Για το MotoGP του 2012
Όπως έγινε γνωστό, η Βρετανική εταιρεία FTP ανέβαλε το πρόγραμμα δημιουργίας της μοτοσυκλέτας με την οποία επρόκειτο να λάβει μέρος στο MotoGP την επόμενη χρονιά. Η μοτοσυκλέτα θα βασιζόταν στην Aprilia RSV4 και θα την χρησιμοποιούσε η ομάδα της Honda Grasini, πλάι στην Honda RC213V του Marco Simoncelli.
Η FTR είχε σχεδιάσει ένα νέο πλαίσιο αλλά η Honda μπλόκαρε τα σχέδια της εταιρείας. Ο Steve Bones, Διευθυντής αυτής, δήλωσε:
«Είχαμε πολλές προτάσεις για κινητήρες και επιλέξαμε αυτόν της Aprilia. Είναι ένα δυνατό “πακέτο” στο WSBK και καταλάβαμε ότι είναι πολύ εξελιγμένος. Όμως το κόστος ήταν υψηλό και αποφασίσαμε να το αφήσουμε για λίγο. Προς το παρόν, οι επενδυτές δεν ξέρουν που να τοποθετήσουν τα χρήματά τους και δεν έχουμε χρόνο για εξέλιξη.
Βεβαίως κάποιοι ενδιαφέρονται ακόμα αλλά δεν προλαβαίνουμε. Ίσως το κάνουμε για το 2013.»
Να σημειώσουμε ότι η FTR συνεργάστηκε με την Ducati για τη δημιουργία του αλουμινένιου πλαισίου της Desmosedici.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Η FTR είχε σχεδιάσει ένα νέο πλαίσιο αλλά η Honda μπλόκαρε τα σχέδια της εταιρείας. Ο Steve Bones, Διευθυντής αυτής, δήλωσε:
«Είχαμε πολλές προτάσεις για κινητήρες και επιλέξαμε αυτόν της Aprilia. Είναι ένα δυνατό “πακέτο” στο WSBK και καταλάβαμε ότι είναι πολύ εξελιγμένος. Όμως το κόστος ήταν υψηλό και αποφασίσαμε να το αφήσουμε για λίγο. Προς το παρόν, οι επενδυτές δεν ξέρουν που να τοποθετήσουν τα χρήματά τους και δεν έχουμε χρόνο για εξέλιξη.
Βεβαίως κάποιοι ενδιαφέρονται ακόμα αλλά δεν προλαβαίνουμε. Ίσως το κάνουμε για το 2013.»
Να σημειώσουμε ότι η FTR συνεργάστηκε με την Ducati για τη δημιουργία του αλουμινένιου πλαισίου της Desmosedici.
Πηγή: www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου