Σελίδες

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Simoncelli: «Θέλω βάθρο στην Αυστραλία»

Θα προσπαθήσει να διακριθεί στο Phillip Island
Έπειτα από έναν επεισοδιακό αλλά και εντυπωσιακό αγώνα που έκανε στο Motegi, ο Marco Simoncelli δήλωσε ότι θέλει να ανέβει στο βάθρο στο Αυστραλιανό Grand Prix. Ο «Super Sic», ο οποίος έχει κερδίσει εκεί το 2008 και το 2009 στα 250cc, τόνισε χαρακτηριστικά:
«Στο διάστημα που μεσολάβησε από το Motegi επέτρεψα στον εαυτό μου να κάνει λίγες ημέρες διακοπές στο εξωτικό νησί Borocay των Φιλιππίνων. Εκεί μπόρεσα να σκεφτώ και να ρυθμίσω τις λεπτομέρειες για το νέο μου site. Τώρα επικεντρώνομαι στο GP Αυστραλίας, σε μια πίστα που έχω κερδίσει το 2008 και το 2009 στα 250cc.
Μου λείπει η σταθερότητα στην απόδοσή μου στον αγώνα και αυτό είναι αλήθεια. Αν στο Motegi δεν έκανα λάθος στην εκκίνηση και δεν είχα την ποινή διέλευσης θα πάλευα για το βάθρο κάτι για το οποίο θα προσπαθήσω στο Phillip Island.»
Πηγή: www.motograndprix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου