Σελίδες

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Θέλουν νίκη στην Yamaha.

Για να τιμήσουν τους Αμερικανούς φίλους τους
Στην Yamaha ευελπιστούν σε ένα καλό αποτέλεσμα στην Ινδιανάπολη. Πέρσι ο Ben Spies είχε την pole position και τερμάτισε δεύτερος και ο Jorge Lorenzo τρίτος καθώς είχε πρόβλημα με το να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στην μοτοσυκλέτα του.
Θυμίζουμε ότι κέρδισε εκεί το 2009 ενώ το 2008 ανέβηκε για πρώτη στο βάθρο στo MotoGP, σε αγώνα που έγινε σε βρεγμένη πίστα. Οι δύο αναβάτες της Ιαπωνικής ομάδας δήλωσαν σχετικά:

Jorge Lorenzo:
«Η πίστα της Ινδιανάπολις μου αρέσει πολύ. Είχα καλά αποτελέσματα σε αυτή στο παρελθόν, το 2008 και το 2010 ανέβηκα στο βάθρο ενώ το 2009 κέρδισα φορώντας το κράνος με τον “Captain America”. Είμαι σε καλή κατάσταση και είμαι έτοιμος να κερδίσω το χαμένο έδαφος του Brno, όπου το λάθος μου αύξησε τη διαφορά μου από τον Stoner. Ελπίζω η θετική ενέργεια που έχω σε αυτή τη πίστα να μου επιτρέψει να παλέψω για τον τίτλο.»

Ben Spies:
«Ελπίζω να είμαι πλήρως καλά το Σαββατοκύριακο. Έχω ακόμα κάποιες ενοχλήσεις στο χέρι μου το οποίο είναι καλύτερα απ’ ό,τι στο Brno. Δουλέψαμε σκληρά για να είναι όλα καλά και θα δώσουμε το 100% των δυνάμεών μας, όπως πάντα. Ανυπομονώ όλη τη χρονιά γι’ αυτόν τον αγώνα. Ήταν τρελό αλλά πέρσι, στην πρώτη μου χρονιά στο MotoGP, πήρα την pole position και τερμάτισα δεύτερος. Θέλουμε να δώσουμε καλό θέαμα στους φίλους μας και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε.»

Να σημειώσουμε ότι η ομάδα της Yamaha θα συμμετέχει με τα επετειακά χρώματά της για να τιμήσει τα 50 χρόνια συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Πηγή: www.motograndprix.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου