Σχεδόν τίποτε!, αλλά οι οδηγοί έχουν επιπλέον επιλογές
Από το Brno και μετά τις καταστροφικές συνέπειες της έλλειψης μαλακής γόμας για το μπροστά ελαστικό στην Γερμανία και την Ολλανδία, με πολλές πτώσεις αναβατών, η DORNA, η FIM και η Bridgestone από τον Αγώνα της Τσεχίας εφάρμοσαν το νέο κανονισμό που προσφέρει τρεις επιλογές γόμας για το μπροστά ελαστικό, με 9 αντί 8 λάστιχα συνολικά και επίσης άλλαξε ο τρόπος επιλογής των 10 πίσω, αφού τώρα αντί να κάνει ο οδηγός της τελική του επιλογή την Πέμπτη, μπορεί να επιλέξει τα δύο τελευταία λάστιχά του για πίσω – από δύο επιλογές γόμας και πάλι – την Παρασκευή το απόγευμα.
Η εφαρμογή του νέου αυτού κανονισμού βρήκε θετική απήχηση, παρά το ότι οι ζεστές γενικά συνθήκες του αγώνα, δεν έδωσαν την ευκαιρία, παρά μόνο σε τρεις οδηγούς να δοκιμάσουν το νέο πολύ μαλακό ελαστικό για μπροστά.
Ας ακούσουμε πως είδε την υπόθεση ο Tohru Ubukata – General Manager, Bridgestone Motorsport Tyre Development Department:
«Οι συνθήκες στο Brno ήταν γεικά ζεστές και έτσι δεν υπήρχε πρόβλημα με το γρήγορο ζέσταμα του μπροστινού ελαστικού, έτσι μόνο οι Jorge (Lorenzo), Alvaro (Bautista) και John (Hopkins) χρησιμοποίησαν την Τρίτη μαλακή επιλογή την Παρασκευή το πρωί. Όμως οι οδηγοί τώρα ξέρουν ότι έχουν αυτήν την 3η επιλογή για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως στην Γερμανία και το Assen. Οι αλλαγές στην επιλογή του πίσω ελαστικού επίσης δούλεψε καλά, γιατί καθαρά η επιλογή του μαλακού πίσω ελαστικού προτιμήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο και με την αλλαγή του τρόπου επιλογής όλοι είχαν 6 μαλακά και 4 σκληρά στη διάθεσή τους. Γενικά οι ομάδες και οι οδηγοί ήταν πολύ θετικοί στις αλλαγές αυτές.
Στο θέμα των νέων ελαστικών που έφερε η Bridgestone την Δευτέρα για το test των μοτοσυκλετών των 1000cc, ο υπεύθυνος της Ιαπωνικής εταιρίας είπε:
«Είχαμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε την εξέλιξη τν ελαστικών για την επόμενη χρονιά, που έχουν σχεδιαστεί για τις μοτοσυκλέτες των 1000cc. Προσφέραμε στους οδηγούς ένα νέο μπροστινό slick και δύο νέα πίσω, τα οποία έχουν νέο σκελετό και νέες γόμες. Ο στόχος για την επόμενη χρονιά είναι να προσφέρουμε βελτιωμένο ζέσταμα και να κάνουμε ευκολότερα τα χαρακτηριστικά οδήγησης των ελαστικών. Σε αυτό το στάδιο ακόμη δουλεύουμε σε βασικά σημεία ώστε να σημειώσουμε την καλύτερη κατεύθυνση εξέλιξης για τη νέα οικογένεια των ελαστικών και ήμασταν σε θέση να μαζέψουμε αρκετά χρήσιμα δεδομένα και πληροφορίες, έτσι για μας ήταν ένα σημαντικό τεστ».
Αυτό που δεν σχολίασε ο Ubukata είναι οι αρνητικές δηλώσεις του Stoner που είπε ότι τον καλύτερό του χρόνο τον έκανε με τα φετινά λάστιχα και ότι δεν του άρεσε η αίσθηση των νέων. Από την άλλη μεριά οι Lorenzo, Spies σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους με τα νέα λάστιχα και δεν έχουν πρόβλημα. Εδώ να πούμε ότι θα μπορούσε ο σχεδιασμός που κάνει τα λάστιχα πιο ευκολοδήγητα να δώσει ακόμη περισσότερο θέαμα, αφού δεν θα δουλεύουν καλύτερα σε κάποιες μοτοσυκλέτες και δυσκολότερα σε άλλες, όπως γίνεται φέτος με τις Ducati και την Suzuki.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Η εφαρμογή του νέου αυτού κανονισμού βρήκε θετική απήχηση, παρά το ότι οι ζεστές γενικά συνθήκες του αγώνα, δεν έδωσαν την ευκαιρία, παρά μόνο σε τρεις οδηγούς να δοκιμάσουν το νέο πολύ μαλακό ελαστικό για μπροστά.
Ας ακούσουμε πως είδε την υπόθεση ο Tohru Ubukata – General Manager, Bridgestone Motorsport Tyre Development Department:
«Οι συνθήκες στο Brno ήταν γεικά ζεστές και έτσι δεν υπήρχε πρόβλημα με το γρήγορο ζέσταμα του μπροστινού ελαστικού, έτσι μόνο οι Jorge (Lorenzo), Alvaro (Bautista) και John (Hopkins) χρησιμοποίησαν την Τρίτη μαλακή επιλογή την Παρασκευή το πρωί. Όμως οι οδηγοί τώρα ξέρουν ότι έχουν αυτήν την 3η επιλογή για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως στην Γερμανία και το Assen. Οι αλλαγές στην επιλογή του πίσω ελαστικού επίσης δούλεψε καλά, γιατί καθαρά η επιλογή του μαλακού πίσω ελαστικού προτιμήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο και με την αλλαγή του τρόπου επιλογής όλοι είχαν 6 μαλακά και 4 σκληρά στη διάθεσή τους. Γενικά οι ομάδες και οι οδηγοί ήταν πολύ θετικοί στις αλλαγές αυτές.
Στο θέμα των νέων ελαστικών που έφερε η Bridgestone την Δευτέρα για το test των μοτοσυκλετών των 1000cc, ο υπεύθυνος της Ιαπωνικής εταιρίας είπε:
«Είχαμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε την εξέλιξη τν ελαστικών για την επόμενη χρονιά, που έχουν σχεδιαστεί για τις μοτοσυκλέτες των 1000cc. Προσφέραμε στους οδηγούς ένα νέο μπροστινό slick και δύο νέα πίσω, τα οποία έχουν νέο σκελετό και νέες γόμες. Ο στόχος για την επόμενη χρονιά είναι να προσφέρουμε βελτιωμένο ζέσταμα και να κάνουμε ευκολότερα τα χαρακτηριστικά οδήγησης των ελαστικών. Σε αυτό το στάδιο ακόμη δουλεύουμε σε βασικά σημεία ώστε να σημειώσουμε την καλύτερη κατεύθυνση εξέλιξης για τη νέα οικογένεια των ελαστικών και ήμασταν σε θέση να μαζέψουμε αρκετά χρήσιμα δεδομένα και πληροφορίες, έτσι για μας ήταν ένα σημαντικό τεστ».
Αυτό που δεν σχολίασε ο Ubukata είναι οι αρνητικές δηλώσεις του Stoner που είπε ότι τον καλύτερό του χρόνο τον έκανε με τα φετινά λάστιχα και ότι δεν του άρεσε η αίσθηση των νέων. Από την άλλη μεριά οι Lorenzo, Spies σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους με τα νέα λάστιχα και δεν έχουν πρόβλημα. Εδώ να πούμε ότι θα μπορούσε ο σχεδιασμός που κάνει τα λάστιχα πιο ευκολοδήγητα να δώσει ακόμη περισσότερο θέαμα, αφού δεν θα δουλεύουν καλύτερα σε κάποιες μοτοσυκλέτες και δυσκολότερα σε άλλες, όπως γίνεται φέτος με τις Ducati και την Suzuki.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου