Σελίδες

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Simoncelli: «Είμαι ευτυχής!»

Ευχαριστήθηκε από την επίδοσή του
Η βροχή που άρχισε να πέφτει τρεις γύρους πριν το τέλος του αγώνα στο Phillip Island δεν επηρέασε την επίδοση του Marco Simoncelli o oποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση με διαφορά 2.210 δευτερόλεπτα πίσω από τον Casey Stoner. O Iταλός αναβάτης άντεξε στην πίεση του Andrea Doviziso και ανέβηκε στο βάθρο, όπως επιθυμούσε.
Ο Simoncelli δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα και δήλωσε έπειτα από τον αγώνα:
«Είμαι ευτυχής! Ο αγώνας ήταν σκληρός και οι καιρικές συνθήκες ευμετάβλητες σε όλη τη διάρκειά του. Έβλεπα σταγόνες στην ζελατίνα του κράνους μου και δεν ήμουν σίγουρος εάν έπρεπε να πιέσω ή όχι. Κατάφερα να δημιουργήσω μια διαφορά από τους Dovizioso και Pedrosa αλλά όταν άρχισε να βρέχει ο Dovizioso με έφτασε και με πέρασε. Μπόρεσα να κρατηθώ κοντά του και όταν η πίστα στέγνωσε, τού ανταπέδωσα το προσπέρασμα.
Ήμουν δεύτερος σε όλο τον αγώνα ως τότε και δεν ήθελα να παραδοθώ στο τέλος. Ήταν ωραίο που τερμάτισα πίσω από τον νέο παγκόσμιο Πρωταθλητή. Στενοχωρήθηκα για τον Lorenzo και ελπίζω να επιστρέψει στην πίστα σύντομα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου