Τα θεωρεί υπεύθυνα για ό,τι κακό φέτος
Γνωρίζουμε ότι ο Carlo Pernat είναι ένας από τους πιο δραστήριους και υπολογίσιμους ανθρώπους στο paddock όμως ξαφνικά είδε τα δεδομένα να αλλάζουν άρδην. Ως μάνατζερ των Marco Simoncelli και Loris Capirossi, η Μοίρα του έπαιξε άσχημο παιχνίδι. Ο αείμνηστος Marco δεν είναι κοντά μας ενώ Loris σταμάτησε την ενεργό δράση. Στην Valencia, o Pernat ήταν στενοχωρημένος από την τροπή που πήραν τα δεδομένα και δήλωσε:
«Δεν έχω πολλά να πω για τον αγώνα. Ήταν ένα Grand Prix περίεργο, άσχημο, όπως πολλά τα τελευταία χρόνια. Αντιθέτως, θα ήθελα να μιλήσω για δύο οδηγούς που έγραψαν ιστορία. Ο πρώτος είναι ο Loris Capirossi ο οποίος σταμάτησε έπειτα από 22 χρόνια. Τον τίμησαν σε μια άσχημη συγκυρία, όμως ήταν μια αυθόρμητη κίνηση που τον ευχαρίστησε. Είναι ένας οδηγός που κατέχει ακόμα ένα ρεκόρ. Είναι ο νεαρότερος αναβάτης που πήρε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 125cc και το ρεκόρ αντέχει 17 χρόνια.
Ο άλλος οδηγός είναι ο Marco Simoncelli ο οποίος έμοιαζε πολύ στον Loris. Ήταν οι δύο πιο ειλικρινείς αναβάτες που είχε το MotoGP. Νομίζω ότι η Τεχνική Επιτροπή, στην οποία συμμετέχει και ο Capirossi, πρέπει να βρει άμεσα μια λύση με τα ελαστικά της Bridgestone.
Τα προβλήματα που υπήρξαν όλη τη χρονιά δεν οφείλονται στα ηλεκτρονικά ή στις μοτοσυκλέτες, αλλά στα ελαστικά. Δεν είναι δυνατόν να έχεις ελαστικά που χρειάζονται πολλούς γύρους για να αναπτύξουν θερμοκρασία. Νομίζω ότι φέτος είχαμε ρεκόρ πτώσεων των οδηγών και πολλοί από αυτούς έσπασαν τις κλείδες τους, τα χέρια τους και γι’ αυτό ευθύνονται τα ελαστικά.
Πρέπει να λυθεί αμέσως αυτό το θέμα επειδή με τις μοτοσυκλέτες των 1000cc το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο.»
Πηγή:www.motograndprix.gr
«Δεν έχω πολλά να πω για τον αγώνα. Ήταν ένα Grand Prix περίεργο, άσχημο, όπως πολλά τα τελευταία χρόνια. Αντιθέτως, θα ήθελα να μιλήσω για δύο οδηγούς που έγραψαν ιστορία. Ο πρώτος είναι ο Loris Capirossi ο οποίος σταμάτησε έπειτα από 22 χρόνια. Τον τίμησαν σε μια άσχημη συγκυρία, όμως ήταν μια αυθόρμητη κίνηση που τον ευχαρίστησε. Είναι ένας οδηγός που κατέχει ακόμα ένα ρεκόρ. Είναι ο νεαρότερος αναβάτης που πήρε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 125cc και το ρεκόρ αντέχει 17 χρόνια.
Ο άλλος οδηγός είναι ο Marco Simoncelli ο οποίος έμοιαζε πολύ στον Loris. Ήταν οι δύο πιο ειλικρινείς αναβάτες που είχε το MotoGP. Νομίζω ότι η Τεχνική Επιτροπή, στην οποία συμμετέχει και ο Capirossi, πρέπει να βρει άμεσα μια λύση με τα ελαστικά της Bridgestone.
Τα προβλήματα που υπήρξαν όλη τη χρονιά δεν οφείλονται στα ηλεκτρονικά ή στις μοτοσυκλέτες, αλλά στα ελαστικά. Δεν είναι δυνατόν να έχεις ελαστικά που χρειάζονται πολλούς γύρους για να αναπτύξουν θερμοκρασία. Νομίζω ότι φέτος είχαμε ρεκόρ πτώσεων των οδηγών και πολλοί από αυτούς έσπασαν τις κλείδες τους, τα χέρια τους και γι’ αυτό ευθύνονται τα ελαστικά.
Πρέπει να λυθεί αμέσως αυτό το θέμα επειδή με τις μοτοσυκλέτες των 1000cc το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο.»
Πηγή:www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου