Σε αντίθεση με αυτό που περιμέναμε για το νέο Kawasaki ZZR1400 ανανεώνεται, αλλά όχι μια επαναστατική αλλαγή. Αλλαγές κυρίος στο νέο μοτέρ που θα εξεταστεί η απόδοση του και σε συγκρίσει με την υπερβολική τιμή.
Το αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο έχει την ίδια γεωμετρία, αλλά είναι ποιο ελαστικό από το παλιό, τώρα πιο άκαμπτο, το οποίο σε συνδυασμό με το νέο ψαλίδι που είναι πλέον πιο ανθεκτικό. Με νέες βαλβίδες και αναλογία συμπίεσης, που θα αποδίδει 200 ps (210 με ramair.
Το αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο έχει την ίδια γεωμετρία, αλλά είναι ποιο ελαστικό από το παλιό, τώρα πιο άκαμπτο, το οποίο σε συνδυασμό με το νέο ψαλίδι που είναι πλέον πιο ανθεκτικό. Με νέες βαλβίδες και αναλογία συμπίεσης, που θα αποδίδει 200 ps (210 με ramair.
Τα ηλεκτρονικά είναι εντελώς νέα, με την KTRC (Kawasaki το Traction Control), με 3 παραμέτρους. Ο κινητήρας έχει δύο επιλεγμένους χάρτες με το δεύτερο να μειώνει την ιπποδύναμη του κατά 25%. Επίσης νέα είναι και τα όργανα με μεγάλη οθόνη LCD για τη διαχείριση όλων των ρυθμίσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου