Σελίδες

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

O Cudlin στην θέση του Capirossi


Θα τον αντικαταστήσει στην Ιαπωνία
Ο τραυματισμός του Loris Capirossi στον δεξί ώμο του στη Αραγονία τον ανάγκασε να απέχει από το Ιαπωνικό GP για να έχει τον απαραίτητο χρόνο να αναρρώσει. Έτσι τη θέση του Ιταλού στην Pramac θα πάρει ο Damian Cudlin, ο οποίος δήλωσε:
«Μου είναι δύσκολο να εκφράσω με λόγια τι σημαίνει αυτή η ευκαιρία για εμένα. Από παιδί ήθελα να λάβω μέρος στο MotoGP και ως τώρα παρέμενε όνειρο. Για να πω την αλήθεια, ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω! Δεν έχω αυταπάτες για το πόσο δύσκολος θα είναι ο αγώνας. Δεν έχω ξαναοδηγήσει μοτοσυκλέτα του MotoGP και δεν έχω ξαναπάει στο Motegi, οπότε δεν μπορώ να έχω υψηλές προσδοκίες.
Θέλω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, να ευχαριστηθώ την εμπειρία και θα δούμε τι θα γίνει. Δεν έχω κάτι να χάσω. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα αντικαταστήσω τον Loris Capirossi, είχα πόστερ του στο δωμάτιό μου όταν ήμουν μικρός!
Θέλω να ευχαριστήσω τον Sito Pons που με πρότεινε, την ομάδα της Pramac που μου έδωσε την ευκαιρία καθώς και την ομάδα μου της BMW που μου επέτρεψε να την εκμεταλλευτώ. Ελπίζω να τους κάνω όλους υπερήφανους.»

Ο Fabiano Sterlacchini, Τεχνικός Διευθυντής της Pramac Racing, τόνισε:
«Το Μοtegi είναι μια πολύπλοκη πίστα και απαιτητική ως προς το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Ο Randy (de Puniet) τα έχει πάει καλά σε αυτή στο παρελθόν ενώ θα είναι μια καλή ευκαιρία για τον Damian Cudlin να δείξει το ταλέντο του. Είναι καλός άνθρωπος και είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε πέρσι στο Sachsenring.»
Πηγή: www.motograndprix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου