Ετοιμάζεται για την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα
To concept του roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και υβριδικό σύστημα κίνησης, που παρουσίασε στη Σεούλ η Chevrolet, θα πραγματοποιήσει τον επόμενο μήνα την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη.
Το όνομά του στην κορεατική γλώσσα σημαίνει «μέλλον». Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι είναι εγκατεστημένοι στους εμπρός τροχούς, ισχύος 20 ίππων έκαστος, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας 4κύλινδρος 1.5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, με τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες συνδυάζονται με μικρές μπαταρίες ιόντων λιθίου μόλις 1.6 kWh, οι οποίες φορτίζουν κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης. Το πρωτότυπο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για κάποια χιλιόμετρα, με τον βενζινοκινητήρα να παρεμβαίνει μόλις χρειαστεί. Ο τελευταίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη.
Από σχεδιαστικής πλευράς το αυτοκίνητο παραπέμπει –αρκετά χαλαρά, βέβαια- στη «Monza SS» του 1963 και την «Corvair Super Spyder» του 1962.
Το όνομά του στην κορεατική γλώσσα σημαίνει «μέλλον». Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι είναι εγκατεστημένοι στους εμπρός τροχούς, ισχύος 20 ίππων έκαστος, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας 4κύλινδρος 1.5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, με τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες συνδυάζονται με μικρές μπαταρίες ιόντων λιθίου μόλις 1.6 kWh, οι οποίες φορτίζουν κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης. Το πρωτότυπο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για κάποια χιλιόμετρα, με τον βενζινοκινητήρα να παρεμβαίνει μόλις χρειαστεί. Ο τελευταίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη.
Από σχεδιαστικής πλευράς το αυτοκίνητο παραπέμπει –αρκετά χαλαρά, βέβαια- στη «Monza SS» του 1963 και την «Corvair Super Spyder» του 1962.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου