Με 507 ίππους το νέο B6 Bi-Turbo Cabrio
Η Alpina, ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της βαυαρικής εταιρείας, μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο της δημιούργημα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ακούει στο όνομα B6 Bi-Turbo Cabrio και αποτελεί εξέλιξη της cabrio εκδοχής της τελευταίας γενιάς της BMW Σειρά 6.
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος «περιέλαβε» το V8 μηχανικό σύνολο των 4,4 λίτρων, το οποίο εξοπλίζει την BMW 650i Cabrio, η οποία αποτελεί προς το παρόν την ισχυρότερη έκδοση της Σειράς 6, μέχρι τουλάχιστον να εμφανιστεί στο προσκήνιο η Μ6. Οι μηχανικοί της Alpina κατάφεραν να φτάσουν την απόδοση του μοτέρ της BMW σε άλλα επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 507 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 700 Nm σε ένα εύρος στροφών από τις 3.000 έως τις 4.750 σ.α.λ. Με άλλα λόγια, η B6 Bi-Turbo, «κερδίζει» την BMW 650i Cabrio κατά 100 ίππους και άλλα τόσα Nm ροπής. Δεν μας προκαλεί εντύπωση, λοιπόν, πως το νέο «προϊόν» της Alpina χρειάζεται μονάχα 4,8 δλ. (5,0 δλ. η 6άρα) για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ούτε πως μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες μέχρι και 311 χλμ./ώρα, καθώς σε αντίθεση με την 650i, δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Αυτό που μας ξαφνιάζει είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης των 10,9 λτ./100 χλμ. (10,7 η BMW) αλλά και οι εκπομπές CO2 των 255 γρ./χλμ. (249 η 6άρα).
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος «περιέλαβε» το V8 μηχανικό σύνολο των 4,4 λίτρων, το οποίο εξοπλίζει την BMW 650i Cabrio, η οποία αποτελεί προς το παρόν την ισχυρότερη έκδοση της Σειράς 6, μέχρι τουλάχιστον να εμφανιστεί στο προσκήνιο η Μ6. Οι μηχανικοί της Alpina κατάφεραν να φτάσουν την απόδοση του μοτέρ της BMW σε άλλα επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 507 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 700 Nm σε ένα εύρος στροφών από τις 3.000 έως τις 4.750 σ.α.λ. Με άλλα λόγια, η B6 Bi-Turbo, «κερδίζει» την BMW 650i Cabrio κατά 100 ίππους και άλλα τόσα Nm ροπής. Δεν μας προκαλεί εντύπωση, λοιπόν, πως το νέο «προϊόν» της Alpina χρειάζεται μονάχα 4,8 δλ. (5,0 δλ. η 6άρα) για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ούτε πως μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες μέχρι και 311 χλμ./ώρα, καθώς σε αντίθεση με την 650i, δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Αυτό που μας ξαφνιάζει είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης των 10,9 λτ./100 χλμ. (10,7 η BMW) αλλά και οι εκπομπές CO2 των 255 γρ./χλμ. (249 η 6άρα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου