Αύριο το πρωί με τη νέα Ducati GP11.2!
To μεγάλο νέο που αφορά τον 14ο αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος είναι η απόφαση της Ducati να χρησιμοποιήσει στην μοτοσυκλέτα του Valentino Rossi το πλαίσιο από αλουμίνιο που είχε δοκιμέσει πριν λίγες μέρες ο Ιταλός με τον κινητήρα των 1000cc στο ιδιωτικό τεστ της ομάδας στο Mugello.
Είναι λοιπόν το αντίο της Ducati στο carbon και το πέρασμα στο αλουμίνιο;
Στην πίστα της Aragon θα φανεί αν αυτό θα υιοθετηθεί και στο μέλλον. Βέβαια αυτό που θα δούμε από αύριο δεν θα είναι ένα πλαίσιο τύπου Deltabox, όπως πολλοί περίμεναν και όπως λανθασμένα γράφτηκε σε πολλά web site, ότι δηλαδή την περασμένη εβδομάδα ο Rossi δοκίμασε ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από την FTR, ανάλογο με αυτό που χρησιμοποιεί στην Moto2.
O Valentino επιβεβαίωσε σήμερα ότι:
«Η φιλοσοφία είναι η ίδια, αλλά τώρα το πλαίσιο μπροστά είναι από αλουμίνιο, με μια μορφή λίγο διαφορετική. Απλά κάναμε ένα βήμα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας για να καταλάβουμε το πως θα είναι η GP12. Η βελτίωση φάνηκε αμέσως, αφού στο Mugello μόνο το πλαίσιο αλλάξαμε, χωρίς να κάνουμε τίποτε άλλο. Και ήμουν πιο γρήγορος από την προηγούμενη λύση. Αισθάνομαι καλύτερα το τι συμβαίνει μπροστά και η μοτοσυκλέτα είναι λίγο πιο κοφτερή», είπε ο «γιατρός».
Αυτό φαίνεται ότι άλλαξε την όψη της Desmosedici, αλλά σίγουρα χρειάζεται να δοκιμαστεί και σε συνθήκες αγώνα.
“Έχουμε να κάνουμε πολλή δουλειά, γιατί όταν γίνονται τόσο μεγάλες αλλαγές, χρειάζονται 4 ή 5 δοκιμές για να βρούμε τη σωστή λύση, γι’ αυτό αποφασίσαμε να το χρησιμοποιήσουμε σε Grand Prix που θα είναι σαν μέρες τεστ», συμπλήρωσε ο Rossi.
Βέβαια μένει να δούμε το αν η νέα αυτή μοτοσυκλέτα θα εχει καλύτερη τύχη από την GP11.1, που με τον κινητήρα των 1000cc άφηνε υποσχέσεις, αλλά με αυτόν των 800cc δεν τα πήγε όσο καλά περίμεναν όλοι στην Ducati.
Η Ιταλική εταιρία, όπως έχουμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, έχει ξαναδοκιμάσει τη λύση του αλουμινίου, αντί του carbon, πριν από δύο χρόνια, αλλά ο αέρας στην εισαγωγή ανέβαζε θερμοκρασία στους 100°. Ο Rossi είχε απάντηση και σε αυτό:
«Το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε στο Mugello, παρά το ότι οι θερμοκρασίες ήταν υψηλές, έτσι είναι κάτι που πρέπει να λύσουμε αν εμφανιστεί».
Ο Preziosi αποφάσισε να γίνει αυτή η δοκιμή άμεσα, ώστε να δουλέψουν εν όψη του 2012, με ρίσκο να θυσιάσουν τελείως την φετινή χρονιά. Ο Rossi φαίνεται ήρεμος σε μια τέτοια περίπτωση! Άλλωστε πόσο χειρότερα μπορεί να πάει…
“Δεν περιμένω κάποιο θαύμα! Οι άλλοι οδηγοί είναι σε φόρμα και οι μοτοσυκλέτες τους πάνε καλά. Εδώ στην Αραγονία, πέρυσι ο Stoner ρίσκαρε για να πάει καλύτερα και επίσης ο Hayden πήγε καλά. Η Ducati μπορεί να πάει καλά σε αυτήν την πίστα, αλλά θα δούμε αύριο, εμείς ελπίζουμε», είπε ο Ιταλός.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Είναι λοιπόν το αντίο της Ducati στο carbon και το πέρασμα στο αλουμίνιο;
Στην πίστα της Aragon θα φανεί αν αυτό θα υιοθετηθεί και στο μέλλον. Βέβαια αυτό που θα δούμε από αύριο δεν θα είναι ένα πλαίσιο τύπου Deltabox, όπως πολλοί περίμεναν και όπως λανθασμένα γράφτηκε σε πολλά web site, ότι δηλαδή την περασμένη εβδομάδα ο Rossi δοκίμασε ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από την FTR, ανάλογο με αυτό που χρησιμοποιεί στην Moto2.
O Valentino επιβεβαίωσε σήμερα ότι:
«Η φιλοσοφία είναι η ίδια, αλλά τώρα το πλαίσιο μπροστά είναι από αλουμίνιο, με μια μορφή λίγο διαφορετική. Απλά κάναμε ένα βήμα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας για να καταλάβουμε το πως θα είναι η GP12. Η βελτίωση φάνηκε αμέσως, αφού στο Mugello μόνο το πλαίσιο αλλάξαμε, χωρίς να κάνουμε τίποτε άλλο. Και ήμουν πιο γρήγορος από την προηγούμενη λύση. Αισθάνομαι καλύτερα το τι συμβαίνει μπροστά και η μοτοσυκλέτα είναι λίγο πιο κοφτερή», είπε ο «γιατρός».
Αυτό φαίνεται ότι άλλαξε την όψη της Desmosedici, αλλά σίγουρα χρειάζεται να δοκιμαστεί και σε συνθήκες αγώνα.
“Έχουμε να κάνουμε πολλή δουλειά, γιατί όταν γίνονται τόσο μεγάλες αλλαγές, χρειάζονται 4 ή 5 δοκιμές για να βρούμε τη σωστή λύση, γι’ αυτό αποφασίσαμε να το χρησιμοποιήσουμε σε Grand Prix που θα είναι σαν μέρες τεστ», συμπλήρωσε ο Rossi.
Βέβαια μένει να δούμε το αν η νέα αυτή μοτοσυκλέτα θα εχει καλύτερη τύχη από την GP11.1, που με τον κινητήρα των 1000cc άφηνε υποσχέσεις, αλλά με αυτόν των 800cc δεν τα πήγε όσο καλά περίμεναν όλοι στην Ducati.
Η Ιταλική εταιρία, όπως έχουμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, έχει ξαναδοκιμάσει τη λύση του αλουμινίου, αντί του carbon, πριν από δύο χρόνια, αλλά ο αέρας στην εισαγωγή ανέβαζε θερμοκρασία στους 100°. Ο Rossi είχε απάντηση και σε αυτό:
«Το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε στο Mugello, παρά το ότι οι θερμοκρασίες ήταν υψηλές, έτσι είναι κάτι που πρέπει να λύσουμε αν εμφανιστεί».
Ο Preziosi αποφάσισε να γίνει αυτή η δοκιμή άμεσα, ώστε να δουλέψουν εν όψη του 2012, με ρίσκο να θυσιάσουν τελείως την φετινή χρονιά. Ο Rossi φαίνεται ήρεμος σε μια τέτοια περίπτωση! Άλλωστε πόσο χειρότερα μπορεί να πάει…
“Δεν περιμένω κάποιο θαύμα! Οι άλλοι οδηγοί είναι σε φόρμα και οι μοτοσυκλέτες τους πάνε καλά. Εδώ στην Αραγονία, πέρυσι ο Stoner ρίσκαρε για να πάει καλύτερα και επίσης ο Hayden πήγε καλά. Η Ducati μπορεί να πάει καλά σε αυτήν την πίστα, αλλά θα δούμε αύριο, εμείς ελπίζουμε», είπε ο Ιταλός.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου