Σελίδες

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Stoner και Honda - πρωταθλητές MotoGP 2011.

Πάρτε τον Casey Stoner, στην καλύτερη του φόρμα, και δώστε του την πιο ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα στα MotoGP για το 2011. Αποτέλεσμα; Tο πρωτάθλημα MotoGP στα 800 κυβικά! Μπροστά από το κοινό της πατρίδας του, στο γύρο του Philip Island, ο Casey Stoner έδειξε για μια ακόμη φορά τη στόφα από την οποία είναι φτιαγμένος. Πρώτος στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Πρώτος στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Pole Position. Πρώτος στον αγώνα, από τον πρώτο γύρο, έως τον τελευταίο, και με τον ταχύτερο γύρο! Γιορτάζοντας τα 26α γενέθλια του, γιόρτασε το δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του στα MotoGP, σκορπίζοντας χαμόγελα στο HRC, αφού έδωσε στη Honda όχι μόνο τον τίτλο στην τελευταία χρονιά των MotoGP 800 κυβικών (οι μοτοσικλέτες στα MotoGP γίνονται 1000 από του χρόνου), την πρωτιά στο πρωτάθλημα αναβατών (πρώτη φορά μετά από το 2006), και ταυτόχρονα και το 60ο πρωτάθλημα κατασκευαστών στην ιστορία της εταιρείας! Ο αγώνας του Philip Island μάλιστα, παραλίγο να εξελιχθεί σε θρίλερ, όταν λίγους γύρους πριν από το τέλος άρχισε να βρέχει τοπικά, σε ένα μέρος της πίστας. Αποτέλεσμα; Αρκετές πτώσεις, τρομακτικά γλιστρήματα, με τον Stoner να κόβει μεν ρυθμό, αλλά με μυαλωμένη οδήγηση να διατηρεί τον έλεγχο, και να τερματίζει πρώτος, πανευτυχής και όρθιος. Ποιοι ακολουθούσαν τον πρωταθλητή; Μα… τρία ακόμη Honda. Simoncelli, Dovizioso, και Pedrosa, με αυτή τη σειρά. Κι έτσι το πρωτάθλημα γιορτάστηκε με ένα βάθρο που αποτελούνταν αποκλειστικά από αναβάτες της Honda. Η Honda ήθελε αυτό το πρωτάθλημα όσο τίποτα άλλο. Και στο κυνήγι του τίτλου τα έδωσε όλα. Η RC 212V των 800 κυβικών που αντικατέστησε την RC211V, εξελισσόταν διαρκώς από το 2007, φτάνοντας σε κορυφαίο επίπεδο το 2011. Ταυτόχρονα για το 2011, η εταιρεία του «Big H» προσέλαβε την πιο διάσημη «συμμορία» top αναβατών στην ιστορία του θεσμού. Κι αυτό, γιατί εκτός από τον μεγάλο Αυστραλό, είχε στις τάξεις της τον πολύ δυνατό για φέτος (δυστυχώς όμως και άτυχο) Ισπανό Dani Pedrosa, και τον χαμηλών τόνων αλλά ικανότατο Ιταλό Andrea Dovizioso. Ταυτόχρονα, με ημί-εργοστασιακή υποστήριξη είδαμε να τρέχουν ο θεότρελος Marco Simoncelli, και το outsider Hiroshi Aoyama. Ένα από τα μεγάλα ατού της Honda για το 2011, εκτός από τους κορυφαίους αναβάτες, ήταν φυσικά η μοτοσικλέτα της, όπως και το seamless transmission (σε ελεύθερη μετάφραση «αδιάλειπτης μετάδοσης») κιβώτιο της RC 212V, κατασκευασμένο από τη βρετανική εταιρεία ZeroShift (www.zeroshift.com).
Το νέας τεχνολογίας αυτό κιβώτιο εξαλείφει το νεκρό χρόνο στις αλλαγές ταχυτήτων, ενώ υπολογίζεται πως έδινε στον Stoner πλεονέκτημα 0,3-05 δευτερολέπτων σε κάθε γύρο! Οι φήμες μάλιστα μιλάνε για μοτοσικλέτα παραγωγής από τη Honda με το σύστημα seamless transmission που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2012! Ας δούμε το θρίαμβο Stoner-Honda, μέσα από ενδιαφέροντες αριθμούς. Εννέα νίκες παρακαλώ για το 2011! Μία δεύτερη θέση. Πέντε τρίτες θέσεις. Πόσες φορές δεν τερμάτισε το δίδυμο Stoner-Honda σε όλο το πρωτάθλημα; Ε… μία. Πόσες pole positions είχαν; Έντεκα (!), που αποτελούν νέο ρεκόρ για την τετράχρονη εποχή των MotoGP. Και οι δηλώσεις του πρωταθλητή στο τέλος του αγώνα: «Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου. Τη Repsol Honda, τους χορηγούς μου, όλους όσους δούλεψαν σκληρά για αυτό το πρωτάθλημα όλη τη χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου