Έχουμε τρεις μήνες σκληρής δουλειάς, λένε οι Rossi & Preziosi
O Filippo Preziosi, ο ιθύνων νους της Ducati, το απόγευμα μετά το τέλος του τεστ της Βαλένθια, ανέβηκε στο φορτηγό όπου βρίσκεται ο χώρος του Valentino Rossi, για να συζητήσουν τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την πλευρά της Ιταλικής εταιρίας. Με δεδομένο το ότι είναι δύσκολη η μετακίνηση του αρχιμηχανολόγου με το αναπηρικό του καροτσάκι, μας εξέπληξε το γεγονός το ότι ο “Precious” (πολύτιμος) όπως αποκαλείται, πήγε να δει τον Rossi και όχι το αντίθετο!
Ίσως να ήθελε να του δείξει το πόσο αποφασισμένος είναι να συνεχίσει την σκληρή δουλειά ώστε να φτάσει η GP12 στο επίπεδο που πρέπει, ώστε ο Rossi να μπορεί να διεκδικεί και πάλι τη νίκη.
Το επόμενο τεστ θα γίνει στην Sepang στις αρχές Φεβρουαρίου 2012.
“Αυτοί θα είναι τρεις κρίσιμοι μήνες. Έχουμε πολλές ιδέες και τον χρόνο να τις φτιάξουμε. Αλλά ακόμη και στο χειρότερο σενάριο, αν τα πράγματα δεν πάνε καλύτερα, ακόμη δεν σκέφτομαι την αποχώρηση από τους αγώνες. Θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τουλάχιστον μερικά χρόνια ακόμη”, δήλωσε ο Rossi, μετά την συνάντηση των δύο ανδρών. Αυτό σημαίνει ότι αν τα πράγματα δεν πάνε καλά στην Μαλαισία από τις 31 ιανουαρίου έως τις 2 Φεβρουαρίου στον πρώτο τεστ του 2012, τότε αρχίζει η διαδικασία χωρισμού με την Ducati και η αναζήτηση νέας ομάδας για το 2013!
Σίγουρα ο Filippo Preziosi το πήρε το μήνυμα και ελπίζει ότι η σχέση θα συνεχιστεί, αφού είναι σίγουρος ότι η απόδοση θα βελτιωθεί.
“Αυτό το τεστ μας επέτρεψε να μαζέψουμε τα απαιτούμενα δεδομένα που ζήτησαν οι σχεδιαστές, ώστε να σχεδιάσουν τα μέρη του πλαισίου και να δημιουργήσουν μια νέα μοτοσυκλέτα”, είπε μετά την συνάντηση ο Τεχνικός Διευθυντής της "Ducati, που συνέχισε: “Δεν μας ενδιέφερε η απόλυτη απόδοση αυτό το διήμερο. Ήταν πιο σημαντικό να καταλάβουμε σε πια διεύθυνση πρέπει να δουλέψουμε. Αυτό το νέο σασί μας επιτρέπει να αλλάζουμε πιο εύκολα την κατανομή βάρους και δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε δραστικές αλλαγές στον κινητήρα”.
Βέβαια είναι σημαντικό το να καταλάβουν την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά ακριβώς το ίδιο είχαν πει και πέρυσι μετά το ανάλογο τεστ. Τους πήρε λοιπόν σχεδόν ένα χρόνο για να καταλάβουν ότι πρέπει να πάνε σε ένα πλαίσιο περιμετρικό τύπου “Deltabox” και τώρα πρέπει να καταλάβουν το αν ο πρώτος σχεδιασμός αυτού του πλαισίου είναι καλός και το που πρέπει να αλλάξει το πρώτο αυτό σασί.
Το καλό με την Ιταλική εταιρία είναι ότι ο Preziosi έχει την εξουσία να κάνει γρήγορες αλλαγές και μεγάλα βήματα με το πλαίσιο, κάτι που έλειπε για παράδειγμα στην Honda που χρειάστηκε 40 σασί στην 4χρονη εποχή για να φτάσει στο τωρινό αποτέλεσμα του να έχει και το καλύτερο πλαίσιο, εκτός από τον καλύτερο κινητήρα.
Πηγή:www.motograndprix.gr
Ίσως να ήθελε να του δείξει το πόσο αποφασισμένος είναι να συνεχίσει την σκληρή δουλειά ώστε να φτάσει η GP12 στο επίπεδο που πρέπει, ώστε ο Rossi να μπορεί να διεκδικεί και πάλι τη νίκη.
Το επόμενο τεστ θα γίνει στην Sepang στις αρχές Φεβρουαρίου 2012.
“Αυτοί θα είναι τρεις κρίσιμοι μήνες. Έχουμε πολλές ιδέες και τον χρόνο να τις φτιάξουμε. Αλλά ακόμη και στο χειρότερο σενάριο, αν τα πράγματα δεν πάνε καλύτερα, ακόμη δεν σκέφτομαι την αποχώρηση από τους αγώνες. Θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τουλάχιστον μερικά χρόνια ακόμη”, δήλωσε ο Rossi, μετά την συνάντηση των δύο ανδρών. Αυτό σημαίνει ότι αν τα πράγματα δεν πάνε καλά στην Μαλαισία από τις 31 ιανουαρίου έως τις 2 Φεβρουαρίου στον πρώτο τεστ του 2012, τότε αρχίζει η διαδικασία χωρισμού με την Ducati και η αναζήτηση νέας ομάδας για το 2013!
Σίγουρα ο Filippo Preziosi το πήρε το μήνυμα και ελπίζει ότι η σχέση θα συνεχιστεί, αφού είναι σίγουρος ότι η απόδοση θα βελτιωθεί.
“Αυτό το τεστ μας επέτρεψε να μαζέψουμε τα απαιτούμενα δεδομένα που ζήτησαν οι σχεδιαστές, ώστε να σχεδιάσουν τα μέρη του πλαισίου και να δημιουργήσουν μια νέα μοτοσυκλέτα”, είπε μετά την συνάντηση ο Τεχνικός Διευθυντής της "Ducati, που συνέχισε: “Δεν μας ενδιέφερε η απόλυτη απόδοση αυτό το διήμερο. Ήταν πιο σημαντικό να καταλάβουμε σε πια διεύθυνση πρέπει να δουλέψουμε. Αυτό το νέο σασί μας επιτρέπει να αλλάζουμε πιο εύκολα την κατανομή βάρους και δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε δραστικές αλλαγές στον κινητήρα”.
Βέβαια είναι σημαντικό το να καταλάβουν την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά ακριβώς το ίδιο είχαν πει και πέρυσι μετά το ανάλογο τεστ. Τους πήρε λοιπόν σχεδόν ένα χρόνο για να καταλάβουν ότι πρέπει να πάνε σε ένα πλαίσιο περιμετρικό τύπου “Deltabox” και τώρα πρέπει να καταλάβουν το αν ο πρώτος σχεδιασμός αυτού του πλαισίου είναι καλός και το που πρέπει να αλλάξει το πρώτο αυτό σασί.
Το καλό με την Ιταλική εταιρία είναι ότι ο Preziosi έχει την εξουσία να κάνει γρήγορες αλλαγές και μεγάλα βήματα με το πλαίσιο, κάτι που έλειπε για παράδειγμα στην Honda που χρειάστηκε 40 σασί στην 4χρονη εποχή για να φτάσει στο τωρινό αποτέλεσμα του να έχει και το καλύτερο πλαίσιο, εκτός από τον καλύτερο κινητήρα.
Πηγή:www.motograndprix.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου