Με το γκάζι τέρμα ανοιχτό, έχω δαγκώσει το ρεζερβουάρ, διπλωμένος στα δύο… Δε φρενάρω, δε φρενάρω, θα μπω με όλα στη στροφή. Tο πρωτάθλημα είναι δικό μου και κανενός άλλου! Ξέρω, ξέρεις, όλοι ξέρουν, πως όποτε παρκάρω το RS 4 Replica Alitalia έξω από την καφετέρια, κανείς πλέον δεν θα έχει μάτια για άλλη μοτοσικλέτα. Η ερώτηση «μα τόσο πολύ ξεχωρίζει το RS4 με την αγωνιστική βαφή», έχει την ίδια απάντηση με τις υπόλοιπες. Τις ερωτήσεις του στιλ «είναι ο Πάπας καθολικός»; Με το Alitalia Edition, δεν είσαι ένας ακόμα racer, είσαι ο πρωταθλητής. Ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας. Το μόνο που σου λείπει είναι το μουσάκι, ενώ αν το έχεις κι αυτό, τότε το μόνο που σου λείπει είναι ο μαρκαδόρος και μπόλικη υπομονή για να υπογράψεις όλα εκείνα τα αυτόγραφα… Τα χρώματα είναι κάτι παραπάνω από έντονα, είναι όμως και καλόγουστα. Η βαφή είναι εκπληκτικής ποιότητας, τα πλαστικά είναι ποιοτικά, ενώ η μεταξύ τους συναρμογή κάτι παραπάνω από άριστη. Φυσικά στη ζελατίνα έχει το όνομα σου… «Max», ενώ στο φέρινγκ γράφει «RS4 Biaggi», μην νομίσει κανείς άσχετος πως είσαι ο Mad Max –αν και δεν θα έχει πέσει πολύ έξω. Οι ποιοτικές λεπτομέρειες πλαισιώνουν την ιταλική μοτοσικλέτα. Η αεροπορική τάπα του ρεζερβουάρ κλειδώνει ενώ έχει και μεντεσέ, για να μην την κρατάτε στο χέρι, σε κάθε ανεφοδιασμό. Και τα διαμάντια συνεχίζονται, το τελικό της εξάτμισης χαμηλά είναι απολύτως μινιμαλιστικό, το φέρινγκ μπροστά διαθέτει ακόμα και ψεύτικες εισαγωγές ram-air, η ουρά είναι μικροσκοπική, στο στιλ του RSV4 1000, το κτηνώδες ασύμμετρο ψαλίδι αλλά και το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών καταφέρνουν να σε πείσουν για το… μεγάλο κυβισμό του κινητήρα. Για δείτε και το δοχείο πλήρωσης του υγρού στο πίσω φρένο, δοχείο που στο χρώμα του αλουμινίου δένει άψογα με το ψαλίδι και το μαρσπιέ! Οι μπίλιες «hero blobs» στα μαρσπιέ, σε προκαλούν να τις ξύσεις, ενώ οι δαγκάνες των φρένων έχουν χαραγμένο πάνω τους ένα αφαιρετικό «Α», όπως Aprilia. Μα και το φτερό, με το σχέδιο που θυμίζει ανθρακόνημα είναι λαχταριστό, ενώ ο άσσος του πρωταθλητή (Aprilia RSV4 2010 WSBK) είναι κολλημένος φαρδύς-πλατύς στο μούτρο του RS4. Να και τα αυτοκόλλητα από τους σπόνσορες (αγωνιστικό λέμε), την Dellorto και την Eni (Agip).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου