H Ducati ανακοίνωσε πρόσφατα περισσότερες λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Streetfighter 848, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου. Όσον αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για τον Testastretta των 11 μοιρών, ο οποίος αποδίδει 132 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και ροπή 9,5 kgm στις 9.500 σ.α.λ.. Σύμφωνα με την εταιρία, ο εν λόγω κινητήρας χαρίζει μεγάλη ροπή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ η απόδοση της ισχύος είναι πιο γραμμική και διαθέτει μεγαλύτερο εύρος στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Επιπλέον, ο συγκεκριμένος κινητήρας καταναλώνει λιγότερα και είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον, ενώ τα διαστήματα που παρεμβάλλονται για τα απαραίτητα service είναι μεγαλύτερα, απʼ ότι στο μεγάλο Streetfighter. Τέλος, είναι σημαντικά ελαφρύτερος, χάρη στο κράμα μαγνησίου που χρησιμοποιήθηκε στα καπάκια, αλλά και το νέο σχεδιασμό του συμπλέκτη.
Μεγάλο ρόλο έπαιξε στη μείωση του βάρους και το πλαίσιο. Συνολικά, το Streetfighter 848 δεν ξεπερνά τα 169 κιλά και διαθέτει την καλύτερη αναλογία ίππων/κιλών στην κατηγορία. Η γεωμετρία του πλαισίου δε διαφέρει από αυτή στο Superbike 848 και εγγυάται τον απόλυτο έλεγχο. Διαφορετικό, όμως, είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι. Αν και κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, όπως και αυτό το Superbike 848, το ψαλίδι είναι μακρύτερο κατά 35 χλστ., φέρνοντας το μεταξόνιο στα 1.475 χλστ.. Παράλληλα, το αμορτισέρ της Sachs είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το πιρούνι των 43 χλστ. της Marzocchi.
Στα φρένα συναντάμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με δίσκους 320 χλστ. από τη Brembo μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 245 χλστ. πίσω. Επιπλέον, στον εξοπλισμό του νέου Streetfighter 848 ξεχωρίζουν το Traction Control της Ducati (DTC) και οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων για την πίστα (με προαιρετικό Ducati Data Analyser).
Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Ducati Streetfighter έχουν ως εξής:
Κινητήρας: 4Τ, L-Twin, Υ/Ψ, 8Β
Χωρητικότητα: 849 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 94 x 1,2
Συμπίεση: 13,2:1
Ισχύς: 132/10.000
Ροπή: 93,5/9.500
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Μεταξόνιο: 1.475 χλστ.
Ύψος σέλας: 840 χλστ.
Ανάρτηση εμπρός: Τηλ. Πιρούνι 43 χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή εμπρός: 127 χλστ.
Διαδρομή πίσω: 127 χλστ.
Φρένο εμπρός: 2Δ/320, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
Φρένο πίσω: Δ/245, διπίστονη δαγκάνα
Τροχοί / Ελαστικά: 120/70-17” & 180/60-17”
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 16,5 λίτρα
Βάρος (κενό): 169 κιλά
Βάρος (γεμάτο): 199 κιλά
Πηγή: www.mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου