Ακόμη πιο επιθετικό με την μάσκα και την προσθήκη των LED.
Στον τομέα της εμφάνισης το R1 δεν διαφέρει σημαντικά από το υπάρχον μοντέλο. Ωστόσο, το ανανεωμένο μοντέλο δείχνει ακόμη πιο επιθετικό με τη μάσκα να έχει δεχτεί μικρές αλλαγές στην περιοχή πάνω και κάτω από τα φώτα, ενώ σύμφωνα με της Yamaha, βελτίωση υπάρχει και στην αεροδυναμική. Τα LED, που θα παίζουν το ρόλο των φώτων θέσης, είναι επίσης μία νέα προσθήκη, η οποία μέσω της αντανάκλασης δημιουργεί δύο φωτεινές γραμμές κάτω από τους προβολείς-προτζέκτορες.
Στο πίσω μέρος οι αισθητικές αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και εντοπίζονται στις εξαγωνικές απολήξεις των εξατμίσεων. Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στον τομέα της εργονομίας αφού η Yamaha τοποθέτησε νέας σχεδίασης μαρσπιέ με στόχο την καλύτερη αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης. Τέλος, ανασχεδιασμένη είναι και η πάνω πλάκα του τιμονιού στα πρότυπα της αγωνιστικής M1.
Όπως σας είπαμε και χθες τα σημαντικότερα νέα αφορούν το σύστημα πρόσφυσης με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον το superbike της Yamaha αλλά και οι μικρές επεμβάσεις που έχουν γίνει στον ηλεκτρονικό ψεκασμό του κινητήρα και στην ECU. Όσον αφορά στη χαρτογράφηση του ψεκασμού η εταιρία αναφέρει πως έχει πραγματοποιήσει βελτιώσεις με την ισχύ του κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές να έχει ενισχυθεί.
Το traction control της ιαπωνικής μοτοσικλέτας εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Yamaha από τη συμμετοχή της στα MotoGP με την YZR-M1. Λαμβάνει πληροφορίες μέσω αισθητήρων που υπάρχουν στον εμπρός και τον πίσω τροχό. Σε περίπτωση που εντοπίσει μεγαλύτερη ταχύτητα στο πίσω από ό,τι στον εμπρός τροχό η κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) επεμβαίνει στις πεταλούδες του ψεκασμού, στα μπεκ (μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου) αλλά και στον χρονισμό της ανάφλεξης.
Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το σύστημα σε έξι διαφορετικά στάδια, ανάλογα και με τις συνθήκες που επικρατούν, ενώ παράλληλα του δίνεται και η επιλογή της πλήρους απενεργοποίησης του. Τέλος, όσον αφορά στα ηλεκτρονικά του κινητήρα η Yamaha διατηρεί τις τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του ψεκασμού.
Στα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας δεν υπάρχουν αλλαγές με τον κινητήρα των 182 ίππων και 11,8 Kgm ροπής να διατηρεί τις MotoGP επιρροές του. Ο στροφαλοφόρος άξονας με την ασύμμετρη διάταξη των κομβίων και τα άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης συνεχίζουν να δίνουν το «παρών» δίνοντας στον κινητήρα αυτόν τον χαρακτηριστικό τόπο λειτουργίας του αλλά και τον ιδιαίτερο ήχο που απελευθερώνουν οι εξατμίσεις.
Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο, πέρα μπλε και λευκό, θα είναι διαθέσιμο και σε γκρι ματ, ενώ όπως αναφέραμε και χθες θα διατίθεται και με τα επετειακά χρώματα της εταιρίας για τα 50 χρόνια συμμετοχής της στα MotoGP. Το R1 όμως δεν θα είναι το μόνο μοντέλο που θα επωφεληθεί από αυτό το χρωματικό συνδυασμό. Το R6 θα «ντυθεί» και αυτό στο κλασικό κόκκινο-άσπρο όπως επίσης και τα YZF-R125, FZ8, Aerox και TZR50.
Στο πίσω μέρος οι αισθητικές αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και εντοπίζονται στις εξαγωνικές απολήξεις των εξατμίσεων. Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στον τομέα της εργονομίας αφού η Yamaha τοποθέτησε νέας σχεδίασης μαρσπιέ με στόχο την καλύτερη αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης. Τέλος, ανασχεδιασμένη είναι και η πάνω πλάκα του τιμονιού στα πρότυπα της αγωνιστικής M1.
Όπως σας είπαμε και χθες τα σημαντικότερα νέα αφορούν το σύστημα πρόσφυσης με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον το superbike της Yamaha αλλά και οι μικρές επεμβάσεις που έχουν γίνει στον ηλεκτρονικό ψεκασμό του κινητήρα και στην ECU. Όσον αφορά στη χαρτογράφηση του ψεκασμού η εταιρία αναφέρει πως έχει πραγματοποιήσει βελτιώσεις με την ισχύ του κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές να έχει ενισχυθεί.
Το traction control της ιαπωνικής μοτοσικλέτας εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Yamaha από τη συμμετοχή της στα MotoGP με την YZR-M1. Λαμβάνει πληροφορίες μέσω αισθητήρων που υπάρχουν στον εμπρός και τον πίσω τροχό. Σε περίπτωση που εντοπίσει μεγαλύτερη ταχύτητα στο πίσω από ό,τι στον εμπρός τροχό η κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) επεμβαίνει στις πεταλούδες του ψεκασμού, στα μπεκ (μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου) αλλά και στον χρονισμό της ανάφλεξης.
Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το σύστημα σε έξι διαφορετικά στάδια, ανάλογα και με τις συνθήκες που επικρατούν, ενώ παράλληλα του δίνεται και η επιλογή της πλήρους απενεργοποίησης του. Τέλος, όσον αφορά στα ηλεκτρονικά του κινητήρα η Yamaha διατηρεί τις τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του ψεκασμού.
Στα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας δεν υπάρχουν αλλαγές με τον κινητήρα των 182 ίππων και 11,8 Kgm ροπής να διατηρεί τις MotoGP επιρροές του. Ο στροφαλοφόρος άξονας με την ασύμμετρη διάταξη των κομβίων και τα άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης συνεχίζουν να δίνουν το «παρών» δίνοντας στον κινητήρα αυτόν τον χαρακτηριστικό τόπο λειτουργίας του αλλά και τον ιδιαίτερο ήχο που απελευθερώνουν οι εξατμίσεις.
Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο, πέρα μπλε και λευκό, θα είναι διαθέσιμο και σε γκρι ματ, ενώ όπως αναφέραμε και χθες θα διατίθεται και με τα επετειακά χρώματα της εταιρίας για τα 50 χρόνια συμμετοχής της στα MotoGP. Το R1 όμως δεν θα είναι το μόνο μοντέλο που θα επωφεληθεί από αυτό το χρωματικό συνδυασμό. Το R6 θα «ντυθεί» και αυτό στο κλασικό κόκκινο-άσπρο όπως επίσης και τα YZF-R125, FZ8, Aerox και TZR50.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου