Με τις βελτιώσεις της ΑΒΤ η απόδοσή του φτάνει τους 470 ίππους!
Πως μπορεί να γίνει το άγριο Audi RS3, ακόμη πιο σκληροπυρηνικό; Πολύ απλά με τις κατάλληλες επεμβάσεις του βελτιωτικού οίκου ABT.
Ο γερμανικός οίκος της ABT είναι διάσημος για τις μηχανικές βελτιώσεις που κάνει κυρίως στα μοντέλα του Volkswagen Group, και κάθε φορά που ένα μοντέλο ολοκληρώνεται από τα χέρια των μηχανικών του, αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς. Αυτήν τη φορά, πεδίο δοκιμής των μηχανικών του οίκου αποτέλεσε το Audi RS3.
Στην εργοστασιακή του εκδοχή, ο μικρομεσαίος πύραυλος της Audi αποδίδει 340 ίππους από έναν 5κύλινδρο 2,5λίτρο βενζινοκινητήρα. Μετά τις επεμβάσεις όμως της ABT, το μοντέλο αποδίδει –ανάλογα με το πακέτο που θα επιλεχθεί- 420 ή 470 ίππους. Η ροπή από την άλλη έχει αυξηθεί από τα 450 Nm στα 630 Nm.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, η ABT δεν έχει δώσει κάποια επίσημα στοιχεία, παρά μόνο ότι και στις δύο εκδοχές η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 285 χλμ./ώρα.! Όσο τώρα για το 0-100 χλμ./ώρα; Στην εργοστασιακή εκδοχή του Audi RS3 χρειάζεται μόλις 4,6 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, άρα οι επιδόσεις του μοντέλου της ABT σίγουρα μπορούν να συγκριθούν με αυτές ενός supercar πολλών χιλιάδων ευρώ…
Για τους τύπους, να σημειώσουμε πως οι μηχανικοί έχουν επέμβει σε όλα βασικά μηχανικά μέρη του οχήματος (αναρτήσεις, φρένα, κινητήρας, ECU), όπως και στην εμφάνισή του, η οποία μπορεί να μην είναι κραυγαλέα, αλλά αρκούντως επιβλητική για τους 470 ίππους που κρύβονται κάτω από το καπό.
Ο γερμανικός οίκος της ABT είναι διάσημος για τις μηχανικές βελτιώσεις που κάνει κυρίως στα μοντέλα του Volkswagen Group, και κάθε φορά που ένα μοντέλο ολοκληρώνεται από τα χέρια των μηχανικών του, αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς. Αυτήν τη φορά, πεδίο δοκιμής των μηχανικών του οίκου αποτέλεσε το Audi RS3.
Στην εργοστασιακή του εκδοχή, ο μικρομεσαίος πύραυλος της Audi αποδίδει 340 ίππους από έναν 5κύλινδρο 2,5λίτρο βενζινοκινητήρα. Μετά τις επεμβάσεις όμως της ABT, το μοντέλο αποδίδει –ανάλογα με το πακέτο που θα επιλεχθεί- 420 ή 470 ίππους. Η ροπή από την άλλη έχει αυξηθεί από τα 450 Nm στα 630 Nm.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, η ABT δεν έχει δώσει κάποια επίσημα στοιχεία, παρά μόνο ότι και στις δύο εκδοχές η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 285 χλμ./ώρα.! Όσο τώρα για το 0-100 χλμ./ώρα; Στην εργοστασιακή εκδοχή του Audi RS3 χρειάζεται μόλις 4,6 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, άρα οι επιδόσεις του μοντέλου της ABT σίγουρα μπορούν να συγκριθούν με αυτές ενός supercar πολλών χιλιάδων ευρώ…
Για τους τύπους, να σημειώσουμε πως οι μηχανικοί έχουν επέμβει σε όλα βασικά μηχανικά μέρη του οχήματος (αναρτήσεις, φρένα, κινητήρας, ECU), όπως και στην εμφάνισή του, η οποία μπορεί να μην είναι κραυγαλέα, αλλά αρκούντως επιβλητική για τους 470 ίππους που κρύβονται κάτω από το καπό.
Πηγή : www.newbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου