναζήτηση του καταλληλότερου για την θέση.
Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Kris Nissen, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πέρα από κάποιους ήδη καταξιωμένους οδηγούς που υπάρχουν στο χώρο, μέσα από την ομάδα μας το 2013 θέλουνε να αναδείξουμε μερικά νέα ταλέντα. Για αυτό, λοιπό, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε νέους και ταλαντούχους οδηγούς να δείξουν τις δυνατότητες τους σε αγωνιστικές συνθήκες, μέσα από τη διαδικασία της προσαρμογής που ακολουθούμε. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δούμε πόσο καλός οδηγός είναι κάποιος, αλλά και κατά πόσο μπορεί να ταιριάξει μέσα στην ομάδα της VW. Θα είναι φανταστικό αν καταφέρουμε να ανακαλύψουμε τον νέο Walter Rohrl ή τη νέα Michelle Mouton μέσα από αυτή τη διαδικασία».
Βέβαια, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις στις τάξεις της ομάδας, αφού όπως γνωστοποιήθηκε, η VW δεν συμφώνησε με τον πρώην Πρωταθλητή του PWRC και νικητή του Dakar, Nasser Al Attiyah. Ο λόγος, ήταν ότι η γερμανική εταιρία μετά την αποχώρηση της από τους αγώνες Rally Raid, δεν μπορεί να υποστηρίξει τον οδηγό από το Κατάρ στην προσπάθεια του να επαναλάβει την επιτυχία του.
Όμως, ο Al Attiyah και συγκεκριμένα ο προσωπικός του χορηγός, η Barwa, θέλουν να συμμετάσχουν οπωσδήποτε. Αυτό ήταν αρκετό για να μην επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. «Ο προσωπικός μου χορηγός, η Barwa, μου ξεκαθάρισε ότι θέλει να συμμετάσχω στο Ράλι Ντακάρ. Και αυτό είναι κάτι που θέλω και εγώ. Μου αρέσει ο αγώνας, ενώ θέλω να υπερασπιστώ τη νίκη μου. Όπως είναι λογικό, σοκαρίστηκα όταν συνειδητοποίησα ότι η VW άλλαξε τη γνώμη της και δεν θα λάβει μέρος στον αγώνα. Για αυτό και δεν μπορούσα να συμφωνήσω. Τώρα, είδα το Mini X-Raid και νομίζω ότι μπορώ να κερδίσω με αυτό στο Dakar. Είναι καλό το αυτοκίνητο, ενώ γνωρίζω ότι το ίδιο ισχύει και για την ομάδα, με την οποία έχω συνεργαστεί στο παρελθόν».
Τώρα, ο Al Attiyah έχει κανονίσει συνάντηση με τους ανθρώπους του χορηγού του, της Barwa, έτσι ώστε να κανονίσουν το μέλλον του στο WRC. «Λογικά, θα λάβω μέρος σε όλους τους αγώνες του 2012, με εξαίρεση το Μόντε Κάρλο, του οποίου οι ημερομηνίες είναι ίδιες με αυτές του Dakar. Ακόμα, δεν ξέρω με ποιο αυτοκίνητο, αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι έχω πολύ καλή επαφή με τον Malcolm Wilson, ενώ ο μάνατζερ μου με την Citroen. Αυτή είναι μία καλή λύση για μένα, αφού σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένω μέχρι το 2013 για να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Και είμαι ικανοποιημένος για αυτό. Πραγματικά! Όταν έφυγα από τις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ και δεν υπήρχε συμφωνία με την VW, τήρησα μία στάση αναμονής και περίμενα. Αλλά δεν μπορώ να το κάνω άλλο. Αυτό που θέλω είναι να απολαύσω τη συμμετοχή μου τόσο στο Dakar, όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι».
Έτσι, στη Φινλανδία η VW Motorsport δήλωσε δύο αυτοκίνητα, τα οποία θα οδηγήσουν οι Andreas Mikkelsen και Joonas Lindroos. Οι δύο οδηγοί είναι οι πρώτοι που θα έχουν την δυνατότητα να αποδείξουν στους Γερμανούς ιθύνοντες ότι αξίζουν μία θέση στην ομάδα. Βέβαια, στη συνέχεια αναμένεται και άλλη οδηγοί να έχουν αυτή τη δυνατότητα, σε ένα πρόγραμμα που έχει ξεκάθαρο στόχο την αναζήτηση του καταλληλότερου για την θέση.
Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Kris Nissen, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πέρα από κάποιους ήδη καταξιωμένους οδηγούς που υπάρχουν στο χώρο, μέσα από την ομάδα μας το 2013 θέλουνε να αναδείξουμε μερικά νέα ταλέντα. Για αυτό, λοιπό, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε νέους και ταλαντούχους οδηγούς να δείξουν τις δυνατότητες τους σε αγωνιστικές συνθήκες, μέσα από τη διαδικασία της προσαρμογής που ακολουθούμε. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δούμε πόσο καλός οδηγός είναι κάποιος, αλλά και κατά πόσο μπορεί να ταιριάξει μέσα στην ομάδα της VW. Θα είναι φανταστικό αν καταφέρουμε να ανακαλύψουμε τον νέο Walter Rohrl ή τη νέα Michelle Mouton μέσα από αυτή τη διαδικασία».
Βέβαια, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις στις τάξεις της ομάδας, αφού όπως γνωστοποιήθηκε, η VW δεν συμφώνησε με τον πρώην Πρωταθλητή του PWRC και νικητή του Dakar, Nasser Al Attiyah. Ο λόγος, ήταν ότι η γερμανική εταιρία μετά την αποχώρηση της από τους αγώνες Rally Raid, δεν μπορεί να υποστηρίξει τον οδηγό από το Κατάρ στην προσπάθεια του να επαναλάβει την επιτυχία του.
Όμως, ο Al Attiyah και συγκεκριμένα ο προσωπικός του χορηγός, η Barwa, θέλουν να συμμετάσχουν οπωσδήποτε. Αυτό ήταν αρκετό για να μην επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. «Ο προσωπικός μου χορηγός, η Barwa, μου ξεκαθάρισε ότι θέλει να συμμετάσχω στο Ράλι Ντακάρ. Και αυτό είναι κάτι που θέλω και εγώ. Μου αρέσει ο αγώνας, ενώ θέλω να υπερασπιστώ τη νίκη μου. Όπως είναι λογικό, σοκαρίστηκα όταν συνειδητοποίησα ότι η VW άλλαξε τη γνώμη της και δεν θα λάβει μέρος στον αγώνα. Για αυτό και δεν μπορούσα να συμφωνήσω. Τώρα, είδα το Mini X-Raid και νομίζω ότι μπορώ να κερδίσω με αυτό στο Dakar. Είναι καλό το αυτοκίνητο, ενώ γνωρίζω ότι το ίδιο ισχύει και για την ομάδα, με την οποία έχω συνεργαστεί στο παρελθόν».
Τώρα, ο Al Attiyah έχει κανονίσει συνάντηση με τους ανθρώπους του χορηγού του, της Barwa, έτσι ώστε να κανονίσουν το μέλλον του στο WRC. «Λογικά, θα λάβω μέρος σε όλους τους αγώνες του 2012, με εξαίρεση το Μόντε Κάρλο, του οποίου οι ημερομηνίες είναι ίδιες με αυτές του Dakar. Ακόμα, δεν ξέρω με ποιο αυτοκίνητο, αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι έχω πολύ καλή επαφή με τον Malcolm Wilson, ενώ ο μάνατζερ μου με την Citroen. Αυτή είναι μία καλή λύση για μένα, αφού σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένω μέχρι το 2013 για να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Και είμαι ικανοποιημένος για αυτό. Πραγματικά! Όταν έφυγα από τις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ και δεν υπήρχε συμφωνία με την VW, τήρησα μία στάση αναμονής και περίμενα. Αλλά δεν μπορώ να το κάνω άλλο. Αυτό που θέλω είναι να απολαύσω τη συμμετοχή μου τόσο στο Dakar, όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι».
Πηγή : http://www.newsbeast.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου