Ένα από τα πλέον ελκυστικά μοντέλα στη γκάμα της
Βασισμένο λοιπόν πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, το νέο 4θυρο γερμανικό κουπέ θα αποκτήσει ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα, αρκετά μυώδες και με ανάγλυφες επιφάνειες. Ξεχωρίζουν στο εμπρόσθιό του τμήμα, τα νέα «ρευστά» φωτιστικά με προβολείς ημέρας LED, η κάθετη μάσκα με κυρίαρχο στοιχείο το αστέρι της Mercedes, αλλά και τα γλυπτά άκρα του προφυλακτήρα.
Στο πίσω τμήμα, η οροφή που πέφτει απότομα πάνω στο στρογγυλευμένο τρίτο όγκο, μας αποκαλύπτει τη συγγένεια της νέας CLC με την μεγαλύτερη CLS δίνοντας έτσι πόντους κύρους και πολυτέλειας στο μοντέ- λο. Το όλο ελκυστικό αποτέλεσμα ολοκληρώνουν οι έντονες νευρώσεις στα πλαϊνά του αμαξώματος που συμβαδίζουν με την τοξοειδή οροφή.
Σε νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα
Ίσως το μεγαλύτερο – και πιο «τολμηρό» – νέο στην περίπτωση της νέας Mercedes CLC είναι το γεγονός ότι, η γερμανική εταιρεία θα τη βασίσει πάνω στη νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα που μόλις μας παρουσίασε. Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί τη βάση της νέας B-Class που θα δούμε στη Φρανκφούρτη, αλλά και της νέας A-Class (2012). Στην περίπτωση της νέας CLC, θα δούμε μια μακρύτερη εκδοχή της, με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου να φτάνει τα 4,6 μέτρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ειδικά για τις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου, θα υπάρχει και εκδοχή της πλατφόρμας αυτής με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Ένα ακόμη σημαντικό νέο στοιχείο, είναι και η επικείμενη ύπαρξη δύο εκδόσεων αμαξώματος για τη νέα CLC, αφού εκτός του 4θυρου κουπέ θα υπάρχει και έκδοση «Shooting Brake», με πιο πρακτικό αμάξωμα που θα παραπέμπει σε στέισον βάγκον.
Νέα γκάμα κινητήρων άμεσου ψεκασμού
Η επίσημη αποκάλυψη της νέας B-Class από τη Mercedes, μας έκανε γνωστή και τη νέα γκάμα κινητήρων της γερμανικής εταιρείας. Και σε ό,τι αφορά στους βενζινοκινητήρες, έχουμε να κάνουμε με μοτέρ άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς σε χωρητικότητες 1,6 και 2,0 λίτρων. Αυτά ακριβώς τα μηχανικά σύνολα θα δούμε και κάτω από το καπό της νέας Mercedes CLC, με τον 1,6 turbo να διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 122 και 156 ίππων και το 2λιτρο να αγγίζει τα 200 «άλογα»!
Νέοι θα είναι επίσης και οι diesel κινητήρες, με χωρητικότητα 1,8 λίτρων και αποδόσεις 109 και 136 ίππων. Αλλά και στον τομέα των κιβωτίων, το νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων της Mercedes θα πλαισιώσει το 6άταχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτοντας τρία set-up: Economy, Sport και Manual, ανάλογα με τις… διαθέσεις του οδηγού.
Στο πίσω τμήμα, η οροφή που πέφτει απότομα πάνω στο στρογγυλευμένο τρίτο όγκο, μας αποκαλύπτει τη συγγένεια της νέας CLC με την μεγαλύτερη CLS δίνοντας έτσι πόντους κύρους και πολυτέλειας στο μοντέ- λο. Το όλο ελκυστικό αποτέλεσμα ολοκληρώνουν οι έντονες νευρώσεις στα πλαϊνά του αμαξώματος που συμβαδίζουν με την τοξοειδή οροφή.
Σε νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα
Ίσως το μεγαλύτερο – και πιο «τολμηρό» – νέο στην περίπτωση της νέας Mercedes CLC είναι το γεγονός ότι, η γερμανική εταιρεία θα τη βασίσει πάνω στη νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα που μόλις μας παρουσίασε. Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί τη βάση της νέας B-Class που θα δούμε στη Φρανκφούρτη, αλλά και της νέας A-Class (2012). Στην περίπτωση της νέας CLC, θα δούμε μια μακρύτερη εκδοχή της, με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου να φτάνει τα 4,6 μέτρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ειδικά για τις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου, θα υπάρχει και εκδοχή της πλατφόρμας αυτής με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Ένα ακόμη σημαντικό νέο στοιχείο, είναι και η επικείμενη ύπαρξη δύο εκδόσεων αμαξώματος για τη νέα CLC, αφού εκτός του 4θυρου κουπέ θα υπάρχει και έκδοση «Shooting Brake», με πιο πρακτικό αμάξωμα που θα παραπέμπει σε στέισον βάγκον.
Νέα γκάμα κινητήρων άμεσου ψεκασμού
Η επίσημη αποκάλυψη της νέας B-Class από τη Mercedes, μας έκανε γνωστή και τη νέα γκάμα κινητήρων της γερμανικής εταιρείας. Και σε ό,τι αφορά στους βενζινοκινητήρες, έχουμε να κάνουμε με μοτέρ άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς σε χωρητικότητες 1,6 και 2,0 λίτρων. Αυτά ακριβώς τα μηχανικά σύνολα θα δούμε και κάτω από το καπό της νέας Mercedes CLC, με τον 1,6 turbo να διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 122 και 156 ίππων και το 2λιτρο να αγγίζει τα 200 «άλογα»!
Νέοι θα είναι επίσης και οι diesel κινητήρες, με χωρητικότητα 1,8 λίτρων και αποδόσεις 109 και 136 ίππων. Αλλά και στον τομέα των κιβωτίων, το νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων της Mercedes θα πλαισιώσει το 6άταχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτοντας τρία set-up: Economy, Sport και Manual, ανάλογα με τις… διαθέσεις του οδηγού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου