Το πρώτο προσθιοκίνητο όχημα που αποσπά διάκριση σε αγώνα αντοχής
Το νέο αγωνιστικό όχημα της Audi θα είναι διαθέσιμο το 2012 για όποιον θέλει να το αποκτήσει, ενώ οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη.
Μαζί με το R8 LMS, η Audi Sport προσφέρει άλλη μια ελκυστική επιλογή στα αγωνιστικά οχήματα. Λόγος γίνεται για το Audi TT RS, το οποίο αν θέλετε μπορείτε να το παραγγείλετε από σήμερα κιόλας.
To προσθιοκίνητο TT RS των 380 ίππων είχε εξελιχθεί από τη quattro GmbH σε συνεργασία με το τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης της Audi, προκειμένου να συμμετάσχει στον 24ώρο αγώνα αντοχής τον (περασμένο) Ιούνιο στο Nürburgring-Nordschleife στην κλάση SP4T. Εκεί νίκησε πανηγυρικά στην κατηγορία του, ενώ πήρε και την pole position στον ιδιαίτερα σκληρό 6ωρο αγώνα του Αυγούστου, κάτι που δεν είχε καταφέρει στο παρελθόν προσθιοκίνητο όχημα.
Κάτω από το καπό του Audi TT RS βρίσκεται το 5κύλινδρο 2,5 TFSI μοτέρ, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μεγάλη αυτονομία με ένα ντεπόζιτο καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σειριακού – αγωνιστικού κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αλλαγής των σχέσεων μέσω paddles στο τιμόνι.
H Audi εξέλιξε το αγωνιστικό πλαίσιο του TT RS, προκειμένου να εξασφαλιστούν η μέγιστη ασφάλεια και η βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Όμως, η αρνητική άντωση (downforce) δεν είναι η μόνη παράμετρος που βοηθάει το όχημα να κρατηθεί στο δρόμο. Η εξελιγμένη αγωνιστική ανάρτηση, η οποία προσφέρει πλήθος επιλογών ρύθμισης, εξασφαλίζει εξαιρετικό κράτημα και μοναδική ισορροπία στο δρόμο.
H Audi Sport προσφέρει το TT RS έτοιμο να τρέξει στην τιμή των 180.000 ευρώ. Σε αυτή την τιμή συμπεριλαμβάνεται και η άριστη υποστήριξη της Audi προς τους πελάτες της, όπως τονίζει ο κος Werner Frowein, διευθύνων σύμβουλος της quattro GmbH.
Μαζί με το R8 LMS, η Audi Sport προσφέρει άλλη μια ελκυστική επιλογή στα αγωνιστικά οχήματα. Λόγος γίνεται για το Audi TT RS, το οποίο αν θέλετε μπορείτε να το παραγγείλετε από σήμερα κιόλας.
To προσθιοκίνητο TT RS των 380 ίππων είχε εξελιχθεί από τη quattro GmbH σε συνεργασία με το τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης της Audi, προκειμένου να συμμετάσχει στον 24ώρο αγώνα αντοχής τον (περασμένο) Ιούνιο στο Nürburgring-Nordschleife στην κλάση SP4T. Εκεί νίκησε πανηγυρικά στην κατηγορία του, ενώ πήρε και την pole position στον ιδιαίτερα σκληρό 6ωρο αγώνα του Αυγούστου, κάτι που δεν είχε καταφέρει στο παρελθόν προσθιοκίνητο όχημα.
Κάτω από το καπό του Audi TT RS βρίσκεται το 5κύλινδρο 2,5 TFSI μοτέρ, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μεγάλη αυτονομία με ένα ντεπόζιτο καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σειριακού – αγωνιστικού κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αλλαγής των σχέσεων μέσω paddles στο τιμόνι.
H Audi εξέλιξε το αγωνιστικό πλαίσιο του TT RS, προκειμένου να εξασφαλιστούν η μέγιστη ασφάλεια και η βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Όμως, η αρνητική άντωση (downforce) δεν είναι η μόνη παράμετρος που βοηθάει το όχημα να κρατηθεί στο δρόμο. Η εξελιγμένη αγωνιστική ανάρτηση, η οποία προσφέρει πλήθος επιλογών ρύθμισης, εξασφαλίζει εξαιρετικό κράτημα και μοναδική ισορροπία στο δρόμο.
H Audi Sport προσφέρει το TT RS έτοιμο να τρέξει στην τιμή των 180.000 ευρώ. Σε αυτή την τιμή συμπεριλαμβάνεται και η άριστη υποστήριξη της Audi προς τους πελάτες της, όπως τονίζει ο κος Werner Frowein, διευθύνων σύμβουλος της quattro GmbH.
Πηγή: www.newbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου