Αναμένεται το 2012
Η αυτοκινητοβιομηχανία Bugatti είναι ούτως ή άλλως ήδη θρυλική για τα τρομερής ταχύτητας αυτοκίνητά της, ωστόσο δεν παύει να προκαλεί το ζωηρό ενδιαφέρον ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της κατασκευάστριας εταιρείας.
Σύμφωνα με τα προηγούμενα λεγόμενά της, το επόμενο βήμα δεν θα ήταν κάποιο super-car, όμως δεν είχε αποκαλύψει περεταίρω λεπτομέρειες για το ζήτημα, μέχρι τώρα.
Σε ένα πρόσφατο άρθρο, του Γερμανικού Auto Motor and Sport, ο διευθύνων σύμβουλος της Buggati, Wolfgang Dürheimer, δήλωσε πως το επόμενο μοντέλο θα ανήκει στη σειρά του αμφιλεγόμενου 16C Calibier, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2009 και θα είναι τετραθέσιο.
Σύμφωνα με το άρθρο, θα είναι εφοδιασμένο με μια 16κυλινδιρη μηχανή, δίχως να αναφέρεται η ιπποδύναμη, αν και αυτή της Calibier ήταν στους 800 ίππους, κατά 200, δηλαδή, λιγότερους από αυτή της Veyron.
Το νέο αυτό αυτοκίνητο θα είναι αρκετά ογκώδες οπότε μην προσμένετε τις επιδόσεις των λιγότερο από 3 δευτερολέπτων τα 0-100 χιλιόμετρα την ώρα, απ’ όσα ανθρακονήματα και αλουμίνιο και αν αποτελείται.
Γίνεται μνεία δε και για έναν υβριδικό μοντέλο, του οποίου η ηλεκτρική οδήγηση θα έχει αυτονομία για 40, περίπου, χιλιόμετρα.
Η Bugatti προσδοκά να πουλήσει 1000, με 1500 κομμάτια αυτού του νέου υπερπολυτελούς sedan, περίπου τα τριπλάσια από αυτά του coupe Veyron και του Grand sport κάμπριο που παρήγαγε από το 2004.
Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2012, και η τιμή του θα είναι κάπου στο 1 εκατομμύριο ευρώ.
Σύμφωνα με τα προηγούμενα λεγόμενά της, το επόμενο βήμα δεν θα ήταν κάποιο super-car, όμως δεν είχε αποκαλύψει περεταίρω λεπτομέρειες για το ζήτημα, μέχρι τώρα.
Σε ένα πρόσφατο άρθρο, του Γερμανικού Auto Motor and Sport, ο διευθύνων σύμβουλος της Buggati, Wolfgang Dürheimer, δήλωσε πως το επόμενο μοντέλο θα ανήκει στη σειρά του αμφιλεγόμενου 16C Calibier, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2009 και θα είναι τετραθέσιο.
Σύμφωνα με το άρθρο, θα είναι εφοδιασμένο με μια 16κυλινδιρη μηχανή, δίχως να αναφέρεται η ιπποδύναμη, αν και αυτή της Calibier ήταν στους 800 ίππους, κατά 200, δηλαδή, λιγότερους από αυτή της Veyron.
Το νέο αυτό αυτοκίνητο θα είναι αρκετά ογκώδες οπότε μην προσμένετε τις επιδόσεις των λιγότερο από 3 δευτερολέπτων τα 0-100 χιλιόμετρα την ώρα, απ’ όσα ανθρακονήματα και αλουμίνιο και αν αποτελείται.
Γίνεται μνεία δε και για έναν υβριδικό μοντέλο, του οποίου η ηλεκτρική οδήγηση θα έχει αυτονομία για 40, περίπου, χιλιόμετρα.
Η Bugatti προσδοκά να πουλήσει 1000, με 1500 κομμάτια αυτού του νέου υπερπολυτελούς sedan, περίπου τα τριπλάσια από αυτά του coupe Veyron και του Grand sport κάμπριο που παρήγαγε από το 2004.
Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2012, και η τιμή του θα είναι κάπου στο 1 εκατομμύριο ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου