Παραμένει μυστήριο το τι βρίσκεται κάτω από το φέρινγκ
Το τριήμερο τεστ της Ducati στην πίστα που θεωρείται έδρα της, τελείωσε σήμερα με τον Valentino Rossi να δοκιμάζει στο Mugello την μοτοσυκλέτα που το Test Team της Ducati είχε ετοιμάσει τις δύο προηγούμενες μέρες με τον Battaini. O Valentino Rossi ήθελε οπωσδήποτε να δοκιμάσει κάποια πράγματα εν όψη του 2012, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν και την φετινή κατάσταση.
Συμπλήρωσε 82 γύρους και επικεντρώθηκε σε αξιολόγηση των ηλεκτρονικών αλλά και κάποιων νέων μερών για το πλαίσιο. Παραμένει μυστήριο το γίνεται κάτω από τα φέρινγκ, αφού η λύση με “μη πλαίσιο” από αλουμίνιο, στη θέση του carbon, δεν φαίνεται να κερδίζει έδαφος, λόγω των προβλημάτων υπερθέρμανσης του αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Έτσι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν προσπάθησαν να βρουν λύση σε αυτό το πρόβλημα ή αν χρησιμοποίησαν ένα εντελώς νέο πλαίσιο αλουμινίου στη λογική των δύο δοκών, κάτι μάλλον απίθανο λόγω του λίγου χρόνου από τη στιγμή που έχει παρθεί η απόφαση να πάει ο σχεδιασμός σε μια εντελώς νέα λύση.
Όπως και νάχει ο Ιταλός οδηγός – πέρα από μια έξοδο που είχε στην στροφή “Scarperia” - στον 3ο του γύρο στην πρώτη έξοδό του στην πίστα – χρησιμοποίησε όλο τον διαθέσιμο χρόνο για την δοκιμή, μέχρι τις 18:30, χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
Ο καλύτερός του χρόνος ήταν στο 1:48.5, αρκετά καλύτερος από το 1.49.902 που έκανε στις Κατατακτήριες του GP του Mugello, αλλά και αρκετά πάνω από την pole του Stoner, στο 1:48.034. Μάλιστα με την RC212V των 800cc, ο Αυστραλός είχε σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:47.326, όταν χρησιμοποίησε τα νέα Bridgestone του 2012.
Στο γκαράζ του Valentino ήταν ο Filippo Preziosi και ο Vittoriano Guareschi, ενώ στην πίστα μαζί του και ο Franco Battaini, που είχε κάνει το τεστ τις δύο προηγούμενες μέρες.
“Ήταν μια μέρα ενδιαφέρουσα και πολύ μεγάλη, γιατί γυρίζαμε μέχρι τις 18.30. Το να δουλεύεις για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας είναι μια διαδικασία που απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση και συγχρόνως είναι πολύ συναρπαστική, ενώ είναι ωραίο το να είσαι μέρος μιας ομάδας που τα δίνει όλα προς αυτήν την κατεύθυνση. Σήμερα επιβεβαιώσαμε διάφορα πράγματα στα ηλεκτρονικά, αλλά και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, την GP12 και μαζέψαμε πολλές πληροφορίες και δεδομένα για τον Filippo και τους ανθρώπους στο εργοστάσιο. Πιστεύω ότι η δουλειά πήγε καλά στην πίστα για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουμε”, δήλωσε ο Valentino Rossi, χωρίς όμως να διευκρινίσει ποια είναι αυτά τα βήματα!
Πηγή: www.motograndprix.gr
Συμπλήρωσε 82 γύρους και επικεντρώθηκε σε αξιολόγηση των ηλεκτρονικών αλλά και κάποιων νέων μερών για το πλαίσιο. Παραμένει μυστήριο το γίνεται κάτω από τα φέρινγκ, αφού η λύση με “μη πλαίσιο” από αλουμίνιο, στη θέση του carbon, δεν φαίνεται να κερδίζει έδαφος, λόγω των προβλημάτων υπερθέρμανσης του αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Έτσι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν προσπάθησαν να βρουν λύση σε αυτό το πρόβλημα ή αν χρησιμοποίησαν ένα εντελώς νέο πλαίσιο αλουμινίου στη λογική των δύο δοκών, κάτι μάλλον απίθανο λόγω του λίγου χρόνου από τη στιγμή που έχει παρθεί η απόφαση να πάει ο σχεδιασμός σε μια εντελώς νέα λύση.
Όπως και νάχει ο Ιταλός οδηγός – πέρα από μια έξοδο που είχε στην στροφή “Scarperia” - στον 3ο του γύρο στην πρώτη έξοδό του στην πίστα – χρησιμοποίησε όλο τον διαθέσιμο χρόνο για την δοκιμή, μέχρι τις 18:30, χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
Ο καλύτερός του χρόνος ήταν στο 1:48.5, αρκετά καλύτερος από το 1.49.902 που έκανε στις Κατατακτήριες του GP του Mugello, αλλά και αρκετά πάνω από την pole του Stoner, στο 1:48.034. Μάλιστα με την RC212V των 800cc, ο Αυστραλός είχε σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:47.326, όταν χρησιμοποίησε τα νέα Bridgestone του 2012.
Στο γκαράζ του Valentino ήταν ο Filippo Preziosi και ο Vittoriano Guareschi, ενώ στην πίστα μαζί του και ο Franco Battaini, που είχε κάνει το τεστ τις δύο προηγούμενες μέρες.
“Ήταν μια μέρα ενδιαφέρουσα και πολύ μεγάλη, γιατί γυρίζαμε μέχρι τις 18.30. Το να δουλεύεις για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας είναι μια διαδικασία που απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση και συγχρόνως είναι πολύ συναρπαστική, ενώ είναι ωραίο το να είσαι μέρος μιας ομάδας που τα δίνει όλα προς αυτήν την κατεύθυνση. Σήμερα επιβεβαιώσαμε διάφορα πράγματα στα ηλεκτρονικά, αλλά και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, την GP12 και μαζέψαμε πολλές πληροφορίες και δεδομένα για τον Filippo και τους ανθρώπους στο εργοστάσιο. Πιστεύω ότι η δουλειά πήγε καλά στην πίστα για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουμε”, δήλωσε ο Valentino Rossi, χωρίς όμως να διευκρινίσει ποια είναι αυτά τα βήματα!
Πηγή: www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου