Σελίδες

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

O Petrucci σε ομάδα CRT στην MotoGP.

Θα λάβει μέρος με Suter-BMW
Αν και δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση, η συμφωνία έχει επιτευχθεί. Ο Ιταλός αναβάτης Danilo Petrucci, ο οποίος μετέχει στην κατηγορία STK1000, θα λάβει μέρος στο MotoGP με ομάδα CTR. Αυτή θα συσταθεί από την Iodaracing Project και διευθυντής της θα είναι ο Giampiero Sacchi, πρώην Αγωνιστικός Διευθυντής του ομίλου Piaggio.
Ο Petrucci, ο οποίος θα οδηγεί μια μοτοσυκλέτα Suter-BMW, δήλωσε σχετικά:
«Προφανώς έχω άγχος για αυτό που με περιμένει. Είναι περισσότερο από αυτό που θα αισθανόμουν εάν πήγαινα στο WSBK. Είμαι περίεργος να δω πώς θα πάνε τα πράγματα στις χειμερινές δοκιμές και να καταλάβω τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Αν και φέτος έχω κερδίσει τέσσερις αγώνες στα STK1000, το όνομά μου δεν έχει αναφερθεί.
Δούλεψα πολύ καλά με τους ανθρώπους της Engineer Marinelli για να εξελίξουμε την νέα μοτοσυκλέτα και νομίζω ότι συνέβαλα πολύ σε αυτό. Προφανώς ήμουν ένας ακόμα αναβάτης…» κατέληξε με σχετικό παράπονο ο Petrucci για την ομάδα της Ducati. O Petrucci κατετάγη δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superstock 1000 ενώ κέρδισε στον αντίστοιχο Ιταλικό θεσμό.
Πηγή:www.motograndprix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου