Οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου
Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες της νέας γενιάς της ευρωπαϊκής έκδοσης του Civic, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα και ακόμα πιο οικολογικό προφίλ.
Ελάχιστα πριν το επίσημο ντεμπούτο της ευρωπαϊκής εκδοχής του νέου Civic στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου της και ελάχιστες πληροφορίες να το συνοδεύουν.
Πρόθεση των σχεδιαστών της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να κρατήσουν τα σπορτίφ και κάπως «σοφιστικέ» στοιχεία της προηγούμενης γενιάς, αλλά να τα ξαναφτιάξουν με τέτοιο τρόπο ώστε να εντάσσονται καλύτερα στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Οι πηγές της έμπνευσης προέρχονται από την αεροναυπηγική, εκεί που τα φτερά και η άτρακτος ενώνονται σε ένα ενιαίο σώμα για ανώτερη αεροδυναμική συμπεριφορά.
Ωστόσο, η νέα γενιά του Civic φαίνεται να απώλεσε την πρωτοτυπία του προηγούμενου, ενός μοντέλου που ακόμα και σήμερα παραμένει απόλυτα σύγχρονο. Το νέο μοιάζει λίγο με Insight, λίγο με το παλιό από το προφίλ, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δεν ξαφνιάζει.
Σε κάθε περίπτωση, σχεδόν όλα τα μέρη του αμαξώματος του νέου Civic έχουν ανασχεδιαστεί, με γνώμονα το κράτημα και την οδική συμπεριφορά, τους μειωμένους ρύπους CO2, την ομορφιά και την ποιότητα του εσωτερικού. Εκεί που το Civic παραμένει πρώτο στην κατηγορία του είναι σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Το μήκος του νέου μοντέλου είναι τα 4.300 χλστ., γεγονός που συνιστά μια αύξηση της τάξης των 44 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το πλάτος, πάλι, μεγάλωσε κατά 5 χλστ., φτάνοντας τα 1.770 χλστ., ενώ το ύψος περιορίστηκε κατά 20 χλστ. (1.440 χλστ.). To μεταξόνιο, τέλος, είναι μικρότερο κατά 40 χλστ. (2.595 χλστ.).
Στη γκάμα του νέου Civic παραμένουν τα i-VTEC σύνολα βενζίνης, με βελτιωμένα, όμως, χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών. Πιο συγκεκριμένα, το μικρό σύνολο των 1,4 λτ. των 100 ίππων, έχει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 129 γρ./χλμ. (5,9 και 135 τα αντίστοιχα νούμερα της παλαιάς γενιάς). Το μοτέρ των 1,8 λτ. κέρδισε 2 ίππους, φτάνοντας στους 142, ενώ έχει πλέον κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (6,3 με Α/Τ) και εκπομπές C02 137 γρ./χλμ. (148 με Α/Τ). Θυμίζουμε πως μέχρι τώρα ζητούσε 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εξέπεμπε 152 γρ./χλμ. Την παλέτα των κινητήρων ολοκληρώνει το i-DTEC σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους, ενώ έχει επίπεδα κατανάλωσης 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 110 γρ./χλμ.
To ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρώπη Honda Civic θα προσφέρεται σε πεντάθυρο hatchback αμάξωμα. Το εμπορικό του ντεμπούτο θα ξεκινήσει στις αρχές του νέου έτους.
Ελάχιστα πριν το επίσημο ντεμπούτο της ευρωπαϊκής εκδοχής του νέου Civic στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου της και ελάχιστες πληροφορίες να το συνοδεύουν.
Πρόθεση των σχεδιαστών της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να κρατήσουν τα σπορτίφ και κάπως «σοφιστικέ» στοιχεία της προηγούμενης γενιάς, αλλά να τα ξαναφτιάξουν με τέτοιο τρόπο ώστε να εντάσσονται καλύτερα στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Οι πηγές της έμπνευσης προέρχονται από την αεροναυπηγική, εκεί που τα φτερά και η άτρακτος ενώνονται σε ένα ενιαίο σώμα για ανώτερη αεροδυναμική συμπεριφορά.
Ωστόσο, η νέα γενιά του Civic φαίνεται να απώλεσε την πρωτοτυπία του προηγούμενου, ενός μοντέλου που ακόμα και σήμερα παραμένει απόλυτα σύγχρονο. Το νέο μοιάζει λίγο με Insight, λίγο με το παλιό από το προφίλ, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δεν ξαφνιάζει.
Σε κάθε περίπτωση, σχεδόν όλα τα μέρη του αμαξώματος του νέου Civic έχουν ανασχεδιαστεί, με γνώμονα το κράτημα και την οδική συμπεριφορά, τους μειωμένους ρύπους CO2, την ομορφιά και την ποιότητα του εσωτερικού. Εκεί που το Civic παραμένει πρώτο στην κατηγορία του είναι σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Το μήκος του νέου μοντέλου είναι τα 4.300 χλστ., γεγονός που συνιστά μια αύξηση της τάξης των 44 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το πλάτος, πάλι, μεγάλωσε κατά 5 χλστ., φτάνοντας τα 1.770 χλστ., ενώ το ύψος περιορίστηκε κατά 20 χλστ. (1.440 χλστ.). To μεταξόνιο, τέλος, είναι μικρότερο κατά 40 χλστ. (2.595 χλστ.).
Στη γκάμα του νέου Civic παραμένουν τα i-VTEC σύνολα βενζίνης, με βελτιωμένα, όμως, χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών. Πιο συγκεκριμένα, το μικρό σύνολο των 1,4 λτ. των 100 ίππων, έχει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 129 γρ./χλμ. (5,9 και 135 τα αντίστοιχα νούμερα της παλαιάς γενιάς). Το μοτέρ των 1,8 λτ. κέρδισε 2 ίππους, φτάνοντας στους 142, ενώ έχει πλέον κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (6,3 με Α/Τ) και εκπομπές C02 137 γρ./χλμ. (148 με Α/Τ). Θυμίζουμε πως μέχρι τώρα ζητούσε 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εξέπεμπε 152 γρ./χλμ. Την παλέτα των κινητήρων ολοκληρώνει το i-DTEC σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους, ενώ έχει επίπεδα κατανάλωσης 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 110 γρ./χλμ.
To ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρώπη Honda Civic θα προσφέρεται σε πεντάθυρο hatchback αμάξωμα. Το εμπορικό του ντεμπούτο θα ξεκινήσει στις αρχές του νέου έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου