Μεγαλύτερο σε κυβισμό και ανανεωμένο σχεδιαστικά εμφανίζεται το Yamaha TMAX. Αυτή είναι όμως μόνο η μισή αλήθεια καθώς το μοντέλο έχει δεχτεί αλλαγές σε πάρα πολλά σημεία. Όλοι ήξεραν ότι η Yamaha ετοίμαζε κάτι καινούριο για το 2012, όσον αφορά το κορυφαίο TMAX. Οι φήμες για μεγαλύτερο κινητήρα κοντά ή και πάνω από τα 700 κ.εκ. οργίαζαν εδώ και αρκετό καιρό και το πρόσφατο teaser βίντεο της ιαπωνικής εταιρίας έριχνε ακόμη περισσότερο λάδι στη φωτιά. Τελικά το ανανεωμένο TMAX εμφανίστηκε, ωστόσο στα σωθικά του δεν θα βρει κανείς το φημολογούμενο μοτέρ των 700+ κ.εκ. Η Yamaha παρέμεινε πιστή στο αρχικό concept του TMAX εξελίσσοντας στους περισσότερους τομείς. Σχεδιαστικά οι διαφορές με το υπάρχον μοντέλο είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αφού ολόκληρο το κοστούμι του ιαπωνικού maxi scooter έχει ανασχεδιαστεί και παρουσιάζει μία σαφώς πιο επιθετική και αιχμηρή εικόνα. Βελτιωμένη παρουσιάζεται και η προστασία λόγω της νέας και μικρότερης σε μέγεθος ζελατίνας που ρυθμίζεται όμως σε ύψος. Περνώντας στον κινητήρα βλέπουμε αρκετές νέα πράγματα που είχαν ως στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και απόκρισης στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Βελτίωση σύμφωνα με τη Yamaha έχει επιτευχθεί και στα συνολικά επίπεδα λειτουργίας αλλά και αξιοπιστίας του μοτέρ. Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η μικρή αύξηση στη χωρητικότητα του εν σειρά δικύλινδρου με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο η οποία πλέον ανέρχεται στα 530 κ.εκ. (από 499). Αυτό οδήγησε στην αύξηση της ισχύος αλλά και της ροπής στους 46 ίππους και τα 5,33 kgm από 43 και 4,7 αντίστοιχα. Τα νούμερα ισχύος και ροπής αποδίδονται επίσης κατά 750 και 1.250 (!) χαμηλότερα σε σχέση με πριν και αυτό σημαίνει πως η απόδοση του μοτέρ στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας είναι σημαντικά ενισχυμένη, ειδικά όσον αφορά τις ρεπρίζ. Από το μικροσκόπιο πέρασαν και τα επιμέρους μηχανικά μέρη του κινητήρα, ο οποίος πλέον διαθέτει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια από αλουμίνιο, και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης τύπου pent roof. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν σχεδιαστεί από την αρχή με την πρώτη να κατασκευάζεται πλέον από πλαστικό και όχι από αλουμίνιο. Καινούριο είναι και το σύστημα της εξάτμισης (λαιμός και τελικό). Τέλος ο ψεκασμός έχει επίσης αναθεωρηθεί φέροντας πλέον σώμα ψεκασμού 34 χλστ. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στο σύστημα μετάδοσης το οποίο εμφανίζεται συνολικά ανανεωμένο. Η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά στο χώρο των scooter με ιμάντα, ο υγρός συμπλέκτης είναι νέος, το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT έχει αναθεωρηθεί, ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση. Αλλαγές βλέπουμε και στο πλαίσιο οι οποίες, σε συνδυασμό με την αλλαγή της τελικής μετάδοσης από αλυσίδα σε ιμάντα, έχουν βελτιώσει την κατανομή βάρους πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο σε αυτή μία μοτοσικλέτας. Η διαφορά στα του πλαισίου εντοπίζεται στο νέο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ η συνολική μείωση του βάρους για το ΤΜΑΧ ανέρχεται στα 4 κιλά (217 από 221 πλήρες υγρών). Νέες είναι και οι πεντάμπρατσες ζάντες αλουμινίου αλλά και το αλουμινένιο πλαϊνό σταντ. Στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν αλλαγές με το τηλεσκοπικό πιρούνι να έχει διαδρομή 120 χλστ. και το μονό και χωρίς μοχλικό αμορτισέρ 116 χλστ. Τέλος, αναβάθμιση έχουμε και στο σύστημα πέδησης. Μπροστά τα πράγματα παραμένουν ως είχαν με τους δύο δίσκους των 267 χλστ. να συνδυάζονται με 4πίστονες δαγκάνες. Πίσω όμως έχει τοποθετηθεί ένα δίσκος διαμέτρου 282 χλστ. Το ΤΜΑΧ θα είναι διαθέσιμο και με ABS σε λευκό, γκρι, μαύρο και μαύρο ματ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου