Δεν αρκούν οι 800 ίπποι στους υπευθύνους της εταιρίας!
Ο βρετανικός ειδικός τύπος αναφέρει πως ο CEO των Bugatti και Bentley, Wolfgang Durheimer πάγωσε την εξέλιξη της Galibier. Ο λόγος για αυτό είναι πως θέλει να την κάνει καλύτερη!
Για όσους δεν θυμούνται τη Galibier, πρόκειται για ένα super-sedan που απλά όταν βγει στην παραγωγή αποσκοπεί στο να καταρρίψει κάθε ρεκόρ απόδοσης και επιδόσεων σε αυτή την κατηγορία. Τα μεγέθη που έχουν ανακοινωθεί έως τώρα είναι υπέρ του δέοντος εντυπωσιακά, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 16 κυλίνδρων και 8 λίτρων να αποδίδει περί τους είναι 800 ίππους. Ο κύριος Durheimer όμως πιστεύει ότι αυτή η ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή (!), και επιθυμεί η Galibier να την ξεπεράσει, ώστε να μην υπάρχει καν η υποψία για αντίπαλο δέος…
Από την άλλη ο ίδιος, πιστεύει πως η τετράθυρη Bugatti θα πρέπει να μεγαλώσει και σε χώρους, αλλά και να αποκτήσει ακόμη υψηλότερο επίπεδο πολυτέλειας (!), ενώ πηγή μέσα από το εργοστάσιο αναφέρει πως: «Αυτή τη στιγμή η ιπποδύναμη σίγουρα δεν είναι στα επίπεδα που θέλουμε, ενώ σίγουρα χρειαζόμαστε και περισσότερο εσωτερικό χώρο, ειδικά για τους πίσω επιβάτες», και συνεχίζοντας συμπληρώνει: «Το αυτοκίνητο παράγει 800 ίππους, που μπορεί να ακούγονται αρκετοί, όμως υπάρχουν βελτιωτές που μπορούν να σου δώσουν αυτή τη δύναμη, κι’ εμείς δεν θέλουμε να είναι εφικτή η σύγκριση με κανέναν»!
Για όσους δεν θυμούνται τη Galibier, πρόκειται για ένα super-sedan που απλά όταν βγει στην παραγωγή αποσκοπεί στο να καταρρίψει κάθε ρεκόρ απόδοσης και επιδόσεων σε αυτή την κατηγορία. Τα μεγέθη που έχουν ανακοινωθεί έως τώρα είναι υπέρ του δέοντος εντυπωσιακά, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 16 κυλίνδρων και 8 λίτρων να αποδίδει περί τους είναι 800 ίππους. Ο κύριος Durheimer όμως πιστεύει ότι αυτή η ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή (!), και επιθυμεί η Galibier να την ξεπεράσει, ώστε να μην υπάρχει καν η υποψία για αντίπαλο δέος…
Από την άλλη ο ίδιος, πιστεύει πως η τετράθυρη Bugatti θα πρέπει να μεγαλώσει και σε χώρους, αλλά και να αποκτήσει ακόμη υψηλότερο επίπεδο πολυτέλειας (!), ενώ πηγή μέσα από το εργοστάσιο αναφέρει πως: «Αυτή τη στιγμή η ιπποδύναμη σίγουρα δεν είναι στα επίπεδα που θέλουμε, ενώ σίγουρα χρειαζόμαστε και περισσότερο εσωτερικό χώρο, ειδικά για τους πίσω επιβάτες», και συνεχίζοντας συμπληρώνει: «Το αυτοκίνητο παράγει 800 ίππους, που μπορεί να ακούγονται αρκετοί, όμως υπάρχουν βελτιωτές που μπορούν να σου δώσουν αυτή τη δύναμη, κι’ εμείς δεν θέλουμε να είναι εφικτή η σύγκριση με κανέναν»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου