Σελίδες

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Συμπεριφορά της RC213V

Ο Dani Pedrosa είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει δοκιμές στην πίστα της Βαλένθια με το 1000 της Honda, ενώ παρατήρησε αρκετές ομοιότητες και διαφορές σε σχέση με το 800. Στις επίσημες δοκιμές στην πίστα της Βαλένθια, ο Dani Pedrosa κατάφερε να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο πάνω στη σέλα της 1000άρας Honda. Ο Ισπανός αναβάτης πρόσεξε αρκετές ομοιότητες σε σχέση με τη μοτοσικλέτα των 800 κ.εκ., ωστόσο σημείωσε και μια σημαντική διαφορά κατά την έξοδο κάθε στροφής, όπου η δύναμη του κινητήρα μπορεί να προσφέρει γρήγορο πέρασμα, αλλά χρειάζεται προσοχή για να μην προκαλέσει σπινάρισμα στο πίσω τροχό. Σε συνέντευξή του σε γνωστό περιοδικό, ο Dani Pedrosa είπε ότι με το RC213V «κλείνει» η τρύπα της ροπής που υπάρχει στις χαμηλές στροφές σε σχέση με το 800άρη. Σίγουρα το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει ότι έχει συνηθίσει ο Ισπανός, αφού το 1000 θέλει 2-3 σχέσης σε κάθε πίστα, ενώ με το 800 χρειάζεται από την πρώτη μέχρι και την έκτη. Μπορεί με το 1000 να υπάρχει μεγαλύτερη κλιμάκωση στις σχέσεις κατά τη διάρκεια της εξόδου μιας στροφής, ωστόσο μπορεί να δημιουργηθεί επικίνδυνο σπινάρισμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου