Τα Xenter 125 και 150
Το απόγευμα της 17ης Οκτωβρίου, η Yamaha Europe έδωσε στη δημοσιότητα ένα video teaser, προαναγγέλλοντας δύο νέα scooter. Τα ολοκαίνουργια Xenter 125 και Xenter 150.
Με τα νέα Xenter -που φαίνονται ελάχιστα σε 2-3 πλάνα του στιλιζαρισμένου βίντεο- μπορούμε άνετα να δούμε τη Yamaha να στοχεύει στο κέντρο της αστικής μετακίνησης. Δυο scooter σε ιδανικό κυβισμό για τα πηγμένα αστικά κέντρα Ιταλίας και Ελλάδας, με φρέσκο design και μεγάλους τροχούς για μέγιστη άνεση, αλλά και με έτοιμη σειρά επίσημων αξεσουάρ -στο βίντεο βλέπουμε ένα Xenter με μπαγκαζιέρα 39 λίτρων και ανεμοθώρακα, ενώ υπάρχει και κουβέρτα ποδιών για κρύους χειμώνες.
Η Yamaha αναφέρει πως οι νέοι, υγρόψυκτοι και ψεκαστοί κινητήρες των Xenter είναι αρκετά δυνατοί ώστε να επιτρέπουν ακόμα και κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ έχει γίνει ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να μην υπάρχουν κραδασμοί.
Ταυτόχρονα, οι Ιάπωνες περηφανεύονται για την πίσω ανάρτηση μονού αμορτισέρ Monocross με διαδρομή 92 χιλιοστών, που θυμίζει μοτοσικλέτα σε συμπεριφορά και κράτημα, αλλά και για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης UBS (Unified Braking System). Το UBS συνεργάζεται με ένα μεγάλο δίσκο 267 χιλιοστών μπροστά και με ένα ταμπούρο 150 χιλιοστών πίσω. Οι διαστάσεις του Xenter είναι γενναιόδωρες, ενώ η σέλα ξεφεύγει από τα μικρά στάνταρ της κατηγορίας, και δείχνει ιδιαίτερα μεγάλη και άνετη, ενώ υπάρχουν χειρολαβές για το συνεπιβάτη, στο πλάι. Η ποδιά είναι επίπεδη -ιδανική για φόρτωμα-, και η Yamaha υποστηρίζει πως έχει το μεγαλύτερο χώρο στην κατηγορία. Εντυπωσιακό όμως φαίνεται πως είναι και το πλαίσιο, με διπλούς σωλήνες, που έχει διαμορφωθεί με τρόπο που επιτρέπει τη χρησιμοποίηση ενός επίπεδου μπροστινού μέρους στα γόνατα του αναβάτη, όπου υπάρχει και γάντζος για να κρεμάτε τσάντες.
Ο πίνακας οργάνων δεν θυμίζει κανένα άλλο δίκυκλο, και αποτελείται από μια οθόνη… «σινεμασκόπ», ιδιαίτερα πλατιά, με τεράστιες ενδείξεις για το κοντέρ, με ρολόι, δείκτη καυσίμου, θερμοκρασίας, υπενθύμιση service και χιλιομετρητές. Όλα ψηφιακά, και με ενδεικτικές λυχνίες από πάνω. Τα φλας έχουν λευκό κρύσταλλο για να μη χαλάνε την αισθητική, οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες και ιδιαίτερα όμορφες, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι δύο. Το φτερό είναι ψηλό, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεταλλικά και αναδιπλούμενα.
Το Xenter 150 θα έρχεται σε λευκό, μαύρο και γκρι χρώμα, ενώ το Xenter 125 σε γαλάζιο, λευκό και μαύρο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Xenter 150/125
Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 155 / 125
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ): 12,3/7.500 / 15,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/7.250 / 1,5/7.250
Συμπίεση: 11:1
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 8
Βάρος (κιλά, πλήρες): 142
Αναρτήσεις Ε/Π: Τηλεσκοπικό πιρούνι/μονό αμορτισέρ
Διαδρομή Ε/Π (χλστ.): 100/92
Φρένα (Ε/Π): Δ, 267 χλστ./150 χλστ., UBS
Μήκος (χλστ.): 1.990
Πλάτος (χλστ.): 690
Ύψος σέλας (χλστ.): 785
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.385
Τροχοί (Ε/Π): 100/80-16/120/80-16
Με τα νέα Xenter -που φαίνονται ελάχιστα σε 2-3 πλάνα του στιλιζαρισμένου βίντεο- μπορούμε άνετα να δούμε τη Yamaha να στοχεύει στο κέντρο της αστικής μετακίνησης. Δυο scooter σε ιδανικό κυβισμό για τα πηγμένα αστικά κέντρα Ιταλίας και Ελλάδας, με φρέσκο design και μεγάλους τροχούς για μέγιστη άνεση, αλλά και με έτοιμη σειρά επίσημων αξεσουάρ -στο βίντεο βλέπουμε ένα Xenter με μπαγκαζιέρα 39 λίτρων και ανεμοθώρακα, ενώ υπάρχει και κουβέρτα ποδιών για κρύους χειμώνες.
Η Yamaha αναφέρει πως οι νέοι, υγρόψυκτοι και ψεκαστοί κινητήρες των Xenter είναι αρκετά δυνατοί ώστε να επιτρέπουν ακόμα και κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ έχει γίνει ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να μην υπάρχουν κραδασμοί.
Ταυτόχρονα, οι Ιάπωνες περηφανεύονται για την πίσω ανάρτηση μονού αμορτισέρ Monocross με διαδρομή 92 χιλιοστών, που θυμίζει μοτοσικλέτα σε συμπεριφορά και κράτημα, αλλά και για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης UBS (Unified Braking System). Το UBS συνεργάζεται με ένα μεγάλο δίσκο 267 χιλιοστών μπροστά και με ένα ταμπούρο 150 χιλιοστών πίσω. Οι διαστάσεις του Xenter είναι γενναιόδωρες, ενώ η σέλα ξεφεύγει από τα μικρά στάνταρ της κατηγορίας, και δείχνει ιδιαίτερα μεγάλη και άνετη, ενώ υπάρχουν χειρολαβές για το συνεπιβάτη, στο πλάι. Η ποδιά είναι επίπεδη -ιδανική για φόρτωμα-, και η Yamaha υποστηρίζει πως έχει το μεγαλύτερο χώρο στην κατηγορία. Εντυπωσιακό όμως φαίνεται πως είναι και το πλαίσιο, με διπλούς σωλήνες, που έχει διαμορφωθεί με τρόπο που επιτρέπει τη χρησιμοποίηση ενός επίπεδου μπροστινού μέρους στα γόνατα του αναβάτη, όπου υπάρχει και γάντζος για να κρεμάτε τσάντες.
Ο πίνακας οργάνων δεν θυμίζει κανένα άλλο δίκυκλο, και αποτελείται από μια οθόνη… «σινεμασκόπ», ιδιαίτερα πλατιά, με τεράστιες ενδείξεις για το κοντέρ, με ρολόι, δείκτη καυσίμου, θερμοκρασίας, υπενθύμιση service και χιλιομετρητές. Όλα ψηφιακά, και με ενδεικτικές λυχνίες από πάνω. Τα φλας έχουν λευκό κρύσταλλο για να μη χαλάνε την αισθητική, οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες και ιδιαίτερα όμορφες, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι δύο. Το φτερό είναι ψηλό, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεταλλικά και αναδιπλούμενα.
Το Xenter 150 θα έρχεται σε λευκό, μαύρο και γκρι χρώμα, ενώ το Xenter 125 σε γαλάζιο, λευκό και μαύρο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Xenter 150/125
Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 155 / 125
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ): 12,3/7.500 / 15,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/7.250 / 1,5/7.250
Συμπίεση: 11:1
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 8
Βάρος (κιλά, πλήρες): 142
Αναρτήσεις Ε/Π: Τηλεσκοπικό πιρούνι/μονό αμορτισέρ
Διαδρομή Ε/Π (χλστ.): 100/92
Φρένα (Ε/Π): Δ, 267 χλστ./150 χλστ., UBS
Μήκος (χλστ.): 1.990
Πλάτος (χλστ.): 690
Ύψος σέλας (χλστ.): 785
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.385
Τροχοί (Ε/Π): 100/80-16/120/80-16
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου