Όλα τα μοντέλα για αναβάτες με μικρό ύψος
Για την αντιμετώπιση της... υψομετρικής πρόκλησης, το φάσμα των μοτοσικλετών που μπορεί κανείς άνετα να οδηγήσει, μοιάζει να είναι στενό. Όμως, υπάρχει ακόμα ελπίδα!
Πέραν από το ύψος, η επιλογή μοτοσικλέτας εξαρτάται επίσης και από το είδος της οδήγησης που επιθυμεί ο καθένας, το χρηματικό ποσό που σκοπεύετε να ξοδέψετε και τις προτιμήσεις σας. Βάσει αυτών των παραγόντων, σίγουρα υπάρχουν συγκεκριμένα μοντέλα που αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες των αναβατών χαμηλού αναστήματος. Πολλοί εμπειρογνώμονες δεν συστήνουν σαν πρώτη λύση τα kit χαμηλώματος, επειδή αλλάζουν τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας σε σημαντικά σημεία, με τρόπους που διαφέρουν από αυτούς που προσεκτικά σχεδιάστηκαν από τους κατασκευαστές και δοκιμάστηκαν κάτω από πολλαπλές συνθήκες. Όσοι ασχολούνται με τη μοτοσικλέτα ως χόμπι ή αθλητισμό, θα το γνωρίζουν καλύτερα. Το ιδανικό είναι να βρεθεί μία μοτοσικλέτα που θα ταιριάζει στο σωματότυπο, στο στιλ οδήγησής και στην εμπειρία του αναβάτη.
Suzuki GZ125 Marauder
Πρόκειται για μία ακόμη πρόταση της Suzuki για την εισαγωγή του νέου αναβάτη στο χώρο της μοτοσικλέτας με στιλ. Ειδικά, οι οδηγοί χαμηλού και μετρίου αναστήματος θα βρουν το δίτροχο ταίρι τους. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του έχει το δικό του χαρακτήρα με σημαντικότερο ατού του, την χαμηλή κατανάλωση. Το Suzuki Marauder θα κινηθεί με άνεση στους απαιτητικούς αστικούς και επαρχιακούς δρόμους και θα εντυπωσιάσει με την λαμπερή του εμφάνιση.
Ύψος Σέλας 680χλστ.
Ducati Monster 696
Για αρκετά χρόνια, τα entry level μοντέλα της Ducati ήταν το 600 SS και το Monster. Αργότερα, έκανε την εμφάνισή του το 620 ενώ το νεότερο «τέρας» της οικογένειας είναι το 696. Μέσα στην πόλη γίνεται αρκετά ζωηρό, αρκεί να κρατάτε τις στροφές, ιδανικά, πάνω από τις 4000. Η φιλική εργονομία του και οι ελάχιστοι κραδασμοί κάνουν το Monster 696 ευχάριστο για τις αστικές μετακινήσεις. Η χαμηλή του σέλα και τα 161 κιλά προσθέτουν πόντους στην λειτουργικότητά του ενώ η θέση οδήγησης επιτρέπει τον άνετο χειρισμό του 696.
Ύψος Σέλας 770χλστ.
Τιμή: 7.995 ευρώ
Honda CBR 125R
Το δημοφιλές μικρό της Honda, το CBR 125R, έκανε την πρώτη του εμφάνισή το 2004 με σκοπό την ανταπόκριση του νεαρού κοινού σε μια μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού με σπορ εμφάνιση. Εξ ου, λοιπόν, και οι μαζεμένες του διαστάσεις που είναι έτοιμες να καλωσορίσουν νέους και εμπειρότερους αναβάτες στη σέλα του. Το ανανεωμένο του στιλ είναι επιθετικό και ήρθε να ταράξει τις νεανικές προσδοκίες παραμένοντας ντελικάτο αλλά και δυνατό με ένα ακόμη πλεονέκτημα. Πλέον, χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτρονικής ανάφλεξης PGM-FI (βελτιωμένη για το 2011) που έχουν πια τα περισσότερα μικρά της κατηγορίας.
Ύψος Σέλας 776χλστ.
Honda CBR 250/ABS
Για όσους θέλουν μια μικρή μοτοσικλέτα, αλλά βρίσκουν πολύ αδύναμα τα 125, αναζητώντας βόλτες εκτός πόλης, αλλά και αξιοπρεπή κίνηση στην εθνική οδό, το CBR 250R τα κάνει όλα και συμφέρει. Με το… μικρομεσαίο CBR να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, η Honda φέρνει τη sport αίσθηση μεγαλύτερων κατασκευών στα 250 κυβικά εκατοστά. Με σκαρί μεγάλης μοτοσικλέτας, με χώρους για δύο άτομα και design supersport κατασκευής, το 250άρι της Honda μπορεί με την ίδια χάρη να ελίσσεται στο μποτιλιάρισμα ή να ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ του ταξιδεύοντας στην εθνική.
Ύψος Σέλας 780χλστ.
Τιμή: 4.730/5.180 ευρώ
Kawasaki ER-6n/ABS
Το ER-6n θεωρήθηκε μια πρωτοποριακής αισθητικής μοτοσικλέτα, όταν πρωτοβγήκε και, μέχρι σήμερα, ελάχιστοι είναι οι ανταγωνιστές που μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο του. Ο σχεδιασμός του είναι μοντέρνος και νεανικός, ενώ πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα μοντέλα της αγοράς. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί και ξεχωρίζει για τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις. Επιπλέον, αποδίδει 72 ίππους, έχει στρωτή λειτουργία και δεν καταναλώνει περισσότερα από 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ. Η εξαιρετική συμπεριφορά του ER-6n στο δρόμο δεν οφείλεται μόνο στον κινητήρα του. Πρόκειται, άλλωστε, για ένα μαζεμένων διαστάσεων και ελαφρύ σύνολο, το οποίο είναι εξαιρετικά ευέλικτο και φιλικό. Το ER-6n συμπεριφέρεται ως ενιαίο και συμπαγές σύνολο, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του αποτελεί το βασικό του πλεονέκτημα.
Ύψος Σέλας 785χλστ.
Τιμή: 6.990/7.390 ευρώ
Kawasaki Ninja 250R
Το Ninja 250R απευθύνεται σε νέους που επιθυμούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των δύο τροχών, χωρίς να περάσουν από το σύνηθες «μεταβατικό» στάδιο των scooter και των παπιών. Για τον λόγο αυτό, το 250άρι της Kawasaki παραπέμπει εμφανισιακά στα μεγαλύτερα supersport μοντέλα της σειράς των ZX, έχοντας παράλληλα το «βαρύ» λογότυπα Ninja στα πλαστικά του. Από όποια πλευρά και αν το εξετάσεις, το Ninja 250R είναι μοτοσικλέτα. Ξεχάστε τις δυσθεώρητα ψηλές σέλες των μεγάλων supersport. Εδώ, αναβάτης με ύψος 1,70 μ. πατάει άνετα με όλο το πέλμα στην άσφαλτο.
Ύψος Σέλας 790χλστ.
Τιμή: 5.090 ευρώ
Triumph Street Triple 675/R
Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως ο τρικύλινδρος κινητήρας και η μοναδική εμφάνιση που δε μοιάζει με οτιδήποτε άλλο. Αποτελεί τη μοτοσικλέτα της κατηγορίας με τα περισσότερα streetfighting γονίδια στο DNA της, αλλά η πραγματική επιτυχία για τη Triumph είναι το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις στην άνεση είναι ελάχιστες! Στην καθημερινή μετακίνηση δεν θα χρειαστεί να κάνετε συμβιβασμούς πέραν του μικρού κοψίματος του τιμονιού, στο ταξίδι θα κινηθεί όπως και κάθε άλλο γυμνό και σε δρόμους με στροφές θα ακολουθήσει τις sport ορέξεις σας χωρίς δεύτερη σκέψη. O τρικύλινδρος κινητήρας είναι απολαυστικός και προσφέρει ροπή και γεμάτη απόδοση χαμηλά, ενώ η ισχύς του στις υψηλές στροφές δεν χαρακτηρίζεται σε καμία περίπτωση λίγη.
Ύψος Σέλας 800χλστ.
Τιμή: 8.990/9.990 ευρώ
Aprilia Shiver 750 /ABS
Εκτός από μια πανέμορφη μοτοσικλέτα, το Shiver 750 ABS είναι και μια αξιόλογη πρόταση για όσους επιθυμούν ένα μοντέλο που να μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Παράλληλα, όμως, αποτελεί και μια μοτοσικλέτα με ορισμένες ιδιοτροπίες που δεν την καθιστούν κατάλληλη για όλους. Οι ιδιοτροπίες του κινητήρα και των χαρτογραφήσεων (ειδικά της επιλογής Sport), οι σκληρές αναρτήσεις και τα απότομα (απόλυτα ασφαλή, όμως, χάρη στο ABS) φρένα αποτελούν χαρακτηριστικά που πρέπει να επιλέξεις ενσυνείδητα και να προετοιμαστείς κατάλληλα, προκειμένου να τα δαμάσεις. Οι περισσότερες από τις αλλαγές που εντοπίζονται πάνω στο νέο Shiver αφορούν στη θέση οδήγησης. Το ύψος της σέλας βρίσκεται πλέον στα 800 χλστ., ενώ και το πλάτος της είναι μικρότερο, κάτι που επιτρέπει στους αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσικλέτα, ενώ και οι ψηλότεροι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. για πολλά χρόνια στα χέρια σας.
Ύψος Σέλας 800χλστ.
Τιμή: 8.520/8.790 ευρώ
Triumph Tiger 800
Η Triumph μελέτησε πολύ καλά τον ανταγωνισμό και κατάφερε να παρουσιάσει ένα μοντέλο που υπερέχει σχεδόν παντού, ενώ προσφέρει πρωτόγνωρα διασκεδαστική οδική συμπεριφορά για την κατηγορία. Ο χαρακτήρας του τρικύλινδρου μοτέρ είναι μοναδικός, οι άριστες αναρτήσεις υπεράνω κριτικής, το πανέμορφο και εκτεθειμένο σε κοινή θέα πλαίσιο στιβαρό και ικανό, η ποιότητα κατασκευής πολύ υψηλή –και η σέλα, αρκετά χαμηλή για όλους. Η άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη δεδομένη, ο εξοπλισμός πλουσιοπάροχος, ενώ και η σειρά των επίσημων αξεσουάρ, πραγματικά ανεξάντλητη. Στην άσφαλτο θα ξεσαλώσετε, στην πόλη θα περάσετε φίνα, ενώ θα ταξιδέψετε μέχρι τα πέρατα του ορίζοντα, αλλά θα πατήσετε και χώμα –χάρη στον 19άρη τροχό.
Ύψος Σέλας 810χλστ.
Τιμή: 8.990 ευρώ
Suzuki GSX-R 600
Η Suzuki ανανέωσε εκ βάθρων το 600 της, σε αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο και κινητήρα, φτιάχνοντας ένα πραγματικά λαχταριστό, απίστευτο πακέτο, έτοιμο όχι μόνο να σας βγάλει νούμερο ένα αναβάτη στα track days, αλλά με το κατάλληλο tuning να σας βοηθήσει να κερδίσετε ακόμα και αγώνα! Εκπληκτικά φρένα, φιλική συμπεριφορά, ευελιξία και σταθερότητα, θα σας κερδίσουν από την πρώτη στιγμή. Σε αστική χρήση, το GSX-R θα καταφέρει να κινηθεί αξιοπρεπώς μεν, να σας μεταφέρει σε όλες σας τις δουλειές, αλλά δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το σκοπό, ούτε όμως και για άραγμα έξω από μια καφετέρια. Παρόλα αυτά, αποτελεί ένα από τα πιο φιλικά σύνολα στην κατηγορία αυτή τη στιγμή.
Ύψος Σέλας 810χλστ.
Τιμή: 8.695 ευρώ
Beta RR 450 Motard
Το Beta RR 450 Motard είναι ένα εργαλείο διασκέδασης. Είναι λιτό, ελαφρύ αλλά και όσο πρέπει δυνατό, με τις μαζεμένες διαστάσεις του να καλούν κάθε επίδοξο αναβάτη που αποζητά την εμπειρία ενός supermotard. Το οδηγικό αποτέλεσμα που προσφέρει το RR είναι πέραν κάθε κριτικής, μακριά από κάθε αμφιβολία. Με το Beta έχετε την απόλυτη αναλογία κιλών/ ίππων, αλλά και fun factor. Δεν θα βρείτε την υπέρτατα άνετη σέλα, ούτε θα έχετε τη δυνατότητα να φιλοξενήσετε συνεπιβάτη, με μια πρώτη ματιά άλλωστε αυτά είναι τα τελευταία που έχετε στο μυαλό για το σπιρτόζικο Beta. Πρόκειται για μία μοτοσικλέτα που μοιάζει να γεννήθηκε στην πίστα και έχει ως μέγιστο πλεονέκτημά της την... άδεια να κυκλοφορεί στους απαιτητικούς δρόμους της πόλης!
Ύψος Σέλας 815χλστ.
Τιμή: 9.190 ευρώ
Yamaha FZ1/ABS
Οι απαιτήσεις της πόλης, θα κάνουν το FZ1 να δυσφορήσει λίγο, υπολειπόμενο της δύναμης στα χαμηλά, έξω όμως από αυτή το άστρο του θα λάμψει. Θα κινηθεί γρήγορα και θα σε ενοχλήσει μόνο με την έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Επιπλέον, επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με τρόπο απόλυτο αλλά απολαυστικό. Οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές, ειδικά στο ψηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας, το πλαίσιο είναι ακλόνητο και ο περιφερειακός εξοπλισμός αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα, από τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας κάτω από πίεση, μέχρι την απότομη επιβράδυνση. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πακέτο που ναι μεν δε μπορεί να χαρακτηριστεί ολοκληρωμένο ή πρακτικό, αλλά από την άλλη μπορεί να σου χαρίσει συγκινήσεις σε μικρά ή μεγάλα ταξίδια.
Ύψος Σέλας 815χλστ.
Τιμή: 12.275/13.200 ευρώ
Yamaha YZF-R 125
Με την αισθητική της «R» σειράς της Yamaha, στιβαρό πλαίσιο τύπου deltabox και αποδοτικά περιφερειακά, το νέο YZF 125R , απευθύνεται σε νέους αναβάτες που δεν επιθυμούν συμβιβασμούς από την πρώτη τους μοτοσικλέτα, αλλά και σε έμπειρους που θέλουν ένα οικονομικό μέσο μετακίνησης για την πόλη. To YZF-R125 κινείται από έναν καινούργιο υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. με τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή του και έναν εκκεντροφόρο και αποδίδει 15 ίππους και 1,25 kgm ροπής. Τα χαρακτηριστικά αυτά, αποτελούν μία εξαιρετική βάση για τους επίδοξους πρωτοετείς που θέλουν να μυηθούν στην supersport φιλοσοφία οδήγησης και το YZF R125, αποτελεί ένα από τα καλύτερα φροντιστήρια υπέρ-εντατικών μαθημάτων.
Ύψος Σέλας 818χλστ.
Τιμή: 3.500 ευρώ
BMW F800R
Για όλους τους... ώριμους «χούλιγκαν» που θα ήθελαν λίγη άνεση παρέα με το χάος τους, το F800R είναι αυτό που ζητούν. Ο Βαυαρικός αφρός της σέλας είναι ασύγκριτος για αναβάτη και συνεπιβάτη και ιδιαίτερα προσβάσιμος σε οδηγούς μεσαίου και χαμηλού αναστήματος. Το F800R πρωτοπαρουσιάστηκε από τον γνωστό stunt man, Chris Pfeiffer, που ξεκίνησε να το χρησιμοποιεί για τα εντυπωσιακά του κόλπα. Ο Pfeiffer, αρχικά, «έπαιζε» με την F800S την οποία τελικά μεταμόρφωσε σε R, ώστε να την κάνει ελαφρύτερη και πιο μανιτζέβελη για την ακραία του οδήγηση. Ο δικύλινδρος κινητήρας του διαθέτει μεγαλύτερη ροπή που του δίνει σημαντικούς πόντους, τόσο στις εκκινήσεις, όσο και στις ρεπρίζ. Πρόκειται για ένα μηχάνημα άνετης οδήγησης για δύο άτομα, τόσο για μέσα στην πόλη, όσο και για τον επαρχιακό. Μπορεί να μην αποτελεί ιδανικό μέσο για επίδοξους stuntmen, όμως είναι αρκούντως διασκεδαστικό, ενώ στην έκδοση Chris Pheiffer περιβάλλει τον αναβάτη με μια… ακροβατική αύρα, άσχετα με το αν εκπληρώνει ή όχι όλα όσα υπόσχεται.
Ύψος Σέλας 818χλστ.
Τιμή: 8.690 ευρώ
Πέραν από το ύψος, η επιλογή μοτοσικλέτας εξαρτάται επίσης και από το είδος της οδήγησης που επιθυμεί ο καθένας, το χρηματικό ποσό που σκοπεύετε να ξοδέψετε και τις προτιμήσεις σας. Βάσει αυτών των παραγόντων, σίγουρα υπάρχουν συγκεκριμένα μοντέλα που αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες των αναβατών χαμηλού αναστήματος. Πολλοί εμπειρογνώμονες δεν συστήνουν σαν πρώτη λύση τα kit χαμηλώματος, επειδή αλλάζουν τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας σε σημαντικά σημεία, με τρόπους που διαφέρουν από αυτούς που προσεκτικά σχεδιάστηκαν από τους κατασκευαστές και δοκιμάστηκαν κάτω από πολλαπλές συνθήκες. Όσοι ασχολούνται με τη μοτοσικλέτα ως χόμπι ή αθλητισμό, θα το γνωρίζουν καλύτερα. Το ιδανικό είναι να βρεθεί μία μοτοσικλέτα που θα ταιριάζει στο σωματότυπο, στο στιλ οδήγησής και στην εμπειρία του αναβάτη.
Suzuki GZ125 Marauder
Πρόκειται για μία ακόμη πρόταση της Suzuki για την εισαγωγή του νέου αναβάτη στο χώρο της μοτοσικλέτας με στιλ. Ειδικά, οι οδηγοί χαμηλού και μετρίου αναστήματος θα βρουν το δίτροχο ταίρι τους. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του έχει το δικό του χαρακτήρα με σημαντικότερο ατού του, την χαμηλή κατανάλωση. Το Suzuki Marauder θα κινηθεί με άνεση στους απαιτητικούς αστικούς και επαρχιακούς δρόμους και θα εντυπωσιάσει με την λαμπερή του εμφάνιση.
Ύψος Σέλας 680χλστ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 12/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/7.800 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 140 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2160x815 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ/ Ταμπούρο |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15.9 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 110 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 3.1 |
Για αρκετά χρόνια, τα entry level μοντέλα της Ducati ήταν το 600 SS και το Monster. Αργότερα, έκανε την εμφάνισή του το 620 ενώ το νεότερο «τέρας» της οικογένειας είναι το 696. Μέσα στην πόλη γίνεται αρκετά ζωηρό, αρκεί να κρατάτε τις στροφές, ιδανικά, πάνω από τις 4000. Η φιλική εργονομία του και οι ελάχιστοι κραδασμοί κάνουν το Monster 696 ευχάριστο για τις αστικές μετακινήσεις. Η χαμηλή του σέλα και τα 161 κιλά προσθέτουν πόντους στην λειτουργικότητά του ενώ η θέση οδήγησης επιτρέπει τον άνετο χειρισμό του 696.
Ύψος Σέλας 770χλστ.
Τιμή: 7.995 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | V2, 4T, A/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 696 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 80/9000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 7/7500 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 161 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2100xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ320/Δ245 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 212 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 7,8 |
Το δημοφιλές μικρό της Honda, το CBR 125R, έκανε την πρώτη του εμφάνισή το 2004 με σκοπό την ανταπόκριση του νεαρού κοινού σε μια μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού με σπορ εμφάνιση. Εξ ου, λοιπόν, και οι μαζεμένες του διαστάσεις που είναι έτοιμες να καλωσορίσουν νέους και εμπειρότερους αναβάτες στη σέλα του. Το ανανεωμένο του στιλ είναι επιθετικό και ήρθε να ταράξει τις νεανικές προσδοκίες παραμένοντας ντελικάτο αλλά και δυνατό με ένα ακόμη πλεονέκτημα. Πλέον, χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτρονικής ανάφλεξης PGM-FI (βελτιωμένη για το 2011) που έχουν πια τα περισσότερα μικρά της κατηγορίας.
Ύψος Σέλας 776χλστ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 124,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 13,4/10000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,1/8250 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 127,3 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 1920x675 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ276/Δ220 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 10 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 130 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 2,8 |
Για όσους θέλουν μια μικρή μοτοσικλέτα, αλλά βρίσκουν πολύ αδύναμα τα 125, αναζητώντας βόλτες εκτός πόλης, αλλά και αξιοπρεπή κίνηση στην εθνική οδό, το CBR 250R τα κάνει όλα και συμφέρει. Με το… μικρομεσαίο CBR να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, η Honda φέρνει τη sport αίσθηση μεγαλύτερων κατασκευών στα 250 κυβικά εκατοστά. Με σκαρί μεγάλης μοτοσικλέτας, με χώρους για δύο άτομα και design supersport κατασκευής, το 250άρι της Honda μπορεί με την ίδια χάρη να ελίσσεται στο μποτιλιάρισμα ή να ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ του ταξιδεύοντας στην εθνική.
Ύψος Σέλας 780χλστ.
Τιμή: 4.730/5.180 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 249,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 26/8500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,4/7000 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 161 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2030x709 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ296/Δ220 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 157 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | Δ.Α. |
Το ER-6n θεωρήθηκε μια πρωτοποριακής αισθητικής μοτοσικλέτα, όταν πρωτοβγήκε και, μέχρι σήμερα, ελάχιστοι είναι οι ανταγωνιστές που μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο του. Ο σχεδιασμός του είναι μοντέρνος και νεανικός, ενώ πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα μοντέλα της αγοράς. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί και ξεχωρίζει για τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις. Επιπλέον, αποδίδει 72 ίππους, έχει στρωτή λειτουργία και δεν καταναλώνει περισσότερα από 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ. Η εξαιρετική συμπεριφορά του ER-6n στο δρόμο δεν οφείλεται μόνο στον κινητήρα του. Πρόκειται, άλλωστε, για ένα μαζεμένων διαστάσεων και ελαφρύ σύνολο, το οποίο είναι εξαιρετικά ευέλικτο και φιλικό. Το ER-6n συμπεριφέρεται ως ενιαίο και συμπαγές σύνολο, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του αποτελεί το βασικό του πλεονέκτημα.
Ύψος Σέλας 785χλστ.
Τιμή: 6.990/7.390 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 2Κ, 4Τ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 649 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 72/8500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,7/7000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 200 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2100x760 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ300/Δ220 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 200 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 5,6 |
Το Ninja 250R απευθύνεται σε νέους που επιθυμούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των δύο τροχών, χωρίς να περάσουν από το σύνηθες «μεταβατικό» στάδιο των scooter και των παπιών. Για τον λόγο αυτό, το 250άρι της Kawasaki παραπέμπει εμφανισιακά στα μεγαλύτερα supersport μοντέλα της σειράς των ZX, έχοντας παράλληλα το «βαρύ» λογότυπα Ninja στα πλαστικά του. Από όποια πλευρά και αν το εξετάσεις, το Ninja 250R είναι μοτοσικλέτα. Ξεχάστε τις δυσθεώρητα ψηλές σέλες των μεγάλων supersport. Εδώ, αναβάτης με ύψος 1,70 μ. πατάει άνετα με όλο το πέλμα στην άσφαλτο.
Ύψος Σέλας 790χλστ.
Τιμή: 5.090 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 33/11000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,24/8200 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 169 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2085xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ290/Δ220 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 180 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 4,7 |
Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως ο τρικύλινδρος κινητήρας και η μοναδική εμφάνιση που δε μοιάζει με οτιδήποτε άλλο. Αποτελεί τη μοτοσικλέτα της κατηγορίας με τα περισσότερα streetfighting γονίδια στο DNA της, αλλά η πραγματική επιτυχία για τη Triumph είναι το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις στην άνεση είναι ελάχιστες! Στην καθημερινή μετακίνηση δεν θα χρειαστεί να κάνετε συμβιβασμούς πέραν του μικρού κοψίματος του τιμονιού, στο ταξίδι θα κινηθεί όπως και κάθε άλλο γυμνό και σε δρόμους με στροφές θα ακολουθήσει τις sport ορέξεις σας χωρίς δεύτερη σκέψη. O τρικύλινδρος κινητήρας είναι απολαυστικός και προσφέρει ροπή και γεμάτη απόδοση χαμηλά, ενώ η ισχύς του στις υψηλές στροφές δεν χαρακτηρίζεται σε καμία περίπτωση λίγη.
Ύψος Σέλας 800χλστ.
Τιμή: 8.990/9.990 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 675 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 108/11700 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 7,03/9100 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 167 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2030xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ308/Δ220 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 18 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 240 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 6,2 |
Εκτός από μια πανέμορφη μοτοσικλέτα, το Shiver 750 ABS είναι και μια αξιόλογη πρόταση για όσους επιθυμούν ένα μοντέλο που να μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Παράλληλα, όμως, αποτελεί και μια μοτοσικλέτα με ορισμένες ιδιοτροπίες που δεν την καθιστούν κατάλληλη για όλους. Οι ιδιοτροπίες του κινητήρα και των χαρτογραφήσεων (ειδικά της επιλογής Sport), οι σκληρές αναρτήσεις και τα απότομα (απόλυτα ασφαλή, όμως, χάρη στο ABS) φρένα αποτελούν χαρακτηριστικά που πρέπει να επιλέξεις ενσυνείδητα και να προετοιμαστείς κατάλληλα, προκειμένου να τα δαμάσεις. Οι περισσότερες από τις αλλαγές που εντοπίζονται πάνω στο νέο Shiver αφορούν στη θέση οδήγησης. Το ύψος της σέλας βρίσκεται πλέον στα 800 χλστ., ενώ και το πλάτος της είναι μικρότερο, κάτι που επιτρέπει στους αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσικλέτα, ενώ και οι ψηλότεροι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. για πολλά χρόνια στα χέρια σας.
Ύψος Σέλας 800χλστ.
Τιμή: 8.520/8.790 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 749,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 95/9000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 8,2/7000 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 193 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2265x810 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ320/Δ240 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 210 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 7,8 |
Η Triumph μελέτησε πολύ καλά τον ανταγωνισμό και κατάφερε να παρουσιάσει ένα μοντέλο που υπερέχει σχεδόν παντού, ενώ προσφέρει πρωτόγνωρα διασκεδαστική οδική συμπεριφορά για την κατηγορία. Ο χαρακτήρας του τρικύλινδρου μοτέρ είναι μοναδικός, οι άριστες αναρτήσεις υπεράνω κριτικής, το πανέμορφο και εκτεθειμένο σε κοινή θέα πλαίσιο στιβαρό και ικανό, η ποιότητα κατασκευής πολύ υψηλή –και η σέλα, αρκετά χαμηλή για όλους. Η άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη δεδομένη, ο εξοπλισμός πλουσιοπάροχος, ενώ και η σειρά των επίσημων αξεσουάρ, πραγματικά ανεξάντλητη. Στην άσφαλτο θα ξεσαλώσετε, στην πόλη θα περάσετε φίνα, ενώ θα ταξιδέψετε μέχρι τα πέρατα του ορίζοντα, αλλά θα πατήσετε και χώμα –χάρη στον 19άρη τροχό.
Ύψος Σέλας 810χλστ.
Τιμή: 8.990 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 799 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 94/9300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 8,1/8750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 210 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2215x395 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ308/Δ255 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 19 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 210 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 7,8 |
Η Suzuki ανανέωσε εκ βάθρων το 600 της, σε αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο και κινητήρα, φτιάχνοντας ένα πραγματικά λαχταριστό, απίστευτο πακέτο, έτοιμο όχι μόνο να σας βγάλει νούμερο ένα αναβάτη στα track days, αλλά με το κατάλληλο tuning να σας βοηθήσει να κερδίσετε ακόμα και αγώνα! Εκπληκτικά φρένα, φιλική συμπεριφορά, ευελιξία και σταθερότητα, θα σας κερδίσουν από την πρώτη στιγμή. Σε αστική χρήση, το GSX-R θα καταφέρει να κινηθεί αξιοπρεπώς μεν, να σας μεταφέρει σε όλες σας τις δουλειές, αλλά δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το σκοπό, ούτε όμως και για άραγμα έξω από μια καφετέρια. Παρόλα αυτά, αποτελεί ένα από τα πιο φιλικά σύνολα στην κατηγορία αυτή τη στιγμή.
Ύψος Σέλας 810χλστ.
Τιμή: 8.695 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 599 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 125/13500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 7/11500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 161 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2040xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ/Δ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 16,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 270 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 6,8 |
Το Beta RR 450 Motard είναι ένα εργαλείο διασκέδασης. Είναι λιτό, ελαφρύ αλλά και όσο πρέπει δυνατό, με τις μαζεμένες διαστάσεις του να καλούν κάθε επίδοξο αναβάτη που αποζητά την εμπειρία ενός supermotard. Το οδηγικό αποτέλεσμα που προσφέρει το RR είναι πέραν κάθε κριτικής, μακριά από κάθε αμφιβολία. Με το Beta έχετε την απόλυτη αναλογία κιλών/ ίππων, αλλά και fun factor. Δεν θα βρείτε την υπέρτατα άνετη σέλα, ούτε θα έχετε τη δυνατότητα να φιλοξενήσετε συνεπιβάτη, με μια πρώτη ματιά άλλωστε αυτά είναι τα τελευταία που έχετε στο μυαλό για το σπιρτόζικο Beta. Πρόκειται για μία μοτοσικλέτα που μοιάζει να γεννήθηκε στην πίστα και έχει ως μέγιστο πλεονέκτημά της την... άδεια να κυκλοφορεί στους απαιτητικούς δρόμους της πόλης!
Ύψος Σέλας 815χλστ.
Τιμή: 9.190 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β/Κ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 449 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | Δ.Α. |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) | 114 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2140x770 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ260/Δ240 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 8 |
Τελική (χλμ./ώρα) | Δ.Α. |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | Δ.Α. |
Οι απαιτήσεις της πόλης, θα κάνουν το FZ1 να δυσφορήσει λίγο, υπολειπόμενο της δύναμης στα χαμηλά, έξω όμως από αυτή το άστρο του θα λάμψει. Θα κινηθεί γρήγορα και θα σε ενοχλήσει μόνο με την έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Επιπλέον, επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με τρόπο απόλυτο αλλά απολαυστικό. Οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές, ειδικά στο ψηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας, το πλαίσιο είναι ακλόνητο και ο περιφερειακός εξοπλισμός αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα, από τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας κάτω από πίεση, μέχρι την απότομη επιβράδυνση. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πακέτο που ναι μεν δε μπορεί να χαρακτηριστεί ολοκληρωμένο ή πρακτικό, αλλά από την άλλη μπορεί να σου χαρίσει συγκινήσεις σε μικρά ή μεγάλα ταξίδια.
Ύψος Σέλας 815χλστ.
Τιμή: 12.275/13.200 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 998 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 150/11000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 10,8/8000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 199 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2140x770 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ320/Δ245 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 18 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 270+ |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 8 |
Με την αισθητική της «R» σειράς της Yamaha, στιβαρό πλαίσιο τύπου deltabox και αποδοτικά περιφερειακά, το νέο YZF 125R , απευθύνεται σε νέους αναβάτες που δεν επιθυμούν συμβιβασμούς από την πρώτη τους μοτοσικλέτα, αλλά και σε έμπειρους που θέλουν ένα οικονομικό μέσο μετακίνησης για την πόλη. To YZF-R125 κινείται από έναν καινούργιο υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. με τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή του και έναν εκκεντροφόρο και αποδίδει 15 ίππους και 1,25 kgm ροπής. Τα χαρακτηριστικά αυτά, αποτελούν μία εξαιρετική βάση για τους επίδοξους πρωτοετείς που θέλουν να μυηθούν στην supersport φιλοσοφία οδήγησης και το YZF R125, αποτελεί ένα από τα καλύτερα φροντιστήρια υπέρ-εντατικών μαθημάτων.
Ύψος Σέλας 818χλστ.
Τιμή: 3.500 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 15/9000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,2/8000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 126 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2015xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | Δ292/Δ230 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 134 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 3 |
Για όλους τους... ώριμους «χούλιγκαν» που θα ήθελαν λίγη άνεση παρέα με το χάος τους, το F800R είναι αυτό που ζητούν. Ο Βαυαρικός αφρός της σέλας είναι ασύγκριτος για αναβάτη και συνεπιβάτη και ιδιαίτερα προσβάσιμος σε οδηγούς μεσαίου και χαμηλού αναστήματος. Το F800R πρωτοπαρουσιάστηκε από τον γνωστό stunt man, Chris Pfeiffer, που ξεκίνησε να το χρησιμοποιεί για τα εντυπωσιακά του κόλπα. Ο Pfeiffer, αρχικά, «έπαιζε» με την F800S την οποία τελικά μεταμόρφωσε σε R, ώστε να την κάνει ελαφρύτερη και πιο μανιτζέβελη για την ακραία του οδήγηση. Ο δικύλινδρος κινητήρας του διαθέτει μεγαλύτερη ροπή που του δίνει σημαντικούς πόντους, τόσο στις εκκινήσεις, όσο και στις ρεπρίζ. Πρόκειται για ένα μηχάνημα άνετης οδήγησης για δύο άτομα, τόσο για μέσα στην πόλη, όσο και για τον επαρχιακό. Μπορεί να μην αποτελεί ιδανικό μέσο για επίδοξους stuntmen, όμως είναι αρκούντως διασκεδαστικό, ενώ στην έκδοση Chris Pheiffer περιβάλλει τον αναβάτη με μια… ακροβατική αύρα, άσχετα με το αν εκπληρώνει ή όχι όλα όσα υπόσχεται.
Ύψος Σέλας 818χλστ.
Τιμή: 8.690 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) | 798 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 87/8000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 8,7/6000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) | 199 |
Διαστάσεις (ΜxΠ) χιλ. | 2015xΔ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) | 2Δ320/Δ265 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 230 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) | 6,1 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου