Σελίδες

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Υψηλοί στόχοι για την Honda

Θα έχει οκτώ αναβάτες στο Motegi
Η ομάδα του HRC πάει στο Ιαπωνικό Grand Prix με υψηλές φιλοδοξίες για κάτι καλό. Ο Stoner είναι επικεφαλής της βαθμολογίας, ο Dovizioso θέλει να ανέβει στο βάθρο και να πλησιάσει τον Jorge Lorenzo στη δεύτερη θέση ενώ ο Pedrosa επιδιώκει να κερδίσει, σε μια πίστα που δεν το έχει καταφέρει ποτέ στην μεγάλη κατηγορία.

Η Honda θα έχει συνολικά οκτώ αναβάτες που θα λάβουν μέρος στο Ιαπωνικό GP. Εκτός από τους γνωστούς θα συμμετέχουν ως έκτακτοι οδηγοί και οι Shinishi Ito και Kosuku Akiyoshi, οι δύο οδηγοί-δοκιμαστές του HRC. Ο πρώτος θα πλαισιώσει τους αναβάτες του HRC και ο δεύτερος τον Toni Elias στην Honda LCR.
Ας δούμε τι δήλωσαν οι αναβάτες της Repsol Honda.

Casey Stoner:
«Το Μοtegi είναι μία διαφορετική πίστα, παρόμοια με το Le Mans. Έχει πολλά σημεία με έντονο φρενάρισμα και θυμίζει πίστα καρτ. Όμως είναι ωραία και πιο διασκεδαστική από πολλά άλλα σιρκουί και απαιτεί καλή φυσική κατάσταση. Αν χάσεις το σημείο φρεναρίσματος θα ανοίξεις την τροχιά σου και γι’ αυτό είναι σημαντικό να ρυθμίσεις σωστά την μοτοσυκλέτα.
Όπως και στην Αραγονία, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και να όχι απλώς να πάρουμε πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Πέρσι, στο Μotegi έκανα έναν από τους πιο καλούς αγώνες και θέλω να δω πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα της Honda σε αυτή την πίστα.»

Αndrea Dovizioso:
«Πάμε στη Ιαπωνία με στόχο το βάθρο. Πάω στο Motegi ευρισκόμενος στην ίδια θέση όπως και πέρσι, έπειτα από πτώση και χωρίς να έχω πάρει βαθμούς στον προηγούμενο αγώνα, όμως έχω μεγάλο κίνητρο. Είμαι αισιόδοξος επειδή σε αυτή την πίστα έχω ανέβει στο βάθρο και στις τρεις κατηγορίες. Επίσης είναι το Grand Prix στην πατρίδα της Honda και είναι σημαντικό να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Η πίστα έχει πολλά σημεία έντονης επιτάχυνσης και φρεναρίσματος και ταιριάζει καλά στην RC212V. Σε ό,τι αφορά το Πρωτάθλημα, είμαι τρίτος και θέλω να πλησιάσω τον Lorenzo και να διατηρήσω τη διαφορά από τον Pedrosa.»

Dani Pedrosa:
«Το Motegi είναι μία από τις αγαπημένες μου πίστες, όχι μόνο για τη χάραξή της αλλά και για την ατμόσφαιρά της. Πάντα τα πάω καλά σε αυτή και πάντα αισθάνομαι την υποστήριξη των θεατών. Πέρσι ήταν δύσκολα εξαιτίας του τραυματισμού μου, όμως θέλω να επικεντρωθώ στην οδήγησή μου και να απολαύσω τον αγώνα. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Έχω κερδίσει στα 125cc και τα 250cc αλλά όχι ακόμα στα MotoGP, κι αυτό μου δίνει ένα ισχυρό κίνητρο. Μαζί με την ομάδα μου θα προσπαθήσω για το καλύτερο που μπορώ.»
Πηγή: www.motograndprix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου